Het station van Luik is prachtig!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:46 schreef ehouse het volgende:
Luik is inderdaad lelijk. Daar trap je nog liever op de gaspedaal dan ff te stoppen.
Lelystad en Almere, ter wereld?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:41 schreef Kerol het volgende:
Almere, Lelystad, echt heel lelijk. Tevens vond ik Malaga ook tegenvallen maar dat is nog veel mooier dan eerste twee genoemde namen.
Nog nooit in een Belgische stad geweest?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:44 schreef Kerol het volgende:
Ben nog niet in elke stad geweest. Dit is tot nu toe.
Neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nog nooit in een Belgische stad geweest?
Ja, en Brugge en delen van Antwerpen zijn ook wel mooiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee. Hoorde dat Gent wel heel mooi is dus daar wil ik eens heen. De rest kan ik dus beter vermijden?
Het centrum is mooi, de rest is om te janken zo lelijk. En smerig, maar dat is in elke Belgische stad.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee. Hoorde dat Gent wel heel mooi is dus daar wil ik eens heen. De rest kan ik dus beter vermijden?
Gaaf. Brutalisme is een sterk ondergewaardeerde architectuurstroming, hoewel er de laatste jaren meer en meer erkenning voor komt. Nog even en dit soort gebouwen komen op de monumentenlijst.quote:
grijs beton kan mooi zijn maar dan graag in combi met veel glas en metaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Gaaf. Brutalisme is een sterk ondergewaardeerde architectuurstroming, hoewel er de laatste jaren meer en meer erkenning voor komt. Nog even en dit soort gebouwen komen op de monumentenlijst.
LA is love & hate. Ik vind het heel mooi, maar dat is heel persoonlijk denk ik dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:09 schreef Mr.West het volgende:
LA is echt vreselijk lelijk.
Jakarta is opzich best mooi, maar zo vol gepropt met gebouwen en mensen dat het gewoon lelijk is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |