Als ik bij Hazeldonk de grens over ga, zink ik direct weg in een diepe depressie, dus ik zou België deze eer willen gunnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:45 schreef BlackLining het volgende:
Wel weer typisch Nederlands overigens dat het lelijkste steden topic veel actiever is dan het mooiste steden topicAls we gebieden zouden moeten nomineren voor slechtste algemene sfeer zou Nederland wel met stip op één staan zeg.
Ik zink dan vooral dwars door mijn schokbrekers, maar goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik bij Hazeldonk de grens over ga, zink ik direct weg in een diepe depressie, dus ik zou België deze eer willen gunnen.
Het is toch gewoon en origineler topic? Lijstjes met mooie steden worden al zo vaak gemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:45 schreef BlackLining het volgende:
Wel weer typisch Nederlands overigens dat het lelijkste steden topic veel actiever is dan het mooiste steden topicAls we gebieden zouden moeten nomineren voor slechtste algemene sfeer zou Nederland wel met stip op één staan zeg.
Dus toch er goed aan gedaan om niet naar Athene te gaan. Zijn andere Griekse steden wel ok? Heb namelijk geen enkel beeld bij bijvoorbeeld Thessaloniki.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:09 schreef Ripley het volgende:
In Nederland inderdaad Almere.
Luik word ik ook depressief van en ik vond Athene ook niet fijn. Wat mooie oude cultuur, maar verder heel veel junks en smog. Vond het onprettig om te verblijven.
De stad zelf is inderdaad niet mooi, maar heb er wel een toptijd gehad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:59 schreef jamesb het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n oostblok draak. Chisinau, Moldavië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reset
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Individual het volgende:
Nieuw leven in het topic en het is bijna vol
16 Luik
11 Rotterdam
9 Charleroi
7 Almere
7 Los Angeles
6 Brussel
6 Jakarta
5 Lelystad
4 Manilla
4 Zoetermeer
3 Amsterdam
3 Cumbernauld
3 Detroit
3 Eindhoven
3 Spijkenisse
2 New York
2 Almelo
2 Athene
2 Berlijn
2 Cebu
2 Doel
2 Dortmund
2 Heerenveen
2 Heerlen
2 Helmond
2 Hoofddorp
2 Louvain la Neuve
2 Nijmegen
2 Norilsk
2 Purmerend
2 Sheffield
2 Tatabanya
en de steden met maar 1 stemDie van mij was een grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Individual het volgende:
Nieuw leven in het topic en het is bijna vol
16 Luik
11 Rotterdam
9 Charleroi
7 Almere
7 Los Angeles
6 Brussel
6 Jakarta
5 Lelystad
4 Manilla
4 Zoetermeer
3 Amsterdam
3 Cumbernauld
3 Detroit
3 Eindhoven
3 Spijkenisse
2 New York
2 Almelo
2 Athene
2 Berlijn
2 Cebu
2 Doel
2 Dortmund
2 Heerenveen
2 Heerlen
2 Helmond
2 Hoofddorp
2 Louvain la Neuve
2 Nijmegen
2 Norilsk
2 Purmerend
2 Sheffield
2 Tatabanya
en de steden met maar 1 stemvind ik toch echt een draak van een lijst, de helft zou niet eens in aanmerking komen tot een nominatie in een echte serieuze lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikzelf zou die met twee stemmen ook niet hebben neergezet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef Roger_ het volgende:
[..]
vind ik toch echt een draak van een lijst, de helft zou niet eens in aanmerking komen tot een nominatie in een echte serieuze lijst.
Haha, ik zou er best terecht kunnen komen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef flipsen het volgende:
Ik vind Neuquén een grafstad, maar daar zal bijna geen enkele fokker verder komen denk ikDan maar Luik een extra stem geven
Neuquén heeft dan wel weer zijn naam mee in het Nederlands. Vraag vaak aan mijn vrouw: "Vamos a Neuquén"? En ze spreekt wel een paar woorden NL
Ik ben er overgestapt op de bus naar Mendoza. Ik kwam natuurlijk uit Bariloche.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef flipsen het volgende:
Ik vind Neuquén een grafstad, maar daar zal bijna geen enkele fokker verder komen denk ikDan maar Luik een extra stem geven
Neuquén heeft dan wel weer zijn naam mee in het Nederlands. Vraag vaak aan mijn vrouw: "Vamos a Neuquén"? En ze spreekt wel een paar woorden NL
Ik ben er geweest, het stinkcentrum vol zwervers, het is gewoon oud en vies. Het station is erg mooi inderdaad, maar dat is een typische vlag op een modderschuit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Lemans24 het volgende:
Al die mensen die Luik zeggen, zijn er alleen langs gereden zeker. Het station is het mooiste moderne station van de Benelux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |