SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.Ride Or Die Lalalalalalalala
En geen vak I (i dus) natuurlijk, omdat je dan in een jodenvak zitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef Caland het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat we helemaal geen vak SS hebben en dat dat ook wel logisch is
Faal.
Vak JHK lijkt me een prima uitvak.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:58 schreef Euribob het volgende:
Ik had toch eigenlijk wel een JHK-vak verwacht in dat plan.
Fijne jongen om mee in de gym te zitten inderdaad.quote:
quote:
benen vooruit op volle snelheid op de keeper. laatsgenoemde moest daardoor gewisseld wordenquote:
Wat een mongool.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:50 schreef Cara het volgende:
oruit op volle snelheid op de keeper. laatsgenoemde moest daardoor gewisseld word
Ja toen kon hij nog even z'n veters strikken voordat hij die bal erin schoot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Manu teert waarschijnlijk nog steeds op z'n goal tegen Heerenveen vorig seizoen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan die goal van Cruz!
Voor de jonge kijkers onder onsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan die goal van Cruz!
quote:
Beter dan Nigel de Jong.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Overdreven reacties hier zeg.
[ afbeelding ]
Weinig aan de hand.
Waarom? Het is niet de eerste keer dat hij zich laat gaan. Alleen dit seizoen al drie rode kaarten. En dit is ook gewoon rood, klaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig aan de hand.
Volgens mij sarcasmequote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet de eerste keer dat hij zich laat gaan. Alleen dit seizoen al drie rode kaarten. En dit is ook gewoon rood, klaar.
Dus dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:28 schreef satecl het volgende:
ManuDie gast gaat er echt nooit komen. Niveau Cabral met Balotelli gedrag. Leuk voor NAC ofzo.
Ik mis het HMF-vak ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:58 schreef Euribob het volgende:
Ik had toch eigenlijk wel een JHK- en een RDK-vak verwacht in dat plan.
Manutelliquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig aan de hand.
dat spul is echt niet te zuipenquote:
Het is dan ook geen van beide.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog nooit op. Ik drink wel gewoon water of vruchtensap, niet dat.
Ik wacht op de dag dat hij met die flesjes in het zicht van de camera's een goocheltruc gaat doen.quote:
Die oranje is kaolo lekker. En het is van 50 Cent natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog nooit op. Ik drink wel gewoon water of vruchtensap, niet dat.
Godverdommequote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al gepost hier? Vriendin van Pelle
quote:Nog geen duidelijkheid over De Vrij
Er is nog geen duidelijkheid over de inzetbaarheid van Stefan de Vrij bij de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Feyenoord. Omdat de laatste training van de Rotterdammers zaterdagochtend besloten was wordt er nog niks over gezegd.
De Vrij liep vrijdag een enkelblessure op, na een onschuldig duel met John Goossens. Later op de dag zei clubarts Casper van Eijk dat het wel meeviel met de blessure en dat er later bekeken zou worden of hij zou kunnen spelen.
Gewoon lekker op de bank houden.quote:
Het is te hopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:20 schreef Slobeend het volgende:
Voor de statistiekfuckertjes onder ons. In 1992 promoveerde Cambuur, seizoen erna werd Feyenoord kampioen. In 1998 promoveerde Cambuur, seizoen erna werd Feyenoord kampioen. In 2013 promoveert Cambuur, seizoen erna....?
Best een redelijke kans dat dat weer gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:20 schreef Slobeend het volgende:
Voor de statistiekfuckertjes onder ons. In 1992 promoveerde Cambuur, seizoen erna werd Feyenoord kampioen. In 1998 promoveerde Cambuur, seizoen erna werd Feyenoord kampioen. In 2013 promoveert Cambuur, seizoen erna....?
Ben blij dat ze zich nog ergens druk om kunnen maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:40 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.lunaticnews.nl(...)uurslid-het-legioen/
[ afbeelding ]
Het zal toch niet he...
Heb nu dat hele 'artikel' van hen gelezen en wat een triestigheid dat 'research'.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:40 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.lunaticnews.nl(...)uurslid-het-legioen/
[ afbeelding ]
Het zal toch niet he...
Doe maar gewoon BMI centraal en Nelom linksback. Een half-fitte speler heb je niks aan.quote:De technische staf van Feyenoord stelt de beslissing over het meespelen van aanvoerder Stefan de Vrij tot het laatste moment uit. Ronald Koeman zal pas na de warming-up van morgenmiddag beslissen of hij de verdediger in zijn basisopstelling posteert, zo laat clubarts Casper van Eijck tegenover RTV Rijnmond weten. Feyenoord gaat morgen op bezoek bij ADO Den Haag.
Kuyt + Kappa = KK?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Op die nieuwe seizoenskaart staan ook nog eens Kappa reclame borden.
Laat maar eens zien hoe simpel de meerderheid van het legioen is als ze op een kaart stemmen met Kuyt en Kappa erop
Precies. Met Nelom en Martins Indi kan het prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Doe maar gewoon BMI centraal en Nelom linksback. Een half-fitte speler heb je niks aan.
Schakelkanaal op EL2quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:22 schreef SomebodyReal het volgende:
Hoe zit dat nou morgen? Heb 4 eredivisie live zenders maar alles begint om 12:30
Ik dacht ergens gelezen te hebben EL3quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:27 schreef Caland het volgende:
Feyenoord komt uiteraard gewoon live in zijn geheel op EL. Zal wel kanaal 3 of 4 zijn.
Maar wel internet. Of een kroeg in de buurt.quote:
Ik heb wel EL1 en EL2. Is gewoon stom dat ik Feyenoord niet kan zien ondanks dat ik voor EL betaal. Ik snap ook wel dat er andere oplossingen zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar wel internet. Of een kroeg in de buurt.
Dat ligt meer aan KPN volgens mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb wel EL1 en EL2. Is gewoon stom dat ik Feyenoord niet kan zien ondanks dat ik voor EL betaal. Ik snap ook wel dat er andere oplossingen zijn.
Uiteraard.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
En die neuzen die al kampioen zijn op 1 zeker.
Gewoon bellen naar Eredivisie Live en uitleggen, geven ze je wel een gratis kijkcode op je account.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb wel EL1 en EL2. Is gewoon stom dat ik Feyenoord niet kan zien ondanks dat ik voor EL betaal. Ik snap ook wel dat er andere oplossingen zijn.
Wat...quote:
Logisch dat de meest waarschijnlijke kampioen op EL1 komt. Levert het meeste geld opquote:Op zondag 5 mei 2013 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 5 mei 2013 07:30 schreef plesner het volgende:
Hopelijk wordt 010 weer 2de, altijd leuk als die plek zo uitgebreid wordt gevierd.
Hoezo?quote:
Hehe..quote:Op zondag 5 mei 2013 03:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zeg daarnet met een paar biertjes op tegen een vriend vaj me: Feyenoord is.belangrijker dan seks want een vrouw.is.inwisselbaar en Feyenoord niet en ik.word gewoon uitgelachen
Kom doordat het ondoenlijk is om een gepersonaliseerd signaal te versturen naar elke TV op het normale kanaal. Daar hebben ze de huurkanalen voor.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:13 schreef Haringkop het volgende:
Toch blijft het onzin dat EL je niet de mogelijkheid geeft welke wedstrijd je kan zien. Betaal je 17 euro, kan ik hem niet eens op het HD kanaal ontvangen..
quote:Op zondag 5 mei 2013 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
Hier ook dat probleem alleen 1 en 2 . Klote Canal Digitaalquote:Op zondag 5 mei 2013 01:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
'Een echte Hagenees heeft een groengele deur. Schildersbedrijf Midden-Noord'quote:
Hopen mag altijd.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nec gaat zeker niet winnen in Eindhoven gezien de vorm laatste tijd en de resultaten daar uit de geschiedenis. Je kan beter hoop putten uit de volgende wedstrijd in Enschede...
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:45 schreef Cara het volgende:
Ook leuk: Lex moet toch een van de weinige profspelers zijn die straks tegen zijn oude club voor open doel naast schiet en waar dan niemand er ook maar aan twijfelt of hij het misschien expres doet
Haha, inderdaad, gisteren vroeg een vriend van mij ook of we niet twijfelden aan zijn loyaliteit, toen zei ik ook al dat ik toch niet verwacht dat ie voor open doel scoortquote:Op zondag 5 mei 2013 10:45 schreef Cara het volgende:
Ook leuk: Lex moet toch een van de weinige profspelers zijn die straks tegen zijn oude club voor open doel naast schiet en waar dan niemand er ook maar aan twijfelt of hij het misschien expres doet
Ik had een paar jaar terug Digitenne (ook maar twee kanalen), kon een paar keer per seizoen Feyenoord niet zien.quote:
Zul je zien dat het nog een eigen doelpunt is ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:46 schreef RvLaak het volgende:
[..], als hij daarentegen wel weet te scoren gaan mensen zich wel dingen afvragen
Voorheen kon je op digitenne altijd maar 2 EL kanalen ontvangen toch? Dat zal dan wel veranderd zijn, heb zelf UPC dus geen idee verder.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb KPN en 4 EL kanalen plus een shitload aan 'live voetbal kanalen'.. Op die laatste kan ik wedstrijden huren meen ik.
Digitenne heeft er nog steeds maar 2. KPN doet nu ook interactieve TV in hun internetpakketten. Daar heb je er 4 + de huurkanalen.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Voorheen kon je op digitenne altijd maar 2 EL kanalen ontvangen toch? Dat zal dan wel veranderd zijn, heb zelf UPC dus geen idee verder.
Is echt prima, alleen wel best duur.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Digitenne heeft er nog steeds maar 2. KPN doet nu ook interactieve TV in hun internetpakketten. Daar heb je er 4 + de huurkanalen.
Kun je net zo goed Telfort nemen. Precies hetzelfde product, met dezelfde kwaliteit, voor een betaalbare prijsquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:45 schreef Cara het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:46 schreef RvLaak het volgende:
[..], als hij daarentegen wel weet te scoren gaan mensen zich wel dingen afvragen
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, gisteren vroeg een vriend van mij ook of we niet twijfelden aan zijn loyaliteit, toen zei ik ook al dat ik toch niet verwacht dat ie voor open doel scoort
Ik zit wel goed hier, zo veel scheelt het ook weer niet en ik heb een jaar gratis EL (17,50 per maand), gratis digitenne erbij waar ik nog een recorder voor had liggen, klantenservice is 24/7 bereikbaar voor evt. technische problemen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je net zo goed Telfort nemen. Precies hetzelfde product, met dezelfde kwaliteit, voor een betaalbare prijs
Eerlijk gezegd maakt het me weinig uit. Met Janmaat, Mathijsen, Indi en Nelom heb je ook een uitstekende verdediging.quote:
Wel 2 linkspoten centraal.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maakt het me weinig uit. Met Janmaat, Mathijsen, Indi en Nelom heb je ook een uitstekende verdediging.
http://eredivisielive.nl/live/wedstrijd/1697421/quote:Op zondag 5 mei 2013 12:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Iemand een fatsoenlijke stream trouwens? :$
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/live/wedstrijd/1697421/
Okee, gratis stream danquote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij vroeg een kwalitatief goede stream, ik lever
Wat is het verschil tussen 3 en 4, ronde later instromen?quote:
Geen idee.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:47 schreef Dekatria het volgende:
Waarom Koeman gestart is met die knakker is mij een raadsel.
Boete vanwege?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:48 schreef Hamilcar het volgende:
Yay, weer een boete en misschien een hoop gezeik.
Terwijl de Feyenoord supporters wss niet eens zijn begonnenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:48 schreef Hamilcar het volgende:
Yay, weer een boete en misschien een hoop gezeik.
Nee, nooit.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Terwijl de Feyenoord supporters wss niet eens zijn begonnen
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar de Feyenoord aanhang heeft weinig om over uit te dagen atm. ADO staat voor en Feyenoord speelt als een JL degradatiekandidaatquote:
Als je een scheet laat krijg je tegenwoordig al een boete. Plus, als je Feyenoord heet dan wordt je automatisch schuldig bevonden voor dit soort zakenquote:
Kloptquote:Op zondag 5 mei 2013 12:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voordeel is wel, het is De Vrij. Als hij er af gaat, scheelt dat weer fouten
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef Katth het volgende:
Met Nelom er in voor De Vrij staan we eindelijk met 11 man
Wil zijn transferkansen vergroten door goedkoper te worden.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:55 schreef Dekatria het volgende:
Wat is dat nou met die De Vrij de laatste maanden, echt idioot hoe achteruit het is gegaan. Oranje zeker?
Die wedstrijd in Oranje was hij echt fantastisch, daarna minder idd.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:55 schreef Dekatria het volgende:
Wat is dat nou met die De Vrij de laatste maanden, echt idioot hoe achteruit het is gegaan. Oranje zeker?
Doe ik ook... Was ook maar een statement, op basis van de tussenstand zoals gemeld in het live topicquote:Op zondag 5 mei 2013 12:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou me maar drukker over Feyenoord maken
Dit idd. Om de 2 wedstrijden wel een fout waarvan je denkt 'waar ben je mee bezig Stefan?'.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Die wekelijkse fouten zullen toch ook niet onopgemerkt blijven bij geinteresseerde clubs neem ik aan.
Die tegen Heraclesquote:Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
Meestal loopt het goed af, waardoor mensen het niet echt onthouden.
Worden? Met dit spel verdienen ze ook geen 2e plekquote:Op zondag 5 mei 2013 13:03 schreef Steven184 het volgende:
Dit wordt weer een trieste middag op deze manier.
Dat sowieso, echt te irritant die gozer.quote:
Hij zag Goossens niet, en Immers kon hij niet goed bereiken.quote:
Je bent toch niet serieus?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij zag Goossens niet, en Immers kon hij niet goed bereiken.
Duidelijke penalty man.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef Hamilcar het volgende:
Die gast lag al klaar om van achteren genomen te worden, viel ook mooi met beide handen naar voren
Ja, omdat hij er als een debiel inbeukt. Maar de ADO speler stond al klaar om te vallen bij het eerste contact.quote:
Je moet ook gewoon niet zo inkomenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, omdat hij er als een debiel inbeukt. Maar de ADO speler stond al klaar om te vallen bij het eerste contact.
Ja en? Doen alle spelers.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, omdat hij er als een debiel inbeukt. Maar de ADO speler stond al klaar om te vallen bij het eerste contact.
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Met je handen al omhoog, alsof je dan niks verkeerd kan doen
Wat denk jij dan?quote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef heiden6 het volgende:
Koeman zal zich ook wel groen en geel ergeren.
RKC 2-0 Fietstasquote:Op zondag 5 mei 2013 13:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Als Vitesse nou ook nog wint worden worden we nog 4e ook
Volgens mij is het ze nog niet eens geluk om 4 goede passen achter elkaar te zettenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Haringkop het volgende:
Is het al gelukt om 4 goede passen achter elkaar te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |