Even laten rijpen in een zak met bananen. srsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef krioro het volgende:
Zeg AH-crew, wanneer komt er weer eens een lading kiwi gold? Die groene zijn sowieso al niet zo lekker en op het moment echt niet te vreten.
NEE!!!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij is krio gewoon Jumi. Je moet wat hè, als gepensioneerde.
Divaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef krioro het volgende:
Zeg AH-crew, wanneer komt er weer eens een lading kiwi gold? Die groene zijn sowieso al niet zo lekker en op het moment echt niet te vreten.
Mail verstuurd naar de teamleider verkoopklaar, die zal de assistent supermarktmanager verwittigen welke een mail stuurt naar de rayonmanager. Die contacteert op zijn beurt weer het distributiecentrum en vervolgens komt er met de lading houdbaar een postzak mee met het verschuldigde antwoord.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef krioro het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mail verstuurd naar de teamleider verkoopklaar, die zal de assistent supermarktmanager verwittigen welke een mail stuurt naar de rayonmanager. Die contacteert op zijn beurt weer het distributiecentrum en vervolgens komt er met de lading houdbaar een postzak mee met het verschuldigde antwoord.
Verdomme ik ga nooit trouwen, moet je zien wat er met die beesten gebeurd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dikke knuff voor jullie dames![]()
Ik was gofterdikke vanmorgen emotioneel incontinent zeg! De vermoeidheid kicks in! En hard ook...
Ik mocht vanmorgen met mn beste vriendin mee naar de echo, en daar heb ik "kennis" gemaakt met de tweeling![]()
Toen moest ik al huilen,
En thuis was t meer loeien.. Ik wihihil ooohoooook! Mja met de bruiloft over 10 dagen en de vermoeidheid erbij is het in de slaapkamer echt zo spetterend als im een mortuarium
Ja of met ander fruit. Maar deze zijn soms al half rot en keihard tegelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even laten rijpen in een zak met bananen. srs
Valt nogal mee hoor, die dingen die ze nu durven te verkopen, je kan er iemand de kop mee inslaan.quote:
Bureaucratie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mail verstuurd naar de teamleider verkoopklaar, die zal de assistent supermarktmanager verwittigen welke een mail stuurt naar de rayonmanager. Die contacteert op zijn beurt weer het distributiecentrum en vervolgens komt er met de lading houdbaar een postzak mee met het verschuldigde antwoord.
Waarom kijk je sowieso in OUD.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme ik ga nooit trouwen, moet je zien wat er met die beesten gebeurd.
Via jouw posthistory.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom kijk je sowieso in OUD.
Om ze uit te lachen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom kijk je sowieso in OUD.
kk ik voel mij begluurdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Blender een optie, krio? Ik had laatst oranjekoeken in de blender met melk en sinaasappelsap, ik kan je vertellen dat dat er aardig om weg ging.
[..]
Via jouw posthistory.
Je eten blendenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Blender een optie, krio? Ik had laatst oranjekoeken in de blender met melk en sinaasappelsap, ik kan je vertellen dat dat er aardig om weg ging.
[..]
Via jouw posthistory.
Trouwen sowiesoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme ik ga nooit trouwen, moet je zien wat er met die beesten gebeurd.
Teveel moeite voor alleen kiwi's.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Via jouw posthistory.
Is wel praktisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je eten blendendan gaat toch alle smaak verloren man.
Lekker, en eindelijk ook een goede afspiegeling voor de SC'ers hier, van hoe Panzer er in de keuken bijloopt.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij zijn dat nog niet van plan, nee.
Gaat allemaal naar zijn homeboi in Phuket, hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef Salatrel het volgende:
alsof danny nog niet genoeg geld binnenharkt met Fok!
heb jij de PM's niet gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gaat allemaal naar zijn homeboi in Phuket, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |