Ahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
1 wij staan maatschappelijk hoger op de ladder
gemeente raden besturen wij dikke auto's veel eigen zaken
2 wij hbeben geen kromme neus en vaak niet krullend haar
3 wij zijn geen noord afrikanen
4 wij zijn intilligenter
5 marokkanen zijn ook chille mensen alleen wel iets minder ontwikkeld maar wat maakt het uit als je maar je leven lijd zoals je denk dat moet
Ik vind het nu niet bepaald stoer om een foto van jezelf te posten waarop je als ongelofelijke debiel met een paar tientjes voor een spiegel staat. Tenzij het natuurlijk grappig (sarcastisch) bedoeld is (al zou ik het zelfs dan niet posten aangezien de foto volledig uit z'n verband gerukt kan worden). Maar het erge is dat ik heel sterk betwijfel of Gulmez zelf wel beseft dat hij er als een debiel op staatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dit is geen nep foto, Hij durft zoiets te posten. Jij zal nooit durven je eigen foto op FOK! te posten omdat je daarvoor bang bent. Bang voor wat? dat mensen je gaan uitlachen? Je bent onzeker
En maar blijven proberen hèquote:
Tuurlijk kunnen mensen als een debiel op een foto staan, maar wat Gulmez heeft gedaan is gewoon sarcastisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet bepaald stoer om een foto van jezelf te posten waarop je als ongelofelijke debiel met een paar tientjes voor een spiegel staat. Tenzij het natuurlijk grappig (sarcastisch) bedoeld is. Maar het erge is dat ik dat laatste heel sterk betwijfel bij Gulmez.
Dat heeft overigens niks met onzekerheid te maken, maar alles met eigenwaarde. Jij staat zelf toch ook niet graag volslagen debiel op de foto? Of zijn we het oneens over het gedeelte waarin ik stel dat Gulmez er als een debiel opstaat?
Nou ik weet het niet hoor... heb er sterke twijfels bij...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen mensen als een debiel op een foto staan, maar wat Gulmez heeft gedaan is gewoon sarcastisch.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, posten die handel. Kom die dame eens tegemoet!
Tot supergirl haar foto post, kijken of zij dat durft ik durf het wel te posten alleen ik kan op dit moment mijn usb aansluiter niet vinden om mijn foto's te plaatsen.quote:
Sinds ze naar Nederland zijn gekomen en erachter zijn gekomen dat ze de boel hier uit kunnen buiten met hun achterbakse gedrag.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:09 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[..]
Tot supergirl haar foto post, kijken of zij dat durft ik durf het wel te posten alleen ik kan op dit moment mijn usb aansluiter niet vinden om mijn foto's te plaatsen.
Turken durven niks in hun eentje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:10 schreef very het volgende:
Ohja...nog een voorbeeld:
Meisje loopt over straat. Turk doet: "pssst, pssst...hey! hey! HEY! Hey geile wijf!"
Meisje negeert de Turk. Meisje is een racist én een kankerhoer.
Denk dat menig meisje hier dit verhaal ook wel eens heeft meegemaakt.
Het gebeurt zelfs in dit topic. Althans, die uitkomst staat te gebeurenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:10 schreef very het volgende:
Meisje loopt over straat. Turk doet: "pssst, pssst...hey! hey! HEY! Hey geile wijf!"
Sinds wij naar Nederland zijn gekomen? Volgens mij waren jouw voorouders mijn voorouders aan het smeken om te helpen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:10 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Sinds ze naar Nederland zijn gekomen en erachter zijn gekomen dat ze de boel hier uit kunnen buiten met hun achterbakse gedrag.
Wattefuck man? Hoe weet je dit allemaal? meegemaakt ofzo? echt zo een debiel ben jij he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:10 schreef very het volgende:
En waar zie jij mij dat ontkennen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:11 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Sinds wij naar Nederland zijn gekomen? Volgens mij waren jouw voorouders mijn voorouders aan het smeken om te helpen.
Zometeen als jij erachter komt dat -supergirl- echt geen foto's van zichzelf gaat plaatsten... Moet je zien wat voor flauwekul je nog meer gaat uitblaten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:12 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wattefuck man? Hoe weet je dit allemaal? meegemaakt ofzo? echt zo een debiel ben jij he.
Siktir lanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:11 schreef Kesefkesef het volgende:
ewa gullie siktir lan naar de popo jwz sahbi
Ieder meisje heeft dit weleens meegemaakt hoor?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:12 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wattefuck man? Hoe weet je dit allemaal? meegemaakt ofzo? echt zo een debiel ben jij he.
Gadegeslagen, dus meegemaakt ja. Maar zelf niet het onderwerp, want ik ben geen meisje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:12 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Seninin annani sikerim lan oruspu cocougu senin gelicek cocuklari sikerim lan senin gotdamarini sikerimquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Siktir lan
Dat kom ik wel vaak tegen hier van de Turken op fok.
Krijg altijd sterk het idee dat die 2erangs allochtonen maar een paar zinnetjes van hun ouders moedertaal kennen
Hij deelt me wel lief mee dat DM's me een ban kunnen opleverenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:15 schreef Sebesse het volgende:
Ik was even beneden, en ik word meteen via DM's bedreigd door Turken/Armenen/andere zandeters.
Ik ben ook niet blond, eerder roodbruin! Mijn vriend is wel hoogblond, telt dat ook mee?
[..]
[..]
Helaas de eerste tirade verwijderd
Sure, internetheld.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:09 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[..]
Tot supergirl haar foto post, kijken of zij dat durft ik durf het wel te posten alleen ik kan op dit moment mijn usb aansluiter niet vinden om mijn foto's te plaatsen.