SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem aan dat we als Ajacieden gewoon allemaal voor Volendam gaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II kan vanavond alvast kijken wie zijn plaatsvervanger wordt.
Cambuur of Volendam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niets met Volendam, liever Cambuur.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Neem aan dat we als Ajacieden gewoon allemaal voor Volendam gaan?
Ik vind Volendam wel een leuke cultclubquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Volendam, liever Cambuur.
Vorig jaar hadden ze bijna VVV eruitgekegeld maar die kutuchebo in de 93e minuut hé.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vind Volendam wel een leuke cultclubMaar Cambuur gun ik het ook wel, nadat het toen tegen Roda op strafschoppen misging
Siem gaat weer twee keer scorenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens dat de kampioenswedstrijd een ongelooflijke zaadpartij wordt. Dat we maar 2-0 winnen ofzo
En dan mooi verkocht wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Siem gaat weer twee keer scoren. Net als de vorige twee kampioenswedstrijden.
Nou ik teken er alvast voor, alles beter dan een 1-1 ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens dat de kampioenswedstrijd een ongelooflijke zaadpartij wordt. Dat we maar 2-0 winnen ofzo
Het liefst gewoon 6-0 ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ik teken er alvast voor, alles beter dan een 1-1 ofzo.
wat boeit jou cambuur danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze bijna VVV eruitgekegeld maar die kutuchebo in de 93e minuut hé.
Eerder dat seizoen daar 2-2 gespeeld. Toen heb ik echt staan janken van onbegrip en frustratie toen het 2-0 stond.
quote:Filip Djuricic verruilt zoals verwacht na dit seizoen sc Heerenveen voor de Portugese topclub Benfica.
De aanvallende middenvelder, één van de smaakmakers in de eredivisie, debuteerde eind februari 2010 voor de Friezen, speelde 98 competitiewedstrijden en was daarin goed voor twintig doelpunten.
De 21-jarige Djuricic, die inmiddels international voor Servië is, levert Heerenveen naar verluidt zo'n zes miljoen euro op.
Cuenca krijgt 2 miljoen per jaar, Ajax betaalt 50% van zijn salaris (dit seizoen althans)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:11 schreef CaasS het volgende:
Overmars bespreekt in Barcelona mogelijke huur Cuenca en andere opties
2 mei 2013 - Telegraaf.nl
Marc Overmars is momenteel in Barcelona om de huurmogelijkheden voor komend seizoen te bespreken, zo bevestigt de directeur van Ajax in De Telegraaf. Een van de opties is verlenging van de huur van Isaac Cuenca. „Maar zijn salaris is vooralsnog een probleem”, aldus Overmars.
Marc Netto in actie hoor.Al heb ik geen idee wat die jongen verdient.
En Van der Laan...![]()
Burgemeester niet blij met 'beperkte' bijdrage Ajax aan huldiging
3 mei 2013 -
Burgemeester Van der Laan heeft in een brief aan de directie van Ajax laten weten niet blij te zijn met de 'beperkte' bijdrage die Ajax wil doen aan de kosten van de huldiging. Dat meldt het Parool. Ajax zou 100.000 euro willen meebetalen aan de kosten van het feestje, dat traditioneel door de gemeente wordt aangeboden. De kosten zouden in totaal zo'n 400.000 euro bedragen.
Mee eens. Voor een structurele JL club een bizar trouwe en fanatieke aanhang.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Volendam, liever Cambuur.
Vind ik behoorlijk veel voor iemand die nog zo weinig heeft gepresteerdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cuenca krijgt 2 miljoen per jaar, Ajax betaalt 50% van zijn salaris (dit seizoen althans)
Zal inderdaad een fiks salaris zijn. Barcelona heeft nu 50% betaald, maar bij een volledig seizoen huur zal dat niet meer gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:11 schreef CaasS het volgende:
Overmars bespreekt in Barcelona mogelijke huur Cuenca en andere opties
2 mei 2013 - Telegraaf.nl
Marc Overmars is momenteel in Barcelona om de huurmogelijkheden voor komend seizoen te bespreken, zo bevestigt de directeur van Ajax in De Telegraaf. Een van de opties is verlenging van de huur van Isaac Cuenca. „Maar zijn salaris is vooralsnog een probleem”, aldus Overmars.
Marc Netto in actie hoor.Al heb ik geen idee wat die jongen verdient.
En Van der Laan...![]()
Burgemeester niet blij met 'beperkte' bijdrage Ajax aan huldiging
3 mei 2013 -
Burgemeester Van der Laan heeft in een brief aan de directie van Ajax laten weten niet blij te zijn met de 'beperkte' bijdrage die Ajax wil doen aan de kosten van de huldiging. Dat meldt het Parool. Ajax zou 100.000 euro willen meebetalen aan de kosten van het feestje, dat traditioneel door de gemeente wordt aangeboden. De kosten zouden in totaal zo'n 400.000 euro bedragen.
Anders hou je die talenten daar niet. Hij zal daar een lang contract hebben, als hij ondertussen basisspeler werd zou hij nog tot zijn 22e/23e 2 miljoen verdienen. Niet belachelijk veel voor Barcelona.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vind ik behoorlijk veel voor iemand die nog zo weinig heeft gepresteerd
2015 bij Barcelona.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Anders hou je die talenten daar niet. Hij zal daar een lang contract hebben, als hij ondertussen basisspeler werd zou hij nog tot zijn 22e/23e 2 miljoen verdienen. Niet belachelijk veel voor Barcelona.
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 18:01:52Wegens organisatorische redenen hebben Ajax en AC Milan besloten af te zien van het spelen van de oefenwedstrijd op 25 mei in China. reageer retweet
Zonde maarja. Dan maar weer een Amsterdam Tournament in de voorbereidingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:04 schreef koenie95 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 18:01:52Wegens organisatorische redenen hebben Ajax en AC Milan besloten af te zien van het spelen van de oefenwedstrijd op 25 mei in China. reageer retweet
Die hierboven, dat Ajax - AC Milan niet doorgaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:27 schreef Wessiej het volgende:
Ze staan er alle 3 nog, over welke heb je het?
Boerrigter is er weer bij omdat hij vanwege zijn aandeel over het seizoen bij de kampioenswedstrijd hoort aldus de Boer. Niet zo gek.quote:
Morgen toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En in Nieuwsuur gaan ze naar de club van Fischer.
http://ajax.bbvms.com/view/default/2152440.htmlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
http://nos.nl/video/502967-alderweireld-houdt-van-amsterdam.html
8 minuten Toby en JOEP.
Laat hem eens uitspreken Joepquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
8 minuten Toby en JOEP.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:55 schreef Olep het volgende:
[..]
http://ajax.bbvms.com/view/default/2152440.html
Die al gezien?
Schreuderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
8 minuten Toby en JOEP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |