abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2013 @ 16:01:48 #176
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_126769049
Hallo iedereen !

Ik heb laatst een iPhone 4 gekocht, en nu wil ik deze jailbreaken.
Na een poos op joeptjoep te hebben zitten kijken , heb ik een filmpje gevonden en alle stappen gevolgd, probleem is, de iPhone start niet op met Cydia erop :'(
(geprobeerd met redsn0w en sn0wbreeze)
Het is een jailbreak die 6.1.3 zou moeten kunnen jailbreaken!

Maar als ik in DFU mode ben, is mn iPhone gejailbreakt en staat er: "waiting for reboot"

Weet iemand een jailbreak die wel werkt of heeft iemand nog andere tips?

Gr gr

[ Bericht 12% gewijzigd door SgtPorkbeans op 20-05-2013 16:05:17 (Er moest nog meer bij :3) ]
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_126770857
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hallo iedereen !

Ik heb laatst een iPhone 4 gekocht, en nu wil ik deze jailbreaken.
Na een poos op joeptjoep te hebben zitten kijken , heb ik een filmpje gevonden en alle stappen gevolgd, probleem is, de iPhone start niet op met Cydia erop :'(
(geprobeerd met redsn0w en sn0wbreeze)
Het is een jailbreak die 6.1.3 zou moeten kunnen jailbreaken!

Maar als ik in DFU mode ben, is mn iPhone gejailbreakt en staat er: "waiting for reboot"

Weet iemand een jailbreak die wel werkt of heeft iemand nog andere tips?

Gr gr
Kan 6.1.3 überhaupt wel gejailbreakt worden? Mijn iPad draait 6.1.3 maar er wordt constant gezegd dat daarop geen jailbreak mogelijk is.

Weet dus niet of het apparaatgebonden is, maar dat lijkt mij zeer sterk.
  maandag 20 mei 2013 @ 16:57:24 #178
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_126771348
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:44 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Kan 6.1.3 überhaupt wel gejailbreakt worden? Mijn iPad draait 6.1.3 maar er wordt constant gezegd dat daarop geen jailbreak mogelijk is.

Weet dus niet of het apparaatgebonden is, maar dat lijkt mij zeer sterk.
Het lijkt sterk maar het is wel zo!

http://m.youtube.com/watch?v=8KmwoB7ggWI
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_126772381
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Het lijkt sterk maar het is wel zo!

http://m.youtube.com/watch?v=8KmwoB7ggWI
As the majority of our readers at Evasion Jailbreak are already aware, Apple effectively patched the Evasi0n UnTethered jailbreak when they released iOS 6.1.3 to the public. Unfortunately, newer devices that have upgraded to 6.1.3 (or even iOS 6.1.4 in the case of the iPhone 5) are stuck on the firmware without a jailbreak in sight until the days of iOS 7.

Helaas.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_126776264
Oh, even wat anders trouwens. Blijkbaar hebben programma's die je hardware identificeren het erg moeilijk met Apple computers. Bij mijn iMac kan ik me herinneren dat ze het ook wel eens in de war schopten en nu is het alweer raak.

Nu is mijn vraag; heeft dit ook effect op de prestaties van de hardware? Ik kan me voorstellen dat als dat geheugen niet volledig benut wordt, dat de prestaties significant achteruitgaan.

Heb al geprobeerd drivers e.d. te updaten naar origineel Apple, origineel Intel... niets helpt. Je zou denken dat dit type processors ook zo in Windows PC's zit dus ik vind het een heel aparte situatie.

pi_126778487
Ik heb een tijd terug 16GB in mijn early MBP 2011 gezet, maar draaide toen volledig op Ubuntu. Die herkende mijn 16gb volledig en liep als een trein.

Nu ben ik weer terug bij osx lion en daarbij krijg ik een kernel panic voordat ik iets kan doen. Ik kan wel inloggen, maar zodra er ook maar 1 programma wordt gestart komt het volgende in beeld:

Ik dacht, hm zou het mijn geheugen zijn? (Corsair CMSA 16GX3M2A1333C9 Mac Memory). Bij het verwisselen van RAM modules (2x2GB) geen problemen.
Echter als ik 1 reep van 8GB erin stop, ook geen problemen (beide reepjes en beide slots in MBP) Maar samen werkt het dus niet.

Wat óók werkt, is 8+2 (willekeurige combinatie).

Heb SMC, PRAM en wat er allemaal bestaat al gereset.

Iemand van jullie een idee? Heb overigens 120GB SSD met 80GB vrije ruimte.

Misschien eens met mountain lion proberen?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_126781246
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:36 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb een tijd terug 16GB in mijn early MBP 2011 gezet, maar draaide toen volledig op Ubuntu. Die herkende mijn 16gb volledig en liep als een trein.

Nu ben ik weer terug bij osx lion en daarbij krijg ik een kernel panic voordat ik iets kan doen. Ik kan wel inloggen, maar zodra er ook maar 1 programma wordt gestart komt het volgende in beeld:

[ afbeelding ]

Ik dacht, hm zou het mijn geheugen zijn? (Corsair CMSA 16GX3M2A1333C9 Mac Memory). Bij het verwisselen van RAM modules (2x2GB) geen problemen.
Echter als ik 1 reep van 8GB erin stop, ook geen problemen (beide reepjes en beide slots in MBP) Maar samen werkt het dus niet.

Wat óók werkt, is 8+2 (willekeurige combinatie).

Heb SMC, PRAM en wat er allemaal bestaat al gereset.

Iemand van jullie een idee? Heb overigens 120GB SSD met 80GB vrije ruimte.

Misschien eens met mountain lion proberen?
Kernel panics kunnen veroorzaakt worden door foute hardware, in mijn geval waren de Corsair stickjes die ik in mijn MBP had gestoken defect en dat zorgde eveneens voor kernel panics. Je SSD heeft daar eigenlijk niets mee te maken.
pi_126781889
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Kernel panics kunnen veroorzaakt worden door foute hardware, in mijn geval waren de Corsair stickjes die ik in mijn MBP had gestoken defect en dat zorgde eveneens voor kernel panics. Je SSD heeft daar eigenlijk niets mee te maken.
Ik heb gelezen over problemen met sleep mode en het wegschrijven van RAM op hdd, dus vandaar even die info. Echter was dit puur softwarematig probleem.

Ben nu op mountain lion, aanvankelijk even wat problemen met third party apps, maar na een reset van PRAM nu nog geen problemen.

pi_126782744
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ik heb gelezen over problemen met sleep mode en het wegschrijven van RAM op hdd, dus vandaar even die info. Echter was dit puur softwarematig probleem.

Ben nu op mountain lion, aanvankelijk even wat problemen met third party apps, maar na een reset van PRAM nu nog geen problemen.

[ afbeelding ]
Ja, met een SSD is het sowieso aan te raden om enkele instellingen m.b.t. set noatime, sudden motion sensor, TRIM enzo aan te passen met Chameleon o.i.d.

Kan de levensduur van je SSD aanzienlijk verlengen.
pi_126783767
Welk programma heb ik nodig om via een securid verbinding te maken met het netwerk op m'n werk? Volgens IT-er alleen extern bureaublad van windows, maar wat ik ook probeer deze vraagt niet om een token. Ook al geprobeerd via Systeemvoorkeuren en dan netwerk maar ook daar lukt het niet om verbinding te vragen dmv securid token. Heb het gevoeld dat er wel een progje moet zijn die het allemaal iets makkelijker maakt.

Bvd :)
pi_126784696
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:47 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, met een SSD is het sowieso aan te raden om enkele instellingen m.b.t. set noatime, sudden motion sensor, TRIM enzo aan te passen met Chameleon o.i.d.

Kan de levensduur van je SSD aanzienlijk verlengen.
Moet ik ook maar eens mee aan de slag, ben in elk geval blij dat osx als een zonnetje loopt. Vooral multitouch gestures icm bettertouchtool zijn stukken beter in te stellen !
  maandag 20 mei 2013 @ 23:22:27 #187
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_126792312
Beetje jammer dat Itunes werkelijk waar geen enkel videoformat kan afspelen.
pi_126792397
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:22 schreef RickoKun het volgende:
Beetje jammer dat Itunes werkelijk waar geen enkel videoformat kan afspelen.
M4V en MP4 inclusief een ruime keuze aan codecs.

Echter moet tegenwoordig iedereen MKV hebben waardoor het aanbod aan deze bestanden vrij mager is.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:45:48 #189
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_126799823
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 18:50 schreef J.Appleseed het volgende:
Oh, even wat anders trouwens. Blijkbaar hebben programma's die je hardware identificeren het erg moeilijk met Apple computers. Bij mijn iMac kan ik me herinneren dat ze het ook wel eens in de war schopten en nu is het alweer raak.

Nu is mijn vraag; heeft dit ook effect op de prestaties van de hardware? Ik kan me voorstellen dat als dat geheugen niet volledig benut wordt, dat de prestaties significant achteruitgaan.

Heb al geprobeerd drivers e.d. te updaten naar origineel Apple, origineel Intel... niets helpt. Je zou denken dat dit type processors ook zo in Windows PC's zit dus ik vind het een heel aparte situatie.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zie zo snel even niet wat er niet zou kloppen?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_126799958
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Ik zie zo snel even niet wat er niet zou kloppen?
Mijn videokaart heeft volgens CanYouRunIt 64MB grafisch geheugen, volgens GPU-Z 0MB. In werkelijkheid is dit echter 512MB.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:04:53 #191
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_126802118
Het is toch ook 0mb, maar 512mb shared?

Heb je geen 2de GPU?
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 mei 2013 @ 17:18:55 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126817468
M'n vervangende magsafe was vanmorgen al binnen :o
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:08:23 #193
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_126846768
Ik ga de sprong wagen en een Crucial M4 SSD in m'n iMac (Late 2009) zetten. Zal binnen paar dagen wel binnen zijn. Ben benieuwd naar snelheidswinst.
pi_126850891
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:04 schreef gohan16 het volgende:
Het is toch ook 0mb, maar 512mb shared?

Heb je geen 2de GPU?
Nee, geen 2e GPU. Maar wordt dat dan niet als 'volwaardig' geheugen gezien?

Verklaart overigens de 64MB ook nog niet :P
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 22 mei 2013 @ 12:13:18 #195
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126851024
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga de sprong wagen en een Crucial M4 SSD in m'n iMac (Late 2009) zetten. Zal binnen paar dagen wel binnen zijn. Ben benieuwd naar snelheidswinst.
Waarom bijv geen Samsung?
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:11:31 #196
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_126853221
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Waarom bijv geen Samsung?
Betrouwbaarheid van die M4, al blijft dat bij elke SSD natuurlijk afwachten :+.
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:08:17 #197
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_126876300
Iemand nog een goede tip voor goede kwaliteit oordopjes voor een knappe prijs? Inmiddels heb ik 3 paar versleten in een jaar of 2 en dat ben ik wel een beetje zat. Wat ik zoek:

In-ear oordopjes
Goede geluidskwaliteit
Remote voor iPhone 4s (volume, volgende nummer, vorige, play/pauze, microfoon is niet nodig)
Prijs maximaal 100 euro (liefst rond de 50)

Ik heb mijn telefoon doorgaans in mijn broekzak als ik muziek luister (tijdens trein- en busreizen en op de fiets vooral). Dat lijkt de plug meestal niet lang leuk te vinden. Sinds vandaag weer alleen links geluid. Tot nu toe heb ik al gehad:

Beyerdynamic mmx 100 (prima, maar niet goedkoop en na ca. 1 jaar kapot)
Sennheiser mm 70i (ook prima geluid, plug wel erg kwetsbaar)
Akg K 350 (matig geluid, matige kwaliteit)
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_126876398
Apple: Samsung schendt vijf patenten met Galaxy S4

Apple is van mening dat Samsung met zijn Galaxy S4 inbreuk maakt op vijf patenten. Een aanklacht tegen het huidige Samsung-topmodel werd toegevoegd aan een lopende rechtszaak bij de rechtbank in Californië. Eerder kreeg Apple daar al een schadevergoeding toegewezen.

Dat meldt Foss Patent op basis van rechtbankdocumenten. Volgens Apple maakt Samsung met de Galaxy S4 onder andere inbreuk op twee patenten die technieken voor zoekmachines beschrijven. Samsung zou volgens Apple met de Google Now-functie in de Galaxy S4 inbreuk maken op deze patenten, ondanks dat Google verantwoordelijk is voor de ontwikkeling ervan. Een van deze twee patenten, met nummer 8,086,604, werd al eerder door Apple gebruikt in een rechtszaak tegen de Samsung Galaxy Nexus. Het andere patent draagt nummer 6,847,959.

De overige drie patenten waar Samsung inbreuk op zou maken met de Galaxy S4 zijn technieken voor gebruikersinterfaces en het verwerken van data: het gaat daarbij om de nummers 5,666,502, 7,761,414 en 5,946,647, waarbij laatstgenoemde al eens door Apple werd ingezet bij een rechtszaak tegen HTC.

Apple heeft zijn aanklacht tegen de Galaxy S4 toegevoegd aan een lopende rechtszaak waarin het al claimde dat verscheidene van Samsungs Android-modellen voor patentinbreuk zorgen. Rechter Lucy Koh gaf Apple eerder al het recht om een schadevergoeding te claimen nadat Samsung schuldig werd bevonden aan patentinbreuk. Apple lijkt ervoor gekozen te hebben om de Galaxy S4 aan een bestaande rechtszaak toe te voegen omdat het bedrijf van mening is dat Samsung met zijn huidige Android-vlaggenschip op dezelfde wijze patenten schendt als met eerdere modellen.

:') !
pi_126876402
Tot welke firmware gaat de iPad 1? Wil mijn moeder kado doen. Het enige wat ze doet is browsen, mailen, youtuben, bankzaken doen en een krantenabo in de Newsstand. Gaat wel lukken toch? Of moet ik toch een iPad 2 nemen?

[ Bericht 11% gewijzigd door Erasmus op 22-05-2013 21:11:19 ]
pi_126878440
Ik ga dus een iMac 27" met i7 en 2gb GPU kopen, maar is zo een fusiondrive echt het geld waard om erin te stoppen? Vind 250 euro toch prijzig..
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')