De mensen die Trevor spelen welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Arn0 het volgende:
Trevor lijkt me geen man voor de "XD" emoticon.
Deze game is grafisch indrukwekkend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:41 schreef maxburger het volgende:
Ik kan echt niet meer wachten om dit spel te spelen. Het gaat gewoon San Andreas worden en dan nog weer tien keer beter. Alles wat ik ooit in GTA wilde zien, zit hier in. Een enorme stad, gigantisch natuurgebied met verschillende bergen, bossen en dieren. Vliegtuigen, fietsen, tractors, gangs. Het enige waar ik bang voor ben is crappy graphics op de huidige consoles.
IV was vrijwel gelijk aan de trailers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Je zal er geen oogziektes van krijgen in ieder geval, dat kreeg je van GTA 4 ook niet.
Wat nou als de screenshots die ze laten zien gewoon PC graphics zijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Rogan het volgende:
[..]
Deze game is grafisch indrukwekkend.
Je kan met deze grote schaal geen grafische wonders verwachten.
Schopje BNW voor deze uitspraak?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat nou als de screenshots die ze laten zien gewoon PC graphics zijn?
Ik kan me dat wel voorstellen. GTA IV en Red Dead Redemption zijn goede voorbeelden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Kan met niet voorstellen dat dit current-gen console graphics zijn
Met businesses zullen ze waarschijnlijk strippers en hoeren mee bedoelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef YazooW het volgende:
"You can walk away with millions of dollars to spend on luxury vehicles, helipads, properties, businesses, weapons, or even car customizations."
Ik las dat je bijvoorbeeld taxi bedrijven kan kopen, waarna je vervolgens maandelijks cash money ontvangt aan inkomsten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Met businesses zullen ze waarschijnlijk strippers en hoeren mee bedoelen?![]()
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Een gast in groene kledij doet een drive-by op gasten in het paars? Doet jullie dat aan iets denken uit GTA SA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Internet heeft toegeslagen.quote:
Gewoon console screenshots maar niet direct van gameplay, beetje gestyled.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee want dit ziet er gewoon uit als console bagger.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waar danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Nielsch het volgende:
Lol, er zit een hele kleine Little Italy in GTA IV. Kwam ik vandaag pas achter.
Vlak bij Chinatown, je ziet als het goed is allemaal Italiaanse restaurantjes met de kleuren groen wit en roodquote:
Akker omploegenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef SoldMayor het volgende:
Wat doet die politie wagen![]()
[ afbeelding ]
Ok, dan ga ik even zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vlak bij Chinatown, je ziet als het goed is allemaal Italiaanse restaurantjes met de kleuren groen wit en rood
Dat is juist het toffe van GTA. Onvoorspelbare akties van de AIquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier 35. Being a kid again.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef Kper_Norci het volgende:
33 jaar en nog harder uitkijken naar een fucking computerspelletje als toen ik 6 was 2 weken voor Sinterklaas. Als me dit toen was verteld had ik het niet geloofd
Anders doe je multiplayer met deze omaquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:32 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik 35 ben en nog steeds enthousiast kan worden van games
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Anders doe je multiplayer met deze oma
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon blijven gamen, dan komt het wel goed. Mijn vrouw heeft het geaccepteerd, mijn dochter van 3 vind het wel apart om te zien. Al had ze laatst de ps3 voor een spaarpot aan gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:32 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik 35 ben en nog steeds enthousiast kan worden van games
Dat is dan heel groot. Stel je dat hele woestijn-eiland uit JC2 voor, maar dan met een stad en enorm veel detail. Daar scheur je ook niet binnen drie minuten doorheenquote:
32 hier. En ik ben niet van plan deze hobby ooit op te gevenquote:
Vrij groot inderdaad, het zal wel niet heel exact zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan heel groot. Stel je dat hele woestijn-eiland uit JC2 voor, maar dan met een stad en enorm veel detail. Daar scheur je ook niet binnen drie minuten doorheen
Van mij hoeft dat super grote niet hoor. San Andreas was al behoorlijk groot... Zeker zin in de grote map. Maar zoiets als just cause 2 zal echt te groot zijn..quote:
Dat valt inderdaad niet meer te bolwerken, met het gevoel voor detail van Rockstar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat super grote niet hoor. San Andreas was al behoorlijk groot... Zeker zin in de grote map. Maar zoiets als just cause 2 zal echt te groot zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |