De mensen die Trevor spelen welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Arn0 het volgende:
Trevor lijkt me geen man voor de "XD" emoticon.
Deze game is grafisch indrukwekkend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:41 schreef maxburger het volgende:
Ik kan echt niet meer wachten om dit spel te spelen. Het gaat gewoon San Andreas worden en dan nog weer tien keer beter. Alles wat ik ooit in GTA wilde zien, zit hier in. Een enorme stad, gigantisch natuurgebied met verschillende bergen, bossen en dieren. Vliegtuigen, fietsen, tractors, gangs. Het enige waar ik bang voor ben is crappy graphics op de huidige consoles.
IV was vrijwel gelijk aan de trailers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Je zal er geen oogziektes van krijgen in ieder geval, dat kreeg je van GTA 4 ook niet.
Wat nou als de screenshots die ze laten zien gewoon PC graphics zijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Rogan het volgende:
[..]
Deze game is grafisch indrukwekkend.
Je kan met deze grote schaal geen grafische wonders verwachten.
Schopje BNW voor deze uitspraak?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat nou als de screenshots die ze laten zien gewoon PC graphics zijn?
Ik kan me dat wel voorstellen. GTA IV en Red Dead Redemption zijn goede voorbeelden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat nou als de screenshots die ze laten zien gewoon PC graphics zijn?
Kan met niet voorstellen dat dit current-gen console graphics zijn
Met businesses zullen ze waarschijnlijk strippers en hoeren mee bedoelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef YazooW het volgende:
"You can walk away with millions of dollars to spend on luxury vehicles, helipads, properties, businesses, weapons, or even car customizations."
Ik las dat je bijvoorbeeld taxi bedrijven kan kopen, waarna je vervolgens maandelijks cash money ontvangt aan inkomsten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Met businesses zullen ze waarschijnlijk strippers en hoeren mee bedoelen?![]()
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Een gast in groene kledij doet een drive-by op gasten in het paars? Doet jullie dat aan iets denken uit GTA SA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |