Wat is daar zo 'grappig' aan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:49 schreef Doublepain het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491242&st=10080
Dat zou ik er nu niet meer voor over hebben met de nieuwe console in het vooruitzicht. Koop dan een leuke goede 2ehandse ergens.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
bestellen
http://www.gamediscounter(...)ml?refid=kieskeurig#
Wat is dit nu voor een dom antwoord? Leg maar uit. Ik zie alleen maar een dom plaatje van een stad en wat verwijzingen.quote:
haha what the fuckquote:Op zondag 5 mei 2013 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een dom antwoord? Leg maar uit. Ik zie alleen maar een dom plaatje van een stad en wat verwijzingen.
Blijkbaar is dat heel grappig.
Uh Oké, post de volgende keer maar weer wanneer je niet zo chagrijnig bent.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK! heeft het maar getroffen met zo'n domme user als jou. Leg maar uit.
Na, jij hebt gewoon geen humor.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh Oké, post de volgende keer maar weer wanneer je niet zo chagrijnig bent.
Vind het meer triest dat je je tijd verdoet door een map te maken met alles tot het puntje te uitzoeken terwijl je er in feite niks aan hebt.quote:
Mwah ben niet zo van 2e hands. En mijn broer koopt de ps4 als hij uitkomt dus daar heb ik gelukkig geen kosten aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat zou ik er nu niet meer voor over hebben met de nieuwe console in het vooruitzicht. Koop dan een leuke goede 2ehandse ergens.
Sommige mensen hebben er plezier aan. Jij hebt er ook niets aan om op dit forum te posten, doe iedereen een plezier en stop met komen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind het meer triest dat je je tijd verdoet door een map te maken met alles tot het puntje te uitzoeken terwijl je er in feite niks aan hebt.
nou nou nou, beetje boos vandaag jongen?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er plezier aan. Jij hebt er ook niets aan om op dit forum te posten, doe iedereen een plezier en stop met komen.
Ik vind het wel tof dat mensen zo dedicated zijn en ken wel meer mensen die dingen doen waar ze feitelijk niets aan hebben. Hun mening op een forum posten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind het meer triest dat je je tijd verdoet door een map te maken met alles tot het puntje te uitzoeken terwijl je er in feite niks aan hebt.
Iedereen moet dezelfde mening hebben, duidelijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat mensen zo dedicated zijn en ken wel meer mensen die dingen doen waar ze feitelijk niets aan hebben. Hun mening op een forum posten bijvoorbeeld.
Lees m'n post nog eens.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen moet dezelfde mening hebben, duidelijk.
Als Sony als zelf niets zegt moet je wel met een hele goede bron komenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Kermit. het volgende:
PS4 wordt verkocht van 350 tot 400¤ afhankelijk welke combinatie je gaat kiezen.
jij bent echt fucking dom, echt niet normaalquote:Op zondag 5 mei 2013 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen moet dezelfde mening hebben, duidelijk.
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er plezier aan. Jij hebt er ook niets aan om op dit forum te posten, doe iedereen een plezier en stop met komen.
Dit, ik vind het ook wel tof. Sowieso ga ik mij niet druk maken waar andere mensen zich mee bezig houden. Zo te zien hebben ze er plezier mee en daar is toch niks mis mee?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat mensen zo dedicated zijn en ken wel meer mensen die dingen doen waar ze feitelijk niets aan hebben. Hun mening op een forum posten bijvoorbeeld.
Ik zeg alleen dat je verloren tijd erin stopt. Dat men persoonlijk gaat aanvallen gaat weer te ver.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef bjorntju het volgende:
[..]
[..]
Dit, ik vind het ook wel tof. Sowieso ga ik mij niet druk maken waar andere mensen zich mee bezig houden. Zo te zien hebben ze er plezier mee en daar is toch niks mis mee?
Niet echt heel goedkoop toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
bestellen
http://www.gamediscounter(...)ml?refid=kieskeurig#
Mwah valt mee, zal niet veel lager worden denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet echt heel goedkoop toch?
Trouwens ik hoor steeds dat GTA IV beter speelde op de xbox360.. Ik vond hem zelf op de PS3 ook behoorlijk bagger, schokkerig qua framerate
zou dat voor V anders zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |