mensen die nu een xbox/ps3 kopen misschien?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Nee? Vreemd, want ze doen er werkelijk niemand pijn mee.
Why?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mensen die nu een xbox/ps3 kopen misschien?
Hoi ben jij een meisje aan je avatar te zien? Ben je lekker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:38 schreef MineraalWater het volgende:
Kan je dan niet beter rockstar zeggen?
Maar net als Bully is die andere veel minder dan de nieuwe generatie, mij maakt het opzich niks uit PS4 ga ik wel halen, maar lijkt me wel kut dat je eerst een mindere versie op de 360 hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:44 schreef Rogan het volgende:
[..]
Why?
Als Rockstar een versie voor deze generatie en volgende generatie uitbrengt is er toch niks aan de hand?
Dus een versie voor de PS3 / PS4 en 360 / 720
Ik vraag me af of ze er wel een nieuwe versie voor ontwikkelen. Als de nieuwe generatie spellen van de 360 / PS3 kan draaien is dat ook nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar als ze het niet aangeven voordat hij uitkomt op PS3 en Xbox360 dat hij ook op de PS4 uitkomt, betwijfel ik het wel dat hij daarop uitkomt. Kans is groot dat heel veel mensen hem dan kopen voor de PS3 en dan heeft het weinig nut voor Rockstar om hem nog uit te geven voor de PS4 aangezien veel mensen niet 2 keer hetzelfde spel kopen lijkt mij.
Doen ze niet... Misschien na een jaar. Rockstar brengt alleen games uit op platforms die een redelijk marktaandeel hebben. Gewoon kosten baten analyse, veel tijd steken in een port naar ps4/720 voor (relatief) weinig omzet, daar doen ze niet aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:44 schreef Rogan het volgende:
[..]
Why?
Als Rockstar een versie voor deze generatie en volgende generatie uitbrengt is er toch niks aan de hand?
Dus een versie voor de PS3 / PS4 en 360 / 720
Weet je dat al zeker? Jij zit nu op de Xbox toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar net als Bully is die andere veel minder dan de nieuwe generatie, mij maakt het opzich niks uit PS4 ga ik wel halen, maar lijkt me wel kut dat je eerst een mindere versie op de 360 hebt.
Jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Weet je dat al zeker? Jij zit nu op de Xbox toch?
Doen ze niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Doen ze niet... Misschien na een jaar. Rockstar brengt alleen games uit op platforms die een redelijk marktaandeel hebben. Gewoon kosten baten analyse, veel tijd steken in een port naar ps4/720 voor (relatief) weinig omzet, daar doen ze niet aan.
Ja maar van 2 verschillende consoles (playstation 2 en xbox360) Hij is namelijk niet uitgekomen voor de Xbox of voor de PS3. Nu komen ze sowieso uit voor de "oude" consoles (xbox360 en ps3) en dus kan de situatie niet vergelijkbaar worden met die van jouw voorbeeld.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef Rogan het volgende:
[..]
Doen ze niet?
Bully is een letterlijk voorbeeld van het feit dat ze dit in het verleden hebben gedaan.
Die gaat ook nog niet omlaag. Waarom zouden ze? PS 4 is er nog niet en sowieso begint die op een hoger prijspunt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
Denk trouwens ook niet dat de prijzen van de ps3 omlaag gaan voor de release van GTA5, zou een beetje dom zijn omdat die game mensen juist over de streep kan trekken om een ps3 te kopen. Toch?
Er is nog niks over de prijs bekend, maar de bekende en gerespecteerde analytici zeggen dat de nieuwe consoles nooit 500+ euro gaan worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:36 schreef Faazz het volgende:
Dat spel kost 60eu, een nieuwe console 600.. Denk niet dat t moeilijk kiezen is.
Iets zegt me dat ze ook niet voor 150 over de toonbank zullen gaanquote:Op zondag 5 mei 2013 09:48 schreef Rogan het volgende:
[..]
Er is nog niks over de prijs bekend, maar de bekende en gerespecteerde analytici zeggen dat de nieuwe consoles nooit 500+ euro gaan worden.
Mij ook niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze ook niet voor 150 over de toonbank zullen gaan
Wat is dat.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:51 schreef Wells.p het volgende:
pop-block filmpjes
Franklin
http://www.gametrailers.c(...)ck--franklin-trailer
Trevor
http://www.gametrailers.c(...)lock--trevor-trailer
vreemd bij mij wel, http://www.gametrailers.com/ op de voorpagina staan ze nog. het zijn van die filmpjes dat ze bij sommigen momenten van de trailer het beeld stil zetten en het goed gaan bekijkenquote:
Bron?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:15 schreef Kermit. het volgende:
PS4 wordt verkocht van 350 tot 400¤ afhankelijk welke combinatie je gaat kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |