Gruwelijk idd, ik heb ook elke show gezien van zowel standup als op de TV, elke website bekeken en elk mailtje gelezen. De sfeer, humor en eigenlijk alles wat Rockstar uitademt komt naar voren in juist die kleine details, dat maakt ze uniek en daar besteden ze enorm veel aandacht aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, voor mij maken dat soort dingen de wereld juist compleet. Net zoals zo'n stand-up comedyshow van Ricky Gervais in GTA IV en een bijbehorend radio-interview met die gast. Zal je dan ook wel niet gezien en gehoord hebben.
Ik kan me uit een eerder deel ook nog een optreden van Phil Collins herinneren. Lijkt me wel gaaf om nu bijvoorbeeld optreden van bijvoorbeeld Metallica, Snoop Dogg of RHCP in de Hollywood Bowl te kunnen zien. Tijdens een van de trailers is die venue al een keer langsgekomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gruwelijk idd, ik heb ook elke show gezien van zowel standup als op de TV, elke website bekeken en elk mailtje gelezen. De sfeer, humor en eigenlijk alles wat Rockstar uitademt komt naar voren in juist die kleine details, dat maakt ze uniek en daar besteden ze enorm veel aandacht aan.
Een van de redenen waarom GTA4, voor mijn gevoel, zo ondergewaardeerd wordt is omdat ze die fijne details niet waarderen of er niet de moeite voor doen om het te kunnen waarderen.
Vet idd, al was dat concert best wel droogquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik kan me uit een eerder deel ook nog een optreden van Phil Collins herinneren. Lijkt me wel gaaf om nu bijvoorbeeld optreden van bijvoorbeeld Metallica, Snoop Dogg of RHCP in de Hollywood Bowl te kunnen zien. Tijdens een van de trailers is die venue al een keer langsgekomen.
[ afbeelding ]
Phil Collins zat in GTA Vice City Stories. Ik vond het toen wel tof om gewoon een keer te kijken. Maar als je er nu bijvoorbeeld met iemand heen kan dan gaat het echt wat toevoegen. Ik zit dan ook meteen te denken aan C4 in het publiek.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik kan me uit een eerder deel ook nog een optreden van Phil Collins herinneren. Lijkt me wel gaaf om nu bijvoorbeeld optreden van bijvoorbeeld Metallica, Snoop Dogg of RHCP in de Hollywood Bowl te kunnen zien. Tijdens een van de trailers is die venue al een keer langsgekomen.
[ afbeelding ]
OMFG ik krijg meteen weer herinneringen van vroeger toen ik dit speelde. Damn man ze moeten echt weer zo.n Tony Hawk game maken. In die tijd waren ze echt verslavend leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vet idd, al was dat concert best wel droog
Tony Hawk heeft overigens ooit ook zoiets gedaan:
uh okéquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sukkelhet gaat helemaal niet (alleen) om de stats. Het kan ook gewoon je game slopen. Zoals hier:
[..]
Maargoed als jij wel wil saven na cheaten moet je dat vooral doen kerel!
In sommige missies moest je voordat je de missie begon je mail checken en bevestigen hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vond het wel iets hebben. Gelukkig was het niet verplicht om te doen, dus dat hadden ze wel goed bedacht.
Ik ben echt benieuwd naar gta5
Zag auto's met aanhangers rijden, dus dat is sowieso erg tof. Zie me zelf al vol gas over de stoepen heen knallen met een aanhanger
Zal wel tegen de 200 euro aan gaan zitten denk ik ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
De playstation 3 kost bij de goedkoopste online-winkel nu 248,95 euro. (http://www.kieskeurig.nl/(...)gen/1124402/#prijzen)
Denken jullie dat de prijs nog verder zal dalen naarmate de release van de ps4 dichterbij komt?
2 of 3 keer maar toch? Dus valt op zich wel meequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:07 schreef Woods het volgende:
[..]
In sommige missies moest je voordat je de missie begon je mail checken en bevestigen hoor.
Viel ook wel mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
2 of 3 keer maar toch? Dus valt op zich wel mee
Daar hoor ik niet bij. Meestal start ik het spel op, ga wat rondkijken en begin dan met missies. Tussendoor weer wat rondkloten, en weer een paar missies.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef Rogan het volgende:
[..]
Viel ook wel mee.
Maar men wil altijd meteen knallen ofzo.
De meeste mensen die ik ken vinden GTA alleen vet omdat het een grote open wereld is waar je over het algemeen veel kan kutten.
Kijken totaal niet naar het verhaal etc.
Twijfel je eraan dan dat hij op de PS4 uitkomt?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Rogan het volgende:
Rockstar heeft eerder 1 game uitgebracht op 2 generaties.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een tof spelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als release game wel ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Twijfel je eraan dan dat hij op de PS4 uitkomt?
Ah zo, ja dat is nog de vraag ja. Maar ik denk dat het sowieso niet lang duurt na de release van de ps4.quote:
Magikhem?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:21 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb nog wel een xbox 360 staan. Helemaal nieuw. Gekregen van werk. 250gb halo 4 pakket.
Is nog niet eens open geweest. Heb zelf ook al een xbox 360.
Als de PS4 backwards compatible is kun je 'm sowieso spelen. Maar zouden ze er anders een nieuwe versie voor maken ofzo?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat is nog de vraag ja. Maar ik denk dat het sowieso niet lang duurt na de release van de ps4.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat is nog de vraag ja. Maar ik denk dat het sowieso niet lang duurt na de release van de ps4.
hoop het nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |