Kreeg je eigenlijk een beloning als je die 200 duiven had neer geschoten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Klopt indd.
Heb wel voor de fun gecheat maar had altijd savegames zonder cheats om het verhaal te spelen.
GTAIV 100%. Die 200 duiven schieten.
Zou helemaal gaaf zijn als omstanders je dan filmen met hun smartphone en dat je die filmpjes later kan terugzien op tv (GTA versie van Opsporing Verzocht) of op internet (GTA versie van YouTube).quote:
Kerel, sla niet zo door.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zou helemaal gaaf zijn als omstanders je dan filmen met hun smartphone en dat je die filmpjes later kan terugzien op tv (GTA versie van Opsporing Verzocht) of op internet (GTA versie van YouTube).
quote:Voordat je reageert
Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
Ja en dat je dan ook de GTA versie van GTA kan spelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zou helemaal gaaf zijn als omstanders je dan filmen met hun smartphone en dat je die filmpjes later kan terugzien op tv (GTA versie van Opsporing Verzocht) of op internet (GTA versie van YouTube).
Een GTA versie in een GTA versie van een GTA versie misschien?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja en dat je dan ook de GTA versie van GTA kan spelen
dom? fuck boeit jou het als ik save na een wapencheatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten,
Bij GTA zijn er zo veel redenen op niet te saven na cheaten, als je het toch doet ben je gewoon echt heel dom.
Volgens mij niet, Het het was alleen voor de 100%.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kreeg je eigenlijk een beloning als je die 200 duiven had neer geschoten?
Heb dat soort dingen nog nooit volbracht
Sukkelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:47 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dom? fuck boeit jou het als ik save na een wapencheatstelletje statsfappers
2
Maargoed als jij wel wil saven na cheaten moet je dat vooral doen kerel!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had toen voor de grap 1x de riot cheat gebruikt, daarna uitgezet..
Althans dat dacht ik, kwam ik bij de missie achter toen je hem moest redden als hij wil springen van een dak in Las Venturas, maar hij rende meteen eraf omdat hij in de riot modus zat
Kon niet meer verder, zelden zo zuur geweest
Hoe oud ben jequote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef delano.888 het volgende:
Maargoed als jij wel wil saven na cheaten moet je dat vooral doen kerel!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Het het was alleen voor de 100%.
Weet wel dat ik er op het laatst 1 te kort kwam terwijl ik alle locaties had afgevinkt voor het zoeken.
Toen bleek er ergens op een plek 2 te zitten.
Bron: http://nl.wikigta.org/wiki/Flying_rats_(GTA_IV)quote:Als het je lukt om alle 200 flying rats af te schieten, ontvang je een Annihilator die de Maverick op het MeTV-gebouw vervangt in Star Junction, Algonquin, en de Achievement [PC] [X360] of Trophy [PS3] "Endangered Species".
De flying rats zijn niet noodzakelijk, maar wel verplicht voor de 100%.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja en dat je dan ook de GTA versie van GTA kan spelen
Die TV-shows waren wel ruig hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:52 schreef Faazz het volgende:
Net als internet en tv...
Niet dat ik erg veel GTA IV gespeeld heb, maar toen ik het zag dacht ik echt zoiets van
Hoezo? Als het echt waar is dat omstanders je filmen met hun smartphone terwijl jij een shoot-out hebt met een andere bende of de politie, dan zou je daar toch iets leuks mee kunnen doen als makers? In GTA IV werd er op de radio ook steeds gerefereerd naar je misdaden. Waarom dan nu niet op de tv via een soort van Opsporing Verzocht waar je die vechtpartij met die ene straathoer dan nog een keer terug kan zien? Of via YouTube, want je zal ongetwijfeld weer op internet kunnen in dit deel. Wel via je eigen smartphone natuurlijk, niet meer in zo'n internetcafe.quote:
Tsja, voor mij maken dat soort dingen de wereld juist compleet. Net zoals zo'n stand-up comedyshow van Ricky Gervais in GTA IV en een bijbehorend radio-interview met die gast. Zal je dan ook wel niet gezien en gehoord hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:52 schreef Faazz het volgende:
Net als internet en tv...
Niet dat ik erg veel GTA IV gespeeld heb, maar toen ik het zag dacht ik echt zoiets van
Vond het wel iets hebben. Gelukkig was het niet verplicht om te doen, dus dat hadden ze wel goed bedacht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:29 schreef Ties02 het volgende:
Ik weet wel dat ik dat mail checken en zo in GTA IV echt zo onzinnig en overbodig vond
net als dat hele hippe mobieltje steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |