Dat betekend meer slachtoffers tijdens mijn aanslagen in GTA.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Vault-Boy het volgende:
In GTA IV vond ik dat er al best veel voetgangers waren. Is alleen maar beter dat het er meer zijn. Zo leeft die stad ook echt.
Ik kom op de één of andere manier ook altijd met de auto op de stoep terechtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat betekend meer slachtoffers tijdens mijn aanslagen in GTA.![]()
![]()
Apeldoorn style aanslagen zijn toch wat minder.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kom op de één of andere manier ook altijd met de auto op de stoep terecht
Ik kan niet goed schieten, met mass shootings maak ik minder slachtoffers dan dat ik een Hummer pak en door het park ga crossenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Apeldoorn style aanslagen zijn toch wat minder.
Ik blaas ze liever gewoon op of mass shooting.
Hopelijk zitten er in GTAV ook weer autobommen en c4 pakketjes.
Hopelijk kijkt de AIVD niet mee.
of de minister, dan zijn we allemaal de lulquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Apeldoorn style aanslagen zijn toch wat minder.
Ik blaas ze liever gewoon op of mass shooting.
Hopelijk zitten er in GTAV ook weer autobommen en c4 pakketjes.
Hopelijk kijkt de AIVD niet mee.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
triathlon/marathons nu je het zegt.
Ook mooie locaties voor aanslagen,
Dit is zo foutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
'k vond het altijd zo jammer dat ik daarna met lege zakken vanuit het ziekenhuis moest beginnen.. al m'n wapencheats wegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga wel kijken wat het resultaat is als je tegen een gebouw aanvliegt, met San Andreas deed ik dat ook meteen met een jet
Mensen die cheaten in je main save van GTAquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k vond het altijd zo jammer dat ik daarna met lege zakken vanuit het ziekenhuis moest beginnen.. al m'n wapencheats weg
Ik had toen voor de grap 1x de riot cheat gebruikt, daarna uitgezet..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die cheaten in je main save van GTA
Saven, DAARNA kloten/cheaten,
Later reloaden en verder.
Waarom zou je het anders doen, cheaten verkloot vaak iets aan je save.
Misschien kunnen we wel met vliegtuigen op gebouwen invliegenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
Precies, dat dus, cheats zijn vaak nooit helemaal ongedaan te maken tenzij je reload.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had toen voor de grap 1x de riot cheat gebruikt, daarna uitgezet..
Althans dat dacht ik, kwam ik bij de missie achter toen je hem moest redden als hij wil springen van een dak in Las Venturas, maar hij rende meteen eraf omdat hij in de riot modus zat
Kon niet meer verder, zelden zo zuur geweest
Op 99.99% game progress blijven hangen door je cheats.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:48 schreef delano.888 het volgende:
Precies, dat dus, cheats zijn vaak nooit helemaal ongedaan te maken tenzij je reload.
En daarnaast staat t niet mooi in je stats
Dat was ik alweer vergeten,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Op 99.99% game progress blijven hangen door je cheats.
Klopt indd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:02 schreef delano.888 het volgende:
Dat was ik alweer vergeten,
Bij GTA zijn er zo veel redenen op niet te saven na cheaten, als je het toch doet ben je gewoon echt heel dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |