quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef Cue_ het volgende:
Of heb je in m'n slaap tegen m'n oor geswaffeld?
nee weet ik niks van, ik dacht als er 1 is die meer weet dan is dat 100% tukker wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Of weet jij daar meer van?Had ik niet achter je gezocht Sjoem!
quote:
Ik viel in mijn eigen bed in slaap en werd wakker in mijn eigen bed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nee weet ik niks van, ik dacht als er 1 is die meer weet dan is dat 100% tukker wel.
quote:
Slet!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik viel in mijn eigen bed in slaap en werd wakker in mijn eigen bed.
Echt niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Krea je hebt te hard tegen m'n oor getetterd.. m'n oor doet gewoon pijn
Vond ik niet zo erg hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik afgelopen vrijdag te laat was.
quote:
Jou vind ik nog wel lief hoorquote:
Woeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen: kontneuk'n!
In navolging op de Harlem Shake?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bedacht me net weer een fijn smaakje: haringmilkshake.
Mijn muzieksmaak is volgens Tukker enorm slecht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jou vind ik nog wel lief hoor![]()
Jij hebt tenminste nog een beetje een oke muzieksmaak en maakt geen irritante kutgrappen over de Mc
Nigga whut?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Mensen nog naar Absolutely Fresh aankomende zondag?
Nee.quote:
Oh.quote:
Ja, maar volgens iedereen is de muzieksmaak van Tukker slecht. Dus aan wie ligt dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is volgens Tukker enorm slecht..
Wanneer kom je weer es een dikke pluim roken?
Je zit nu in Borne he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nath, kom me eens helpen, ik heb een harde piem.
quote:
Dan moet ik toch echt binnenkort maar eens bij je langskomenquote:
Je had ontzettend zin om afgelopen vrijdag met mij een dikke baap te roken en een AA-drank te drinken, maar omdat ik te laat was/andere prioriteiten stelde botvier je nu je teleurstelling in mij door extreem oude koeien uit de Mac-sloot te halen...quote:
In elk stadje een andere schatje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij met je grootheidswaanzin. Echt. Je hebt altijd gedacht dat ik je aardiger vond dan ik je daadwerkelijk vind.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je had ontzettend zin om afgelopen vrijdag met mij een dikke baap te roken en een AA-drank te drinken, maar omdat ik te laat was/andere prioriteiten stelde botvier je nu je teleurstelling in mij door extreem oude koeien uit de Mac-sloot te halen...
Besides, mijn muzieksmaak is bijzonder breed dus de kans dat ie daadwerkelijk kut is is nihil. Tenzij je Noorse Black Metal of panfluitmuziek luistert of zo.
Maar het is je gelukt, ik voel me nu extreem kut.Kan je het me nog vergeven?
Goede vraag. Ik wacht wel even op Tukker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, maar volgens iedereen is de muzieksmaak van Tukker slecht. Dus aan wie ligt dat?
quote:Nou, zo snel mogelijk?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij met je grootheidswaanzin. Echt. Je hebt altijd gedacht dat ik je aardiger vond dan ik je daadwerkelijk vind.
Vanavond is goed. Hoelaat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik wacht wel even op Tukker.
[..]. Tot vanavond.
. Ik wacht met smart.
Ik voel me heerlijk. Niks aan de hand hier. Ik wil alleen even duidelijk zijn voor de verandering. Ik mag je echt niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
What's up man? Neem een chillpill of zo...
Is goed. Ik zorg dat ik rond 8 uur bij je ben. Goed? Nummer 19 was het toch?quote:
nummer 14.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed. Ik zorg dat ik rond 8 uur bij je ben. Goed? Nummer 19 was het toch?
Ah.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.absolutelyfresh.nl/agenda.html
[ afbeelding ]
Alleen als we 100% vernederen.quote:
Dan ben jij Fry. Met je lekkere rooie kopquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
100% lijkt een beetje de Zoidberg van ToF te worden
Heel stiekem weet jij ook wel dat Zoidberg de enige eckte baas van New New York is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
100% lijkt een beetje de Zoidberg van ToF te worden
"He's from the stupid ages but he seems like a really nice guy."quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben jij Fry. Met je lekkere rooie kop
"Whoep whoep whoep whoep whoep!"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heel stiekem weet jij ook wel dat Zoidberg de enige eckte baas van New New York is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Whoep whoep whoep whoep whoep!"
Wie is jouw Wernstrom?quote:
Moet er wel iemand een van je ogen dichttimmeren, anders klopt het nietquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet er wel iemand een van je ogen dichttimmeren, anders klopt het niet
Ik tik em der vanavond wel ff goed op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet er wel iemand een van je ogen dichttimmeren, anders klopt het niet
Nee, Bender is te geniaal voor Bas. Dan wil ik Bender zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D can Scruffy wel zijn, die zie je hier toch bijna nooit.
Basje is Bender, omdat B.
Ik wil geen robosexual zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, Bender is te geniaal voor Bas. Dan wil ik Bender zijn
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben jarig vandaag. groetjes uit Turkije.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag me af waar die lambal is. Heb gewoon een half uur werk in die verjaardagspost van vanmorgen zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij ging toch naar de kroeg? (hoe je het volhoudt weet ik niet. Ik ben zo gaar als een 3 uur gebakken biefstuk.)quote:
Zou kunnen, maar heb er weinig zin in eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Kreator het volgende:
Jij ging toch naar de kroeg? (hoe je het volhoudt weet ik niet. Ik ben zo gaar als een 3 uur gebakken biefstuk.)
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Teun, gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Thnxquote:
Gelukkig wel. Anders had ik wel anders gereageerdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Had Google Translate het wel goed? Dat er niet staat van "Sterf eens, Teun".
Anders ik wel.quote:
Liep laatst met vriendin rondje, dus ik zo van "Laten we even eentje halen bij de Mac" .. doen we wel vaker.. Maar toen bedacht ik me dat ie was weggebrandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Anders ik wel.Het weer is er wel naar!
Misschien dat ik zo na het werk nog even langs de Mac loop.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liep laatst met vriendin rondje, dus ik zo van "Laten we even eentje halen bij de Mac" .. doen we wel vaker.. Maar toen bedacht ik me dat ie was weggebrandNiet leuk
Ik denk dat de AIVD geheime zendertjes plaatstquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik word helemaal gek hierZe zijn al 2 dagen bezig hier voor het huis. Ik weet niet eens wat ze precies doen, maar de hele stoep ligt eruit dus we kunnen niet het huis uit, tenzij we via de tuin/poort gaan. Hele dag trilt het hele huis al en is er herrie alom. Ik word er nu wel echt even zat van
Thnxquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mr T, gefeliciteerd met je verjaardag.
Hou je bek ofzo!quote:
...dit heb ik minimaal 5 jaar gehad. Parkeergarage, Twentec toren, Alpha toren, busbaan. Wat een drama's zijn dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik word helemaal gek hierZe zijn al 2 dagen bezig hier voor het huis. Ik weet niet eens wat ze precies doen, maar de hele stoep ligt eruit dus we kunnen niet het huis uit, tenzij we via de tuin/poort gaan. Hele dag trilt het hele huis al en is er herrie alom. Ik word er nu wel echt even zat van
Het werkt echt enorm op mijn zenuwen. Ben eindelijk na 6 dagen werken een dag vrij, kon verdorie niet eens uitslapenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dit heb ik minimaal 5 jaar gehad. Parkeergarage, Twentec toren, Alpha toren, busbaan. Wat een drama's zijn dat..
Die trilapparaten zijn het ergst..
Kun je niet even vragen wat ze doen en hoe lang het nog duurt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het werkt echt enorm op mijn zenuwen. Ben eindelijk na 6 dagen werken een dag vrij, kon verdorie niet eens uitslapen
Ik denk niet dat ik boven die herrie uitkomquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kun je niet even vragen wat ze doen en hoe lang het nog duurt?
Misschien luisteren ze juist daarom wel naar jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik boven die herrie uitkom
En het zijn volgens mij allemaal van die oude geile mannetjes. Dus ik durf niet
Maar ik durf nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien luisteren ze juist daarom wel naar je
Dit idd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien luisteren ze juist daarom wel naar je
Weggebrand...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liep laatst met vriendin rondje, dus ik zo van "Laten we even eentje halen bij de Mac" .. doen we wel vaker.. Maar toen bedacht ik me dat ie was weggebrandNiet leuk
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt het! Pak die trilplaat af en tetter die op hun hoofd. Eens kijken hoe dat voelt
Zo gaat dat in Enschedequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weggebrand...Alsof er iemand nonchalant met een peuk op de lip het ding op z'n dooie gemak met een vlammenwerper heeft afgefakkeld...
Dat probeer ik ook, maar ik word maar niet uitgelootquote:
Anti-kraak wonen een optie? Ad-Hoc is een goede en zit ook in Enschede, maar je moet wel via iemand voorgesteld worden die al bij Ad-Hoc zit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar ik word maar niet uitgeloot
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo gaat dat in EnschedeAls je velen mag geloven
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wat nou Mac? Sociale woningbouw, dat willen we hier!"
Nope, die vieze lijer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je trouwens al gebeld door Brüder?
Anti-kraak wil ik niet. Ik wil ergens heen waar ik kan blijven en mijn toekomst kan opbouwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anti-kraak wonen een optie? Ad-Hoc is een goede en zit ook in Enschede, maar je moet wel via iemand voorgesteld worden die al bij Ad-Hoc zit.
Geen dagelijkse beurt inbegrepen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
Voor een dagelijkse maaltijd en een beetje schoonmaken heb ik nog wel een verdieping over, Nath..
www.ikzoekeenschoonmaakster.nlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:37 schreef Kreator het volgende:
Cue? was jij niet ooit bezig met zo'n schoonmakers-ding? Wat was dat ook alweer? Zo'n website...
Ook niet tijdelijk totdat je uitgeloot wordt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anti-kraak wil ik niet. Ik wil ergens heen waar ik kan blijven en mijn toekomst kan opbouwen.
Nee, daar kan en wil ik niet blijven en mijn toekomst opbouwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef Kreator het volgende:
Voor een dagelijkse maaltijd en een beetje schoonmaken heb ik nog wel een verdieping over, Nath..
Meh, dat extra gesleep danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ook niet tijdelijk totdat je uitgeloot wordt?
Een toekomst met Krea is niet wat je wil?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daar kan en wil ik niet blijven en mijn toekomst opbouwen.
Vaag. Korsakov I guess. Stuur hem anders een mailtje of zo met onderwerp "gratis bier".quote:
Nee, dat geeft zo'n rotzooi.quote:
Oja. thx.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daar kan en wil ik niet blijven en mijn toekomst opbouwen.
Alsof hij ooit zijn mail leest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vaag. Korsakov I guess. Stuur hem anders een mailtje of zo met onderwerp "gratis bier".That'll do.
's Morgens wel als het goed is.quote:
Typischquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werd dan ook gekoppeld aan een Nederlandse 32 jarige jongeman
Maar krijg je dan eerst foto's en shit te zien? Als ik een schoonmaakster neem, moet het wel een lekker wijf zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werd dan ook gekoppeld aan een Nederlandse 32 jarige jongeman
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar krijg je dan eerst foto's en shit te zien? Als ik een schoonmaakster neem, moet het wel een lekker wijf zijn.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Kerel uit Alkmaar ofzo die ook eens probeerde.. werd als 38 jarige ofzo gekoppeld aan 18 en 20 jarige meisjes
Voor je het weet heb je zo een turk te pakken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar krijg je dan eerst foto's en shit te zien? Als ik een schoonmaakster neem, moet het wel een lekker wijf zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Je krijgt het CV doorgestuurd van de persoon. Kan je bellen / mailen / facebookchecken etc.
Was het maar dikke piemels zuigenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice. Binnenkort maar eens aan beginnen. Zelf schoonmaken zuigt dikke piemels.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, Bender is te geniaal voor Bas. Dan wil ik Bender zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook een beetje overdreven, maar ik voel me best wel een beetje zuur.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker gaat tapes wisselen.Sowieso tapes, laat staan robotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze knuffelde je nog wel zo liefquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje overdreven, maar ik voel me best wel een beetje zuur.Ik zag het niet aankomen. Alsof er iemand met een grote glimlach op je afkomt en ineens een mes tussen je ribben prikt.
Dan ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, minder populair dan mij word je voorlopig niet.
oh, jij bent zo iemand die door iedereen populair gevonden wil worden?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, minder populair dan mij word je voorlopig niet.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
oh, jij bent zo iemand die door iedereen populair gevonden wil worden?
Kansloos...
Had ik ook een keer.. half uur later opnieuw de melding en wel een berichtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Redbaron het volgende:
hmmmz ik zou een pm moeten hebben maar toch staat er niets als ik mn inbox open
Het is alsof iemand tegen Messi zegt dat ie geen pepernoot kan raken met een voetbal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Omdat je de dramaqueen uithangt nu Nath zegt dat ze je niet mag
Loat goaaan. Hen mot je niet, Bas.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Redbaron het volgende:
hmmmz ik zou een pm moeten hebben maar toch staat er niets als ik mn inbox open
Op werk of in ToF?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik hier nog steeds zit
Tis niet m'n dag vandaag![]()
Mensen met een Messi-shirtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is alsof iemand tegen Messi zegt dat ie geen pepernoot kan raken met een voetbal.
Beidenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Op werk of in ToF?
Op werk: dat gevoel had ik al toen de wekker om 7:00 ging.
Waarom ben je dan nog niet weg?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:31 schreef Kreator het volgende:
Ik ben al de hele dag zo verrot..
Gelukkig bepaal ik zelf wanneer ik naar huis ga.
Dus dat 'vrolijk doen' was nog serieus ook?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:33 schreef Kreator het volgende:
Omdat ik serieus al 2 (!!!!!) hele dagen lekker druk en vrolijk aan het werk ben!
Het was of Messi of Ronaldo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen met een Messi-shirt
Sowieso mensen met een Barcashirt
Het werkt! Agenda staat vol, leuke dingen, leuk werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus dat 'vrolijk doen' was nog serieus ook?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:35 schreef Kreator het volgende:
Het werkt! Agenda staat vol, leuke dingen, leuk werk.. Badum tss...
Waar is Samzz als jehaar nodig hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Morgen wordt half ToF wakker met een paardenhoofd in bed!
[ afbeelding ]
Er zal morgen geen levend paard meer te vinden zijn in Oost Nederland!
Klopt, ik haar ook niet zoals ze de laatste tijd doet.quote:
quote:
Vooral stil zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat doet ze dan? Sinds ik met haar gedate heb is het ook wat afgekoeld.
Ik mis haar.quote:
Inverness Caledonian Thistlequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inverness?Klinkt als een merk afzuigkappen/waterkokers/magnetrons.
Krea houdt van Basje! Krea houdt van Basje! Nanananana!quote:
*boks* terugquote:
En ik? Ik alleen van jouquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krea houdt van Basje! Krea houdt van Basje! Nanananana!
Lekkere rooie homoquote:
Wat schattig met al die kleurtjes. En helemaal schattig dat vogelbeestje er bang voor is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een foto van Tali, omdat het kan:
[ afbeelding ]
Dat kleurige geval links is net nieuw en ze is er enorm bang voor
Maar dan wel een Nederlanse Negerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Je wil gewoon een neger met blote bast...
Geef me een klauwhamer en één nacht bij Miss.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geef me even een weekje in de zomerzon.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:01 schreef Cue_ het volgende:
Een vrijgezelle, interessante Nederlandse Neger
Geef me een klauwhamer en één nacht bij Miss.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:01 schreef Cue_ het volgende:
Een vrijgezelle, interessante Nederlandse Neger
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:07 schreef Cue_ het volgende:
Neh. Gewoon een leuke nederlandse man, vrijgezel, leuk karakter en leuk uiterlijk. Thats all i need.
Maar t blijkt moeilujk te vinden
Alleen het karakter heb ik nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:07 schreef Cue_ het volgende:
Neh. Gewoon een leuke nederlandse man, vrijgezel, leuk karakter en leuk uiterlijk. Thats all i need.
Een relatie gaat dan ook niet alleen om neuken.quote:
Niet hard genoegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
BAM!
Kei- en keihard ben je vandaag Cue!
Niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een relatie gaat dan ook niet alleen om neuken.
Snappen we gelijk waarom je al zo lang single bent, nietwaar?quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snappen we gelijk waarom je al zo lang single bent, nietwaar?![]()
Dat valt ook wel mee... Ik ben een heel leuk persoon hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo lang = vanaf de geboorte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat jij conclusies trekt zonder te checken of ze kloppenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee... Ik ben een heel leuk persoon hoor.
Jammer dat jij me geen kans wil geven
quote:
Ik probeer van mijn eerste glaasje wijn te genieten maar een lastige kat en een aandachtshoerige buuf met veel te harde kutmuziek werken het tegen.quote:
Volgens mij heb jij dat eens kenbaar gemaaktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat jij conclusies trekt zonder te checken of ze kloppen
[..]
Ja, dat ben je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee... Ik ben een heel leuk persoon hoor.
Jammer dat jij me geen kans wil geven
Awquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik probeer van mijn eerste glaasje wijn te genieten maar een lastige kat en een aandachtshoerige buuf met veel te harde kutmuziek werken het tegen.
Er zijn meer vissen in de zee. Voor iedereen loopt er wel iemand rond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook jij bent ooit aan de beurt
Vind je hem/haar vandaag niet, dan morgen wel
Blablablabla...
Zou kunnen. Maar dan zal dat de reden zijn geweest. Als iemand namelijk conclusies trekt voor hij/zij checkt of het klopt, lijkt diegene op mijn vader. Dan gaan alle deuren naar mij toe dicht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat eens kenbaar gemaakt
Gelukkig doe ik dat niet, al kom ik soms wel zo overquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw
[..]
Er zijn meer vissen in de zee. Voor iedereen loopt er wel iemand rond.
We kennen ze allemaal
[..]
Zou kunnen. Maar dan zal dat de reden zijn geweest. Als iemand namelijk conclusies trekt voor hij/zij checkt of het klopt, lijkt diegene op mijn vader. Dan gaan alle deuren naar mij toe dicht.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik dat niet, al kom ik soms wel zo over![]()
Maar dat is the interwebzz
Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, ik haar ook niet zoals ze de laatste tijd doet.
Gelukkig heb ik mn 17-jarige nog
Nou nou, zo ruig is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Maar alleen voor de ruige seks die we altijd hebben...
Het is een oude man he. Een blowjob is al ruig voor 'm natuurlijkquote:
Scheelt weer... Kan je vanavond gewoon ruatig aan doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is een oude man he. Een blowjob is al ruig voor 'm natuurlijk
De enige die een blowjob van mij krijgt is mijn jointquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Scheelt weer... Kan je vanavond gewoon ruatig aan doen
Wouterquote:
Wat een apart koosnaampjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De enige die een blowjob van mij krijgt is mijn joint
Niet daar iig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gaan we nog eens samen sporten?
Full-body exercise
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet daar iig.
Ik moet nog steeds een gigantisch verhoogd bedrag betalen omdat ik iets te laat was dus fuck hun.
Daarbij ben ik nu te lui om me in te spannen. Ik heb hier ook halters liggen maar word al moe als ik er naar kijk.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet daar iig.
Ik moet nog steeds een gigantisch verhoogd bedrag betalen omdat ik iets te laat was dus fuck hun.
Daarbij ben ik nu te lui om me in te spannen. Ik heb hier ook halters liggen maar word al moe als ik er naar kijk.
In theorie kan ik je nog dingen leren waar je spontaan van gaat blozen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is een oude man he. Een blowjob is al ruig voor 'm natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:07 schreef Cue_ het volgende:
Zelfde hier. Maar ik ben al terug.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:07 schreef Cue_ het volgende:
Dutje doen? Of boodschappen? Denk toch maar eerst boodschappen... Snackfood
Tering, heb voor het eerst in vijf jaar een pizza salami bij Mama Mia gekocht.quote:
Knap hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:49 schreef Cue_ het volgende:
Met heeeeeel veel moeite de nutella weerstaan,maar tis me gelukt
Daar heb ik al jarenniet meeer besteld. Wil graag de 60 halen... bestel dan bij Gabriel man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tering, heb voor het eerst in vijf jaar een pizza salami bij Mama Mia gekocht.
* 100% Tukker heeft steken in de borstkas.
Een blok frituurvet vol transvetten is gezonder dan zo'n pizza...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |