quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef Cue_ het volgende:
Of heb je in m'n slaap tegen m'n oor geswaffeld?
nee weet ik niks van, ik dacht als er 1 is die meer weet dan is dat 100% tukker wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Of weet jij daar meer van?Had ik niet achter je gezocht Sjoem!
quote:
Ik viel in mijn eigen bed in slaap en werd wakker in mijn eigen bed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nee weet ik niks van, ik dacht als er 1 is die meer weet dan is dat 100% tukker wel.
quote:
Slet!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik viel in mijn eigen bed in slaap en werd wakker in mijn eigen bed.
Echt niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Krea je hebt te hard tegen m'n oor getetterd.. m'n oor doet gewoon pijn
Vond ik niet zo erg hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik afgelopen vrijdag te laat was.
quote:
Jou vind ik nog wel lief hoorquote:
Woeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen: kontneuk'n!
In navolging op de Harlem Shake?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bedacht me net weer een fijn smaakje: haringmilkshake.
Mijn muzieksmaak is volgens Tukker enorm slecht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jou vind ik nog wel lief hoor![]()
Jij hebt tenminste nog een beetje een oke muzieksmaak en maakt geen irritante kutgrappen over de Mc
Nigga whut?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Mensen nog naar Absolutely Fresh aankomende zondag?
Nee.quote:
Oh.quote:
Ja, maar volgens iedereen is de muzieksmaak van Tukker slecht. Dus aan wie ligt dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is volgens Tukker enorm slecht..
Wanneer kom je weer es een dikke pluim roken?
Je zit nu in Borne he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nath, kom me eens helpen, ik heb een harde piem.
quote:
Dan moet ik toch echt binnenkort maar eens bij je langskomenquote:
Je had ontzettend zin om afgelopen vrijdag met mij een dikke baap te roken en een AA-drank te drinken, maar omdat ik te laat was/andere prioriteiten stelde botvier je nu je teleurstelling in mij door extreem oude koeien uit de Mac-sloot te halen...quote:
In elk stadje een andere schatje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij met je grootheidswaanzin. Echt. Je hebt altijd gedacht dat ik je aardiger vond dan ik je daadwerkelijk vind.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je had ontzettend zin om afgelopen vrijdag met mij een dikke baap te roken en een AA-drank te drinken, maar omdat ik te laat was/andere prioriteiten stelde botvier je nu je teleurstelling in mij door extreem oude koeien uit de Mac-sloot te halen...
Besides, mijn muzieksmaak is bijzonder breed dus de kans dat ie daadwerkelijk kut is is nihil. Tenzij je Noorse Black Metal of panfluitmuziek luistert of zo.
Maar het is je gelukt, ik voel me nu extreem kut.Kan je het me nog vergeven?
Goede vraag. Ik wacht wel even op Tukker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, maar volgens iedereen is de muzieksmaak van Tukker slecht. Dus aan wie ligt dat?
quote:Nou, zo snel mogelijk?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij met je grootheidswaanzin. Echt. Je hebt altijd gedacht dat ik je aardiger vond dan ik je daadwerkelijk vind.
Vanavond is goed. Hoelaat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik wacht wel even op Tukker.
[..]. Tot vanavond.
. Ik wacht met smart.
Ik voel me heerlijk. Niks aan de hand hier. Ik wil alleen even duidelijk zijn voor de verandering. Ik mag je echt niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
What's up man? Neem een chillpill of zo...
Is goed. Ik zorg dat ik rond 8 uur bij je ben. Goed? Nummer 19 was het toch?quote:
nummer 14.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed. Ik zorg dat ik rond 8 uur bij je ben. Goed? Nummer 19 was het toch?
Ah.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.absolutelyfresh.nl/agenda.html
[ afbeelding ]
Alleen als we 100% vernederen.quote:
Dan ben jij Fry. Met je lekkere rooie kopquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
100% lijkt een beetje de Zoidberg van ToF te worden
Heel stiekem weet jij ook wel dat Zoidberg de enige eckte baas van New New York is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
100% lijkt een beetje de Zoidberg van ToF te worden
"He's from the stupid ages but he seems like a really nice guy."quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben jij Fry. Met je lekkere rooie kop
"Whoep whoep whoep whoep whoep!"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heel stiekem weet jij ook wel dat Zoidberg de enige eckte baas van New New York is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Whoep whoep whoep whoep whoep!"
Wie is jouw Wernstrom?quote:
Moet er wel iemand een van je ogen dichttimmeren, anders klopt het nietquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet er wel iemand een van je ogen dichttimmeren, anders klopt het niet
Ik tik em der vanavond wel ff goed op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet er wel iemand een van je ogen dichttimmeren, anders klopt het niet
Nee, Bender is te geniaal voor Bas. Dan wil ik Bender zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D can Scruffy wel zijn, die zie je hier toch bijna nooit.
Basje is Bender, omdat B.
Ik wil geen robosexual zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, Bender is te geniaal voor Bas. Dan wil ik Bender zijn
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben jarig vandaag. groetjes uit Turkije.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag me af waar die lambal is. Heb gewoon een half uur werk in die verjaardagspost van vanmorgen zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij ging toch naar de kroeg? (hoe je het volhoudt weet ik niet. Ik ben zo gaar als een 3 uur gebakken biefstuk.)quote:
Zou kunnen, maar heb er weinig zin in eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Kreator het volgende:
Jij ging toch naar de kroeg? (hoe je het volhoudt weet ik niet. Ik ben zo gaar als een 3 uur gebakken biefstuk.)
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Teun, gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote: