Maar krijg je dan eerst foto's en shit te zien? Als ik een schoonmaakster neem, moet het wel een lekker wijf zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werd dan ook gekoppeld aan een Nederlandse 32 jarige jongeman
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar krijg je dan eerst foto's en shit te zien? Als ik een schoonmaakster neem, moet het wel een lekker wijf zijn.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Kerel uit Alkmaar ofzo die ook eens probeerde.. werd als 38 jarige ofzo gekoppeld aan 18 en 20 jarige meisjes
Voor je het weet heb je zo een turk te pakken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar krijg je dan eerst foto's en shit te zien? Als ik een schoonmaakster neem, moet het wel een lekker wijf zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Je krijgt het CV doorgestuurd van de persoon. Kan je bellen / mailen / facebookchecken etc.
Was het maar dikke piemels zuigenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice. Binnenkort maar eens aan beginnen. Zelf schoonmaken zuigt dikke piemels.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, Bender is te geniaal voor Bas. Dan wil ik Bender zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook een beetje overdreven, maar ik voel me best wel een beetje zuur.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker gaat tapes wisselen.Sowieso tapes, laat staan robotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze knuffelde je nog wel zo liefquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje overdreven, maar ik voel me best wel een beetje zuur.Ik zag het niet aankomen. Alsof er iemand met een grote glimlach op je afkomt en ineens een mes tussen je ribben prikt.
Dan ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, minder populair dan mij word je voorlopig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |