Welverdiend!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Zo klopt ie, hehehe.
En gelijk ook even een complimentje aan alle dames die hulp gaan zoeken of hebben gezocht. Ik weet hoe intensief het is om een kind te hebben dat 'anders' is (op wat voor manier dan ook). Zit zelf ook nog midden in een 'traject'. Dus: schouderklopje voor jullie (en mezelf).
Hmm, ok, mes erin dan maar!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:38 schreef Clubsoda het volgende:
Nou ja, verslikken kan altijd, dat is niet zo erg. Maar druiven zijn ontzettend glad, veel glibberiger dan heel veel ander eten. Daardoor schieten ze eenvoudig in je keel en krijg je ze niet meer teruggehoest. En ze zijn precies groot genoeg om een luchtpijp af te sluiten. Het is eigenlijk het enige waar ik heel voorzichtig mee ben.
Heeft mijn lief erop geschilderd!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:14 schreef Soempie het volgende:
Anouk.![]()
Wat hebben jullie trouwens een leuke afdekking voor de zandbak. Is Nijntje zelf geschilderd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe, ja echt iedereen die hem ziet zegt ook meteen 'ooooo dat is zeker een boef he!' Haha! Is ie ook wel en hij heeft idd heel erg het hoofd ervoor! (Gevaarlijk hoor, want je ligt in een deuk als hij je dan aankijktquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat een heerlijk boevig hoofd heeft hij Fee-nix!
Even kijken of ik het goed kan uitleggen, want je moet dit niet te negatief zien (ik hou niet van drama) :quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:29 schreef bitterend het volgende:
Sorry ik heb het denk ik gemist...T_T en F-n wat was er met jullie kindjes?
![]()
T_T je hebt het vaak over die video sessies, waarvoor was dat?
Misschien een gekke vraag en misschien heb je geen zin om dat allemaal te vertellen, snap ik ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fee-nix, petje af. Het lijkt mij erg pittig om hier mee om te gaan. Zeker omdat je kleintje nog niet goed kan praten. Ikzelf kon pas vanaf mijn 6e goed praten (en dat d.m.v. speciaal onderwijs). Misschien kun je ook denken aan ADD (hoewel het erg vroeg is om dat vast te stellen).
En alle ouders verdienen een schouderklopje wat mij betreft. Ik vind het elke dag weer inspirerend om jullie berichten te lezen, positief of minder positief.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Tankgirl op 08-05-2013 21:46:50 ]Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |