Hij mist nog een klein deel wat ik later nog bij zal voegen, maar dat laat ik je wel weten.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:30 schreef arachide. het volgende:
Mijn samenvatting is af, ik hoop dat het zo lukt, maar je vindt hem hierrrrrrrrrrrrrr
556 minuten bewerkingstijd.
Klinkt als de doorsnee puberquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:22 schreef Etsu het volgende:
Mijn broertje!
Net buiten discussie gehad over geesten en hij loopt weg met: "ik geloof er niet in en mening is wet, dus doei" wanneer ik goeie argumenten geef.
Schattigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:22 schreef Etsu het volgende:
Mijn broertje!
Net buiten discussie gehad over geesten en hij loopt weg met: "ik geloof er niet in en mening is wet, dus doei" wanneer ik goeie argumenten geef.
18.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt als de doorsnee puberhoe oud is je broertje?
Oh laat dat puber maar zitten dan, hoewel het nog best kan als je 18 bentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
18.
maar zo doen we al jaren, dus verbaast me niets. we haten elkaar min of meer, maar komt goed als die wat ouder is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij mist nog een klein deel wat ik later nog bij zal voegen, maar dat laat ik je wel weten.
[..]
Als ik naar 2012 kijk denk ik, oh, moet wel een zesje worden. Als ik kijk naar 2011 springen de tranen me in de ogen, wil ik een kuil graven, en verdwijnen.quote:
chill, vorig jaar waren de examens veel makkelijker dan de jaren daarvoor, wellicht heeft het te maken met 5,5 gemiddeld-eis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik naar 2012 kijk denk ik, oh, moet wel een zesje worden. Als ik kijk naar 2011 springen de tranen me in de ogen, wil ik een kuil graven, en verdwijnen.
we doen t samen. we vormen samen een revolutiegroepje en dan vermoorden we al die hatersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
ONZ / [FRL] Groningers-haat topic!
etsu doe jij het of ik
Ja klopt, en dit jaar is er ook nog een andere eis bij, dus beter maken ze het nog makkelijkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
chill, vorig jaar waren de examens veel makkelijker dan de jaren daarvoor, wellicht heeft het te maken met 5,5 gemiddeld-eis.
Ik had een 4.9 voor 2012quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik naar 2012 kijk denk ik, oh, moet wel een zesje worden. Als ik kijk naar 2011 springen de tranen me in de ogen, wil ik een kuil graven, en verdwijnen.
Je weet wat dat zegt over de waarde van je diploma he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt, en dit jaar is er ook nog een andere eis bij, dus beter maken ze het nog makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |