Linkje naar examenblad.nl Hierquote:- Wereld (Globalisering)
- Aarde (Systeem aarde)
- Gebieden (Zuidoost-Azië in beeld)
- Leefomgeving (Wonen in Nederland)
Succes!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:28 schreef Jufkok het volgende:
Ter voorbereiding van het eindexamen AK staan er filmpjes op Youtube. Bijvoorbeeld:http://www.youtube.com/user/jufkok/feed?filter=2 , de filmpjes dekken de volledige HAVO stof maar kunnen voor het VWO prima als basis dienen!
Bij de SE's moesten wij hem altijd zelf meenemenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:34 schreef kimandthedoctor het volgende:
Hmm, als het goed is zorgt de school toch voor een atlas? Bij ons in ieder geval wel!
Dan zal dat wel per school verschillen, wij hebben niet eens onze eigen atlas.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:30 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Bij de SE's moesten wij hem altijd zelf meenemen
Handige video's!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:28 schreef Jufkok het volgende:
Er mag nog een Atlas gebruikt worden met 52e druk en de 53e.
Ter voorbereiding van het eindexamen AK staan er filmpjes op Youtube. Bijvoorbeeld:http://www.youtube.com/user/jufkok/feed?filter=2 , de filmpjes dekken de volledige HAVO stof maar kunnen voor het VWO prima als basis dienen!
Ziet er goed uit! Mooie titel ook hahaha.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:30 schreef arachide. het volgende:
Mijn samenvatting is af, ik hoop dat het zo lukt, maar je vindt hem hierrrrrrrrrrrrrr
556 minuten bewerkingstijd.
Hahaha wat een samenvatting! Respect!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:30 schreef arachide. het volgende:
Mijn samenvatting is af, ik hoop dat het zo lukt, maar je vindt hem hierrrrrrrrrrrrrr
556 minuten bewerkingstijd.
Heb er drie gemaakt nu. Beide 2012-examens en ik geloof 2011-1. Ik ben telkens net na een uur klaar? Wel ruim voldoende; 6.5, 7.3 en 7.0-7.7..merk wel dat ik slordigheidsfoutjes maak dus maar wat rustiger werken denk ik :pquote:
Ideaal! Verduidelijkt een hoop wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:19 schreef arachide. het volgende:
Dankjewel! Ik vind tekenen leuk, dus ik teken in mijn samenvattingen
Heb net 2010-II gemaakt en had een 6.5 - 7.0quote:
Er zit inderdaad hier en daar wel herhaling in. Vooral zaken als oudheid (waarom is graniet op de ene plaats wel zichtbaar en op de andere niet), zaken als uitschuiving en de beweging van continenten (om gebergten en vulkanen te verklaren die niet langs een plaatgrens liggen) te verklaren komen op mij over als belangrijk. Heb het idee dat langzaam de puzzelstukjes beginnen te vallen, moet wel nog iets werken aan domein aarde.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:09 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Heb net 2010-II gemaakt en had een 6.5 - 7.0
Ik heb bij aardrijkskunde vaak het gevoel dat je vaak hetzelfde antwoord moet geven.
Als het gaat over convergente platen, vragen ze vaak waarom de de vulkanen verder van de breukzone afliggen, welke vulkaan je bij welke beweging tegen komt etc. Of met piekafvoeren in een rivier: Regenseizoen, smeltwater uit de bergen (zomermaanden), Bevroren bodem, minder opname water planten (wintermaanden).
Het is allemaal wel te doen.
Als het gaat om economische sectoren is het altijd primair, secundair of tertair.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Trouwens, sommige vragen vraag ik me wel bij af waar ze het vandaan halen? Bijvoorbeeld een 2012-II vraag:
In welke twee van de drie economische sectoren wordt in Afrika momenteel het
meeste geïnvesteerd door buitenlandse bedrijven?
Heb dit nog nergens in het boek zien staan (?), is dus primaire en tertiaire sector, maarja, moet je maar weten
Ik ken de sectoren ook wel.. maar ik vind het een vage vraag omdat ik het nergens heb gelezen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Als het gaat om economische sectoren is het altijd primair, secundair of tertair.
Maar het antwoord op die vraag is? het buitenland investeert vooral in de:
- primaire sector (voor de grondstoffen)
- tertaire sector (onderwijs ofzo?) waar zullen ze anders in investeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |