weet ik eigenlijk nog nietquote:
Trouwtattoo!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk nog niet
ik denk van wel...
no thanksquote:
Genoeg tijd om nog na te denken tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk nog niet
ik denk van wel...
ja inderdaadquote:
foto van mijn kat als ze dood gaatquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
foto van mijn kat als ze dood gaat
met sterfdatum
quote:
Ik zal het dit weekend eens proberenquote:
quote:
Had ik vroegerquote:
Ik laat julliequote:
Wat nou?quote:
niks schatquote:
Jij en je "hetero´s"quote:
Wat?quote:
Je bent nooit te oud voor seksquote:
Bier EN seks.quote:
Nee. Het is mij zelfs een keer overkomen dat ik bier dronk terwijl ik geen seks had en dat ik seks had zonder bier te drinken. Zwarte dagen in mijn leven waren dat.quote:
quote:
Wel voorzichtig hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:33 schreef Seikcid het volgende:
Maar goed, ik zal kontseks weer eens op de agenda zetten dit weekend.
Of ik ga voor een 'Oops, wrong hole!'-klassieker.quote:
Helm op, voor als je de agenda iets te hard weglegt en deze terugstuitert.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lettertje voor lettertje voorzichtig genoeg?
Mietjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Of ik ga voor een 'Oops, wrong hole!'-klassieker.
Droog?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Knappe vent die dat lukt!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hij spuugt stiekem eerst evenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er eerst op spuugt maak je jezelf wel verdacht he.
De liefdequote:
quote:
Seks zonder bier? Lukt dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Het is mij zelfs een keer overkomen dat ik bier dronk terwijl ik geen seks had en dat ik seks had zonder bier te drinken. Zwarte dagen in mijn leven waren dat.
Hou jij ook van strijken dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is bijna jammer dat KT en ik elkaar zijn misgelopen
Och er zijn ergere dingen.quote:
Kans is groot dat ik gelijk daarna een pets in m'n gezicht krijg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knappe vent die dat lukt!
(of het moet al een enorm beoefend vrouwtje zijn)
Dat is toch ook zo gebeurd man. De badkamer doen, dat vind ik pas ergquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Toegegeven, ik doe liever strijken dan de WC schoonmaken.
Nu niet overdrijven hequote:
Kans is ook groot dat je zelf het een en ander bezeertquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Kans is groot dat ik gelijk daarna een pets in m'n gezicht krijg.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kans is ook groot dat je zelf het een en ander bezeert
quote:
Auwquote:
Saaaaai!quote:
Knakworstquote:
Precies!quote:
Een keer d'r op spugen is al overleg genoeg?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies!Alles kan, maar in overleg
Ligt er aan wie het doetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een keer d'r op spugen is al overleg genoeg?
*spuug* KOMT IE DAN HE!quote:
EINDELIJKquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Als ik dat zondag zo ga doen dan gaat ie gillen, kratje bier of niet
Daar wordt ie groot en sterk van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Als ik dat zondag zo ga doen dan gaat ie gillen, kratje bier of niet
Shut up and take it like a gay man!quote:
quote:
In mijn hoofd is het altijd vrijdagquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
Vriendje vraagt wie me al die blauwe plekken heeft bezorgd
Groot en iets slapper toch juist?quote:
It wasn't me!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
Vriendje vraagt wie me al die blauwe plekken heeft bezorgd
Nou ik geef jou anders wel gewoon de schuldquote:
En ik weet het dus echt niet. Misschien slaapwandel ik welquote:
Was een ruige tocht dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik weet het dus echt niet. Misschien slaapwandel ik wel
Ach, na de nachtmerries is het ms een welkome afwisselingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Was een ruige tocht dan.Ik het als kind gedaan, ging ik ook gewoon rustig in de woonkamer zitten en reageerde 'gewoon' op vragen etc.
Slechte slaper?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, na de nachtmerries is het ms een welkome afwisseling
Neuh, ik slaap prima. Het is meer wat er zich in mijn hoofd afspeelt als ik slaapquote:
pardon?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Aaargh weer zo'n bui dat niks in mijn playlist me kan bekoren. Als 3 keer op en neer geweest
Klinkt gevaarlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:31 schreef missbehavin het volgende:
Altijd leuk als een nieuwe lover voor het eerst naast me slaapt
Muziek schat, muziek..quote:
We'd make a lovely couplequote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:34 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Klinkt gevaarlijk.![]()
Ik heb al jaren slaapproblemen, sowieso slaap ik zelden meer dan 5 of 6 uur per nacht.
Die krijg ik niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:37 schreef Seikcid het volgende:
En die 5 a 6 uur dan ook nog eens met slaappillen.
Komt je vriendje me dan spanken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik geef jou anders wel gewoon de schuld
Pillen ftw!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die krijg ik niet meerStomme huisarts.
Gelukkig heb ik een vriendinnetje die studeert voor zuster
Dat zou je wel willen hequote:
Je spreekt jezelf tegen schatquote:
Wat een eenkennige manquote:
Legale pillen ftw klonk zo saai.quote:
CLquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:53 schreef rubbereend het volgende:
ben ik nog op tijd voor de anale kroelseks?
ben jij in voor bears danquote:
Peking?quote:
Ms moet hij je eerst kennenquote:
Ben jij zo'n harige vent ja?quote:
Can I call you daddy?quote:
Zolang je maar hetero bent, een pik hebt en open staat voor homoseksuele ervaringen. Dan zit je goed denk ik.quote:
Utrecht!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef missbehavin het volgende:
Godver, nog een reden om asap naar Utrecht te verkassen, roller derby
quote:
Utrecht is best groot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef missbehavin het volgende:
Maar je beseft je wel dat je me dan niet meer kunt ontlopen he Qtie?
IETS kieskeuriger dan dat ben ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang je maar hetero bent, een pik hebt en open staat voor homoseksuele ervaringen. Dan zit je goed denk ik.
Hij moet het liefst nog getrouwd zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IETS kieskeuriger dan dat ben ik wel hoor
Ik zat meer aan 20+ cm te denkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij moet het liefst nog getrouwd zijn?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef Ang3l het volgende:
De grootte is eigenlijk niet zo van belang. Het gaat om de dikte
Dat is toch ook een groottemaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Nerdquote:
Idd, ipv met zijn grote zwans, slaat hij je met feitjes om de orenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NerdMet dit soort wijsneuzerigheden zul je nooit scoren he!
Hoe breed of dik of lang of groot ie ook is!
To-Taal nutteloos en aseksueelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Idd, ipv met zijn grote zwans, slaat hij je met feitjes om de oren
Hoewel vriendje zijn intelligentie ook wel weer sexy is hoor.quote:
Er is een verschil tussen intelligentie hebben en mensen om de oren slaan met irritante voor de hand liggende weetjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel vriendje zijn intelligentie ook wel weer sexy is hoor.
quote:
Ik snap gewoon niet hoe hij er bij kwam! Lieve, onschuldige ikke!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach gosWilde je liever 'compleet gestoord' genoemd worden dan?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik moest net opzoeken waar Stockholm ligt.
Tijd voor weekend! O nee, toch niet
Ik ga altijd voor 'excentriek'.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe hij er bij kwam! Lieve, onschuldige ikke!
Wat deden ze?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:32 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was een event in een kasteel bij Manchester ergens. Britten en drank
prima weer ook.quote:
Voor mij of voor jezelf?quote:
wat nietquote:
Voor mezelf. Jij bent natuurlijk gewoon een raar kindquote:
Topcomboquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor mezelf. Jij bent natuurlijk gewoon een raar kind
Een beetje vreemd maar wel lekkerquote:
dat is correct. Ik heb smaak. En een vrouw. Ga ik niet op het spel zetten voor een zooi matige Britse meiden. Had ik ze door moeten sturen naar je?quote:
ik ken je niet, maar ik kan me het indenken waarom je dat had.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik voelde me in Engelse clubs altijd heel knap
doe een badum tsjjjjjquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg vandaag drumles. BAM BAM BAM!
Ik ben kei benieuwd!
Het is op emmers en van die speciale buizenquote:
jammerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is op emmers en van die speciale buizen
Zit geen tsjjjjjj bij geloof ik
Ja! Hoe durven ze!quote:
Ik ben alweer vergeten eten uit de vriezer te halenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:31 schreef missbehavin het volgende:
Aargh. Honger Zo maar even patat halen ofzo
Ook patat halen!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten eten uit de vriezer te halen
De patat was lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:31 schreef missbehavin het volgende:
Aargh. Honger Zo maar even patat halen ofzo
quote:
quote:
20 cm dikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef Ang3l het volgende:
jij bent sowieso heel knapquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik voelde me in Engelse clubs altijd heel knap
Helaas zien de kerels er vaak ook niet uit.
Dus jij krijgt pillen van een verpleegster-in-opleiding, die niet eens pillen mag voorschrijven?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die krijg ik niet meerStomme huisarts.
Gelukkig heb ik een vriendinnetje die studeert voor zuster
Mensen die vragen worden overgeslagen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij weet precies naar welke complimentjes ik vis
Klinkt dramatischer dan het is hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus jij krijgt pillen van een verpleegster-in-opleiding, die niet eens pillen mag voorschrijven?
Nou dit wordt niks zo hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mensen die vragen worden overgeslagen.
Wat zielig dat dat geagendeerd moet wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:33 schreef Seikcid het volgende:
Maar goed, ik zal kontseks weer eens op de agenda zetten dit weekend.
Dan kun je het dus nietquote:
quote:
Handig juist. Ze delen waarschijnlijk een elektronische agenda en dan ziet de partner dat ook meteen op de iPhone.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat zielig dat dat geagendeerd moet worden
hey dawgje! hoe is het?quote:
nee maar wel verloofdquote:
Aaaaaaaaaw, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel verloofd
over een uur of 2 precies een week
Whut?!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:20 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Handig juist. Ze delen waarschijnlijk een elektronische agenda en dan ziet de partner dat ook meteen op de iPhone.
tnxquote:
nvmd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
hoezo weet je eigenlijk niet hoe het gaat?
sorry duurde even voor het me op viel haha
I know! ik ben er al gaan glurenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
nvmd.
en gefeliciteerd! kon ook niet lang meer uitblijven heh. er is een apart trouw/bruidstopic trouwens.
dm.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know! ik ben er al gaan gluren
maar voor mij nog een beetje te vroeg
we trouwen pas op zijn vroegst in 2015
ik wou je trouwens niet aanvallen of zo hoor! het klinkt alleen dan alsof het niet goed gaat?
en dat vond ik jammer dan
oke!quote:
Tof! Gefeliciteerd! Verder!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel verloofd
tnxquote:
Wacht maar tot je getrouwd bent. Dan zijn je "verder"-gebaseerde excuses opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja eerlijk gezegd had ik serieus wel verwacht dat ik me een stuk volwassener zou voelen of al zou zijn als ik verloofd zou zijn maar er veranderd verdorie niks![]()
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel verloofd
Seks plannenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:20 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Handig juist. Ze delen waarschijnlijk een elektronische agenda en dan ziet de partner dat ook meteen op de iPhone.
ik meen het ook nog eensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij weet precies naar welke complimentjes ik vis
tnxquote:
gefeliciteerdquote:
Vanmiddag ging ik mee naar het werk van mijn man. Hij werkt daar nu drie weken en hij stelde me voor: dit is mijn vrouw Chantal. Nu zijn we 7 jaar getrouwd maar ik blijf het vaag vindenquote:
ooh dat lijkt me ook zo leuk om voorgesteld te worden als zijn vrouwquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanmiddag ging ik mee naar het werk van mijn man. Hij werkt daar nu drie weken en hij stelde me voor: dit is mijn vrouw Chantal. Nu zijn we 7 jaar getrouwd maar ik blijf het vaag vinden
tnxquote:
JB, hoe is het?quote:
Hier ook!quote:
Mwoah....quote:
Vanavond naar Baum, een nieuwe electronische club in Bogota. Mmmm wat een lekker nachtjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond naar Baum, een nieuwe electronische club in Bogota. Mmmm wat een lekker nachtjeIk ben momenteel veuls te lui om naar een club te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, beachclub misschien
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wat vervelend voor je!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben momenteel veuls te lui om naar een club te gaanJa, beachclub misschien
Heb gistermiddag vol in de zon lopen bieren met een maat van me. Het sloeg goed aanquote:
Zon heb je in Bogotá niet zo'n last van. 60 blokken BMXen door de rivieren van de stad na weer sinds 18 jaar geskate te hebben terwijl de regen met bakken uit de hemel valt en je toch al compleet doorweekte jeans extra zwaar maakt...quote:Op zondag 5 mei 2013 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb gistermiddag vol in de zon lopen bieren met een maat van me. Het sloeg goed aan
Naiiiiisquote:Op zondag 5 mei 2013 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zon heb je in Bogotá niet zo'n last van. 60 blokken BMXen door de rivieren van de stad na weer sinds 18 jaar geskate te hebben terwijl de regen met bakken uit de hemel valt en je toch al compleet doorweekte jeans extra zwaar maakt...
Mijn lieve paisatje ging ondertussen met de taxi en we kwamen tegelijk thuis aan.
Fris windje? Merk er niks van.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:00 schreef MissMSX het volgende:
Eindelijk weer eens lekker in de tuin hangen. Fris windje nog wel, maar vooruit
Omdat we binnen zitten, HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!quote:
Dudequote:Op zondag 5 mei 2013 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat we binnen zitten, HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
*ahem![]()
Ja, sorryquote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dude
Ik was buiten, in de speeltuin en in de tuin. Zonder jas, aaaahhhhh!
Ik heb nog wekenlang weekend!quote:Op zondag 5 mei 2013 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, sorryMaar mijn weekend begint met een paar minuten
Geniet ervan!quote:
quote:
En dan geen wind?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dude
Ik was buiten, in de speeltuin en in de tuin. Zonder jas, aaaahhhhh!
Dan begin ik een mietje te wordenquote:
Gewoon meer neuken. Kom maar langs.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet toch echt wat aan m'n conditie doen.
Stoere praat, weinig daad?quote:
Jij zegt "weinig", ik zeg "meer dan voldoende".quote:
Goede, vriendelijke dag?quote:
CL!quote:
Kusje op je kont dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |