pics?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zus in nood, hebben te weinig mensen op haar werk.
geen idee, maar volgens mij willen de makers ervan de boodschap doorgeven dat zelfvertrouwen belangrijk isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is toch een russische immigrant? Hij is best agressief in dat filmpje als zo'n vrouw aangifte doet zit je in de US toch al 2-5 jaar vast en heb je ook nog eens kans dat hij zijn green card kwijtraakt
Die shit is aan bro!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tering, heb je die line-up van EDC Las Vegas gezien dit jaar?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:04 schreef seto het volgende:
hijs nix vergeleken met de echte master of the wheels of steel, dj jean
GTAquote:
Maakt me niet uit, kies maar. Lijkt me wel vet man. 3 dagen even afgezonderd van alles hard gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die shit is aan bro!Dit jaar is te kort dag om te regelen! Volgend jaar samen housen op ultra of edc?!
Wil volgend jaar echt naar een van de twee toe.
Booty bounce, ook uit een van de PR sets!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
GTA
[..]
Maakt me niet uit, kies maar. Lijkt me wel vet man. 3 dagen even afgezonderd van alles hard gaan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
liggen jullie weer te geilen voor de tv, die vrouwen toch
Brazillian waxes voor de echte Alpha'squote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand nog tips voor het scheren van chest/buik? Ik doe het altijd om de zoveel tijd en je krijgt toch een andere beeld van je vp maar ben altijd een uur bezig. Klopt het dat zo'n vrouwenscheermes beter werkt?
Niet dat hele gladde joh jacko... Dan heb je zo'n blote konten borst.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand nog tips voor het scheren van chest/buik? Ik doe het altijd om de zoveel tijd en je krijgt toch een andere beeld van je vp maar ben altijd een uur bezig. Klopt het dat zo'n vrouwenscheermes beter werkt?
Ik vind mannenmesjes scherper en beter dan vrouwenmesjes. Dat voorop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
mannen kunnen niet tegen harshenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vind mannenmesjes scherper en beter dan vrouwenmesjes. Dat voorop.
Verder zou ik gaan harsen/waxen als ik jou was, ben je wat sneller klaar. Eerste paar keer is het pijnlijk maar daarna gaat het wel. Eerst warm douchen zodat je huid warm is, dan doet het al minder pijn.
Ahw koetsjie.. tere poppetjes zijn jullie toch ook hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is het soort pijn waar we niet tegen kunnen, liever een kogel in me lazer
nah, scheren is ook niks, gewoon alpha borsthaar, waar de vrouwen doorheen woelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahw koetsjie.. tere poppetjes zijn jullie toch ook he
Ik ben niet eens zo behaard maar omdat ik donker haar heb lijkt mijn vp als ik geschoren heb een stuk lager en je ziet iedere week in de cut verschilquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niet dat hele gladde joh jacko... Dan heb je zo'n blote konten borst.
Bedankt voor de tipsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vind mannenmesjes scherper en beter dan vrouwenmesjes. Dat voorop.
Verder zou ik gaan harsen/waxen als ik jou was, ben je wat sneller klaar. Eerste paar keer is het pijnlijk maar daarna gaat het wel. Eerst warm douchen zodat je huid warm is, dan doet het al minder pijn.
I know that feel, toen ik net begon met trainen sprintte ik bijna na het squatrack toe en maakte ik me de avond van te voren zorgen of morgen het squatrek wel beschikbaar was. Dat vind ik het voordeel aan mijn huidige schema, ik kan gewoon de oefeningen in willekeurige volgorde doen waardoor ik bijna nooit hoef te wachten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:13 schreef Beach het volgende:
morgen me ergeren aan het feit dat er 1 squatrack is maar en ik ohp squat en dl moet doen en er minstens 5 anderen bijmoeten
dan maar voor openingstijd er zijn
Je hebt bodybuilders die geen trap kunnen oplopen zonder buiten adem te zijn en een ademhaling van een dik iemand met astma hebbenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso gewoon heel je training supersette voor de maximale pomp. Branden gvd. Geen rust tussen setjes maar vol gas. K neem altijd 12 handdoeken mee om m'n circuit af te bakenen van te vore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |