Precies, pompen in de gym, insmeren met olie en dan shirtloos ghetto work-out in het park (incluis shadow boxin')quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker geregeld, het wordt weer om te shinen en te flexen.
Zus in nood, hebben te weinig mensen op haar werkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker geregeld, het wordt weer om te shinen en te flexen.
Die uit m'n schuur topic?quote:
pics?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zus in nood, hebben te weinig mensen op haar werk.
geen idee, maar volgens mij willen de makers ervan de boodschap doorgeven dat zelfvertrouwen belangrijk isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is toch een russische immigrant? Hij is best agressief in dat filmpje als zo'n vrouw aangifte doet zit je in de US toch al 2-5 jaar vast en heb je ook nog eens kans dat hij zijn green card kwijtraakt
Die shit is aan bro!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tering, heb je die line-up van EDC Las Vegas gezien dit jaar?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:04 schreef seto het volgende:
hijs nix vergeleken met de echte master of the wheels of steel, dj jean
GTAquote:
Maakt me niet uit, kies maar. Lijkt me wel vet man. 3 dagen even afgezonderd van alles hard gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die shit is aan bro!Dit jaar is te kort dag om te regelen! Volgend jaar samen housen op ultra of edc?!
Wil volgend jaar echt naar een van de twee toe.
Booty bounce, ook uit een van de PR sets!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
GTA
[..]
Maakt me niet uit, kies maar. Lijkt me wel vet man. 3 dagen even afgezonderd van alles hard gaan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
liggen jullie weer te geilen voor de tv, die vrouwen toch
Brazillian waxes voor de echte Alpha'squote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand nog tips voor het scheren van chest/buik? Ik doe het altijd om de zoveel tijd en je krijgt toch een andere beeld van je vp maar ben altijd een uur bezig. Klopt het dat zo'n vrouwenscheermes beter werkt?
Niet dat hele gladde joh jacko... Dan heb je zo'n blote konten borst.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand nog tips voor het scheren van chest/buik? Ik doe het altijd om de zoveel tijd en je krijgt toch een andere beeld van je vp maar ben altijd een uur bezig. Klopt het dat zo'n vrouwenscheermes beter werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |