Heb je peesaanhechting verrekt of misschien een klein scheurtje ofzo?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gelukkig beter dan gisterenavond. 't is meer mn onderarm/hand die ik niet kan roteren zonder trekkende pijn aan de zijkant van m pols. Mja, gaat wel weer over ;-)
I.i.g droog ik me nu elke keer af voor elk setje. Als ik met een shirt ga trainen ben ik na 5 minuten helemaal vergurkt vh zweet
Zoiets denk ik idd. Straks ga ik schouders doen, ff kijken hoe het gaat. Ff handschoenen met zo'n wrap dr aan gekocht, Pols strak inwikkelen en gaan. :-)quote:Op zondag 5 mei 2013 09:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je peesaanhechting verrekt of misschien een klein scheurtje ofzo?
Sterkte.
Before after upload :-). ?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:35 schreef SunTzu het volgende:
Altijd leuk man oude foto's vinden: Can't believe I was that chubby nigga.
Zal over een tijdje wel eens een progressfoto maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zal over een tijdje wel eens een progressfoto maken.
Dit is een oudere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zal over een tijdje wel eens een progressfoto maken.
Dit is een oudere:EndogenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zeker man. Ik bereid me graag 5 maand van te voren voor.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand al bezig met het voorbereiden voor de bulk? Ik ga vanaf augustus dit schema volgen:
http://www.muscleandstren(...)builder-workout.html
Had al geweldige resultaten met fullbody ben benieuwd wat een 5 day split gaat doen. Ben er al mee begonnen omdat ik door een 5 day split meer kcal verbrand dan met 3 day full body en ik toch tijd genoeg heb
Waarom je schema veranderen aan de hand van bulk/cut? Met zo min mogelijk gelijktijdige veranderingen is je progressie het best bij te houden en aan de hand daarvan kun je je kCals/trainingsvolume aanpassen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand al bezig met het voorbereiden voor de bulk? Ik ga vanaf augustus dit schema volgen:
http://www.muscleandstren(...)builder-workout.html
Had al geweldige resultaten met fullbody ben benieuwd wat een 5 day split gaat doen. Ben er al mee begonnen omdat ik door een 5 day split meer kcal verbrand dan met 3 day full body en ik toch tijd genoeg heb
7 nu @ 96 kilo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Mithras82 het volgende:
Ff uit pure intresse. Hoeveel pull ups doen jullie bij welk lichaams gewicht. Merk namelijk dat sinds ik 100+ weeg ik er niet meer dan 15 reps uit krijg. Weighted doe ik al helemaal niet meer.
Endo zijn is echt klote, 2 dagen niet sporten en een beetje niet opletten wat je eet en je bent meteen bloated.quote:
Ik deed hiervoor SS en daar ben ik na 10 maanden wel klaar mee. En aangezien ik door mijn knieën niet kan squatten boven de 150 kan ik geen powerlift programmaquote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarom je schema veranderen aan de hand van bulk/cut? Met zo min mogelijk gelijktijdige veranderingen is je progressie het best bij te houden en aan de hand daarvan kun je je kCals/trainingsvolume aanpassen.
true ben zelf ook endo, maar ja als je ongezond eet is je lichaam een soort indicator het laat meteen zien dat je ongezond bezig bent.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Endo zijn is echt klote, 2 dagen niet sporten en een beetje niet opletten wat je eet en je bent meteen bloated.
quote:Het afgelopen jaar ben ik van 74kg naar 83kg 'gegroeid' (bij een lengte van 1m 83). Vetpercentage is op het oog absoluut gelijk gebleven, if not lager geworden
En heb je gemeten of is dit weer op 'gevoel' ?quote:Ik merk dat mijn spierdefinitie vooruit is gegaan, ik heb aan spiermassa gewonnen... MAAR IK WORDTGEWOON NIET BREDER! Het lijkt wel of mijn spieren compacter zijn geworden ofzo, een andere verklaring kan ik er niet aan geven.
Yup, een HELE centimeter winst in een heel jaar (omtrek bovenarmen)quote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
En heb je gemeten of is dit weer op 'gevoel' ?
Nou, dat klopt toch ongeveer? wat vet eraf, wat spier erbij.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:13 schreef Rrrroedie het volgende:
[..]
Yup, een HELE centimeter winst in een heel jaar (omtrek bovenarmen)
Ah, volkomen logisch dan. Go for it!quote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik deed hiervoor SS en daar ben ik na 10 maanden wel klaar mee. En aangezien ik door mijn knieën niet kan squatten boven de 150 kan ik geen powerlift programma
Ja. Benen ook in de gaten gehouden en getraind? Wat zeggen de mensen in je directe omgeving over je progressie?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef Rrrroedie het volgende:
Mwoah, laat ik het zo zeggen:
Als ik een foto van mezelf een jaar geleden vergelijk met nu, dan snap ik niet waar die 9 kilos zijn gebleven (waar die nu precies zijn 'opgeslagen'). Het lijkt wat massiever geworden te zijn, maar zeker niet richting de buitenkant gegroeid. Ik vraag me puur af of dat kan en of die redenatie hout snijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |