SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Maargoed, genoeg gebaggerd weer. Moet nog even doen alsof ik aan het werk ben op deze vrijdagmiddag
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik zit ook al op het werk, eerste patiënt wacht al..hij is anderhalf uur te vroeg. In dubio of ik 'm nog laat wachten of niet..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:59 schreef star_gazer het volgende:
Maargoed, genoeg gebaggerd weer. Moet nog even doen alsof ik aan het werk ben op deze vrijdagmiddag![]()
Gaatie lekker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
volgens mijj werkt die app zo
Niet en ik
Auto scherm rotatie uitgezet.![]()
eh...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:08 schreef ZetaOS het volgende:
Even een update, wat vinden jullie van mijn gains!?
[ afbeelding ]![]()
![]()
netjes, is al aardig wat af he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:08 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
jammer van die witte lijnen van je bikini bandjes, durfde je nog niet topless?
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 03-05-2013 08:16:11 ]![]()
Mooie stop global warming onderbroek"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Thanks! Had ik in Jesse zijn onderbroeken shop gekocht samen met de Oestrogeen shake van Jesse.quote:![]()
Damn, nou die werkt wel...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Thanks! Had ik in Jesse zijn onderbroeken shop gekocht samen met de Oestrogeen shake van Jesse.
![]()
![]()
2 cm van mijn pens af. Vorige maand leren motorbroek gekocht. Zit nu te los bij middel en alweer strak bij bovenbenen en kuiten. Sport zuigt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
http://www.machinehead-so(...)_fat_percentage.html
volgens dit ding 15,3%. En dat lijkt zowaar overeen te komen met de spiegel. Cardio nog maar even volhouden de komende 3 weken.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
13.7%quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:08 schreef stinkie het volgende:
http://www.machinehead-so(...)_fat_percentage.html
volgens dit ding 15,3%. En dat lijkt zowaar overeen te komen met de spiegel. Cardio nog maar even volhouden de komende 3 weken.. Ach, zonder DEXA scan is het nauwelijks zeer nauwkeurig te meten volgens mij.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Is dit nou het ONZ-topic of het ekte ekte topic?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit begint op ONZ te lijken, mede door mijn eigen nietszeggende bijdrage en repliesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:21 schreef slacker_nl het volgende:
Is dit nou het ONZ-topic of het ekte ekte topic?.
![]()
is dit gynoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:08 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: