quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mee eens, tot de Spaanse Letizia en de Engelse Kate koningin worden.Ik vind dat Max het wint van Kate straks denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Letizia niet idd...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zeker gezien het feit dat Maxima een fix aantal jaartjes ouder is. Kate heeft een saai gezicht, Maxima is lekker expressief.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat Max het wint van Kate straks denk ik![]()
Van Letizia niet idd...
Dat denk ik eerlijk gezegd ook wel ja. 3 kinderen en uit 1971, Kate uit 1982.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Letizia niet idd...
Ook hier ben ik het mee eens. Letizia is een beetje kil en koud, het tegenovergestelde van Maxima , die je eigenlijk meteen als leuk vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
Hoewel ik Maxima een zachtere (en daarom denk ik mooiere, vind ik persoonlijk) uitstraling vind hebben dan Letizia:
[ afbeelding ]
niet bijzonder knap maar wel "gewoon" knap.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Max toch mooier bij nader inzien... Als je googlet op Letizia krijg je meteen al flink wat foto's (zonder te zoeken dus) waar ze - vind ik - zeker niet mooier dan Maxima is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Wie vindt dat ook al weer?quote:
niet alleen mannenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:40 schreef najazeg het volgende:
Volgens mij geilt echt tweederde mannelijk nederland op maxima
wat een gratenpakhuis, daar is toch niets moois aan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Max toch mooier bij nader inzien... Als je googlet op Letizia krijg je meteen al flink wat foto's (zonder te zoeken dus) waar ze - vind ik - zeker niet mooier dan Maxima is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond haar afgelopen dinsdag anders slanker dan ooitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:09 schreef Samson het volgende:
Ik vind Maxima zeker niet knapper geworden. Ze ziet er intussen helaas veel Nederlandser uit dan in het begin. Zal wel door de voeding komen? Ze moet ns wat meer opletten wat Wimlex en Amalia te eten krijgen want die kunnen wel een paar kilo's kwijt.....
Ze zag er dinsdag echt stunning uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar afgelopen dinsdag anders slanker dan ooit
Die ontwerper zei dat dat door de jurk kwam.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Letizia niet zo veel aan. Bovendien lijkt ze altijd zo ongelukkig. Veel minder uitstraling dan bijvoorbeeld Máxima.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Letizia niet idd...
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:19 schreef Nibb-it het volgende:
Deze SC loopt een stuk beter dan het origineel
Dank voor de crosspost!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:42 schreef Nibb-it het volgende:
C&H / Boeken over vroege geschiedenis Oranje-Nassau
Wie biedt?
Ik heb het bij haar ook niet over haar gewicht, enkel voor Wimlex en Amaliaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |