PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 02-05-2013 23:11:43 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
olliequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maar wie had er ookalweer een stalkende ex ?
Ik hou liever voor mijzelf wie het was.quote:
Fuszyquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maar wie had er ookalweer een stalkende ex ?
Ja VDM zijn planquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
Iemand een suggestie om die kerstman door te vervangen?
er staat een link in de opquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
Zoeey Deschanelquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
Ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Reemi, je bent erin getrapt. Hij wilde alleen maar aandacht met zijn naam in de TT en nu is het nog gelukt ook
Behalve als je Tim Wiese bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Achja Weidenfeller was dinsdag 90 minuten irritantMag best een beetje op zon moment vind ik
johquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Reemi, je bent erin getrapt. Hij wilde alleen maar aandacht met zijn naam in de TT en nu is het nog gelukt ook
van je fouten moet je leren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik hou liever voor mijzelf wie het was.
Iedereen maakt wel eens fouten
Heb ik al genoeg gehad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van je fouten moet je leren.
je hebt mensen nodig die je daar op wijzen
heeft ze frans bijles?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou morgen een film gaan kijken bij een verse sma (8.5/10), maar ze kan opeens niet meer
De volgende x gaat ze het goedmaken zegt ze, maar ik had juist keiveel zin in morgen
slikt ze de pil ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou morgen een film gaan kijken bij een verse sma (8.5/10), maar ze kan opeens niet meer
De volgende x gaat ze het goedmaken zegt ze, maar ik had juist keiveel zin in morgen
Daar had ik de vorige week ook last van. Nu is ze op vakantiequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef el-blanchito het volgende:
Mijn baksteen uit 1980 heeft nog een beter kwaliteit beeld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Behalve als je Tim Wiese bent.
Die man keepte toen de wedstrijd van zijn leven en in blessuretijd wilde hij even tijd gaan rekken met een showduik
Ik had morgen overdag eigenlijk een afspraak met een meisje, maar toen kon ze opeens niet. Maar nu gaat ze morgenavond waarschijnlijk mee naar een leuk feestje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef el-blanchito het volgende:
Slechte grappenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar had ik de vorige week ook last van. Nu is ze op vakantie.
in be4 slechte grappen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Nu we toch aan het liegen zijn.
Ik heb morgen een date met een jongen
Dat is voor jou geen leugenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Hoelaat haal je me op?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Ik vermoed dat dit gedeeltelijk waarheid isquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht dat we zouden meeten bij Pallazquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Jij weet jongenquote:
Weet ik, maar ik vind hem een toffe peer dus gun ik hem z'n momentjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Liever Rebecca:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:09 schreef quer het volgende:
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:09 schreef quer het volgende:
Nobody caresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Is wel belangrijke informatie he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:10 schreef el-blanchito het volgende:
Jaa, ze moest Brunchen, 's avonds uiteten en de volgende dag ook weer zoiets
En geen idee of ze aan de pil is....
heb je er niet een mooie gif bij ofzo?quote:
Teveel moeitequote:
Ach joh, ik hang m er niet gelijk in. Ik heb 2x gewerkt met 'r en een beetje geappt. Hooguit wat handwerk.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:12 schreef Reemi het volgende:
OP geüpdatet, helaas weet ik hoe ze er zonder makeup uit ziet, maar dit is een leuke foto.
dan doe ik het wel voor je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ach joh, ik hang m er niet gelijk in. Ik heb 2x gewerkt met 'r en een beetje geappt. Hooguit wat handwerk.
En hoe ziet je stalkende ex eruitquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb t ff voor je opgezocht.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:12 schreef Reemi het volgende:
OP geüpdatet, helaas weet ik hoe ze er zonder makeup uit ziet, maar dit is een leuke foto.
quote:
Groningenquote:
Ik zie al de hele tijd het verschil niet, dacht dat VDM dat allemaal posttequote:
je hebt abdoulayquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:15 schreef Djeetje het volgende:
Heb geen zin in FIFA
Denk dat het niet goed met me gaat.
Hij woont in Friesland sukkelquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:15 schreef quer het volgende:
[..]
Groningen, beetje zelf respect en zoek iets in de randstad
En elke week zeker verplicht joden stompenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:15 schreef quer het volgende:
[..]
Groningen, beetje zelf respect en zoek iets in amsterdam
heb me tekst ge-edit, iets in de randstadquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
En elke week zeker verplicht joden stompennee bedankt. Ik wil niets met tuig te maken hebben.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie al de hele tijd het verschil niet, dacht dat VDM dat allemaal postte
Droomvrouw die door minstens 500 mannen is geneukt nee dank jequote:
Met je gejoodquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
zo blijf ik een beetje op de achtergrond
Querquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:15 schreef quer het volgende:
[..]
Groningen, beetje zelf respect en zoek iets in de randstad
Helft van wat ik hier post bedenk ik op de wc.quote:
fappen op de koningin ja toch?!?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Enige eckte droomvrouw natuurlijk
Jij snapt hetquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:19 schreef quer het volgende:
Wilt iemand op de ps3 behalve reemi tegen mij op de ps3? seasons
en je bent 17?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef rolls-reus het volgende:
Mijn droomvrouw heb ik alblauwe ogen met donker haar en perfect lichaam én lief gezichtje
Fotoquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef rolls-reus het volgende:
Mijn droomvrouw heb ik alblauwe ogen met donker haar en perfect lichaam én lief gezichtje
Opblaaspoppen tellen we niet meequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef rolls-reus het volgende:
Mijn droomvrouw heb ik alblauwe ogen met donker haar, perfect lichaam én lief gezichtje
Beetje raar om zo over je moeder te praten, maar vooruit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef rolls-reus het volgende:
Mijn droomvrouw heb ik alblauwe ogen met donker haar, perfect lichaam én lief gezichtje
JONGENS ER VINDT GEEN PENETRATIE PLAATS. HIJ HEEFT ZIJN BROEK NOG AAN EN ZIJ HAAR PANTIES. NIETS TE ZIEN, LOOP ALLEMAAL MAAR WEER DOOR.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat stuk ongedierte.
Beyoncequote:
wat doe je nu?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jahaha over een half jaar denk ik er sowieso anders over maar ik vermaak me prima met dr
Hova is je voor met 500 miljoen op de bank.quote:
Nee ze heeft geen grote titsquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Opblaaspoppen tellen we niet mee
Had je vader dat ook maar gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als je maar van me moeder afblijft
Als je ooit op haar uitgekeken raakt, verwelkomen wij die foto wel hoor.quote:
Precies echte mannen houden van billen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
Er is echt niets zo lelijk als neptieten.
C cup vind ik genoeg, max Dquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
Tenzij jouw moeder een piemel heeft, ben ik een heterofiel jaquote:
Niet eens via Brazzersquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is dan wat voorjou
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij zag ik haar in een filmpje ooit ging ze een scheet laten droeg zo'n blauwe yoga pantquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is dan wat voorjou
Die vreet tijdens het schoenopzetten in de sinterklaastijd stiekem de wortels 's nachts uit het schoeisel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is dan wat voorjou
Alle sites niet uit je hoofd kennenquote:
Ik vind dr wel lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef quer het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik haar in een filmpje ooit ging ze een scheet laten droeg zo'n blauwe yoga pant
Als je achter haar langs loopt moet je er om denken dat ze niet uithaalt met haar hoeven.quote:
Ik ben zo traag als wat en liep 60 meter in 8,1 seconden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
is 30 meter rennen in 3,9 seconden snel ?
Volgens mij was het 30m
Al die vragen van jou hier altijd..echt over alles. Volgens mij ben je marcie, die vroeg dat soort dingen ook altijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
Volgens mij was het 30m
v= s/t , 30/3.9= 7,69 m/s = 27 km/hquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
De eerste 30 ben je wel trager dan de tweede 30.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben zo traag als wat en liep 60 meter in 8,1 seconden.
3 jaar terug
Ik ben sowieso traag in het begin. Ik ben sowieso traagquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De eerste 30 ben je wel trager dan de tweede 30.
Liett je spierballen (van je rechterhand) dan zien! dan renden ze gelijk wegquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
Was trouwens nog een leuk gevecht in de trein vanaf Hoorn naar Zaandam.
Pas in Zaandam konden ze die 2 uit elkaar halen, omdat niemand er was om ze uit elkaar te halen
het was grotere afstand iemand uit mijn team rent boven de 30 km/h en die had 4 seconden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef quer het volgende:
[..]
v= s/t , 30/3.9= 7,69 m/s = 27 km/h
dus best snel ja
Film de volgende keer even voor onsquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
Was trouwens nog een leuk gevecht in de trein vanaf Hoorn naar Zaandam.
Pas in Zaandam konden ze die 2 uit elkaar halen, omdat niemand er was om ze uit elkaar te halen
Dat filmpje surinamer flipt in treinquote:
Ik hou wel een forum een beetje gaande met mijn kut vragenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die vragen van jou hier altijd..echt over alles. Volgens mij ben je marcie, die vroeg dat soort dingen ook altijd
zo'n thomosje zekerquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
De eerste 30 meter doe ik 7 seconden over, daarna pak ik de brommer
tik em aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik hou wel een forum een beetje gaande met mijn kut vragen
Nortonquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
De eerste 30 meter doe ik 7 seconden over, daarna pak ik de brommer
Zoek op thunderdome en dan zit je altijd goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef quer het volgende:
iedereen post even goede non-vocal muziek hier: electro,techno,house, progessive house etc
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoek op thunderdome en dan zit je altijd goed
Als je de goede spieren traint wel, maar het kan ook anders uitpakken. Zie bijvoorbeeld Micah Richards. Die is 2x zo breed als een paar jaar geleden, maar is ook veel trager en minder wendbaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
is het trouwens zo als je snel bent dat je nog sneller word als je sterker word kwa spieren enzo ?
Okequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef quer het volgende:
iedereen post even goede non-vocal muziek hier: electro,techno,house, progessive house etc
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef quer het volgende:
Moet je wel de juiste spieren trainen. Explosiviteit vooral op trainen. Anders train je je inhoud maar daar word je niet sneller van.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
is het trouwens zo als je snel bent dat je nog sneller word als je sterker word kwa spieren enzo ?
dit vind ik niks sorryquote:
voornamelijk beenspieren ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de goede spieren traint wel, maar het kan ook anders uitpakken. Zie bijvoorbeeld Micah Richards. Die is 2x zo breed als een paar jaar geleden, maar is ook veel trager en minder wendbaar.
Nee, nekspierenquote:
ik ben op de eerste 5 meter veruit het snelste van mijn team.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet je wel de juiste spieren trainen. Explosiviteit vooral op trainen. Anders train je je inhoud maar daar word je niet sneller van.
Vooral je linkerarm.quote:
bilspieren vinden de chicks lekkerquote:
Ik ben beide van David Guetta tot Angerfistquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef quer het volgende:
[..]
dit vind ik niks sorry
ben nog een beetje mainstream met dit soort muziek
dit vind ik wel lekker klinken
Want dan kunnen die lekker met een strap-on jouw anus batsen?quote:
Hmz ja, ik niet en dat werkt nogal demotiverend bij een sprint omdat je gelijk achter ligt. Als je dan ook nog de mentaliteit van een homo hebtquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ben op de eerste 5 meter veruit het snelste van mijn team.
Je zit op je verkeerde account Kun.quote:
nicequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Morgen misschien, ben kapot. Net terug van een week Italië.
En na die 5 meter heb je alles afgescheurd net als robben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ben op de eerste 5 meter veruit het snelste van mijn team.
Stoereboiiquote:
ik ga voor de cake vandaagquote:
Volle maan héquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stoereboii![]()
![]()
Wat een geweldige dag is dit. Eerst de terugkeer van roypsv, nu laat stoereboii zich ook weer even zien.
Roypsv peerde m alweerquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stoereboii![]()
![]()
Wat een geweldige dag is dit. Eerst de terugkeer van roypsv, nu laat stoereboii zich ook weer even zien.
Ik was met Koninginnedag op Strijp-S in Eindhoven en we pendelde tussen twee feesten, op het ene feest werd die muziek gedraaid van dat filmpje. Liep dit er gewoon rond:quote:
ja jij ga huppelend denk ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz ja, ik niet en dat werkt nogal demotiverend bij een sprint omdat je gelijk achter ligt. Als je dan ook nog de mentaliteit van een homo hebt
nou daardoor kunnen best mijn blessures gekomen zijn dit jaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En na die 5 meter heb je alles afgescheurd net als robben?
Ja of met de broek op de enkels.quote:
Leuk er zijn 7 mensen op t feestquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik was met Koninginnedag op Strijp-S in Eindhoven en we pendelde tussen twee feesten, op het ene feest werd die muziek gedraaid van dat filmpje. Liep dit er gewoon rond:
[ afbeelding ]
kind was echt konko baas, was ook gewoon helemaal in z'n element op die leipe muziek en allemaal pillen poppers en LSD likkers om zich heen
bazenkind, alleen zou ik mijn kind niet naar zo'n feest nemenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik was met Koninginnedag op Strijp-S in Eindhoven en we pendelde tussen twee feesten, op het ene feest werd die muziek gedraaid van dat filmpje. Liep dit er gewoon rond:
[ afbeelding ]
kind was echt konko baas, was ook gewoon helemaal in z'n element op die leipe muziek en allemaal pillen poppers en LSD likkers om zich heen
Die camera had ook wat pillen op zo te zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij al vader ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:42 schreef quer het volgende:
[..]
bazenkind, alleen zou ik mijn kind niet naar zo'n feest nemen
Jij kent me niet eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij is op dit forum nog niet gekomen dus boeiend
Aah daar zat ik op te wachtenquote:
nee, maar als ik een kind zou hebbenquote:
Heb je die gekocht of gedownload?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef quer het volgende:
Na ja, ik ga een beetje football manager spelen ik snap er nog niks van
wel moeilijk hele tijd switchen tussen kloon hèquote:
Gekocht maar de cd is gewoon een download op steamquote:
Die kan je gewoon even in de AH of C1000 halen ja?quote:
Ik ging heul uit mijn plaat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Djeetje het volgende:
Mijn koningendag was dit jaar niet heel geslaagd
Nee echt niet..quote:
Domme actie met je verdediger.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niemand die dit bekijkt en denkt: wat een pechhttp://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/156499084
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niemand die dit bekijkt en denkt: wat een pechhttp://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/156499084
Ik kan er toch ook weinig aan doen dat Castaignos ineens 99 strength heeft door zijn attributes kaart.quote:
Zit er lekker inquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/156499925
Hij maakt wel mooi af steeds tis wel een baasquote:
Geen risico nemen daar en beter timen..dit is gewoon zo'n standaard momentje waarbij je altijd denkt "had ik het maar anders gedaan". Maar jij noemt het pech..tja..quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook weinig aan doen dat Castaignos ineens 99 strength heeft door zijn attributes kaart.
Overkomt me dagelijks joh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fer was echt een baas (enigste waar ik toen mee heb gespeeld).quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis dit team, speelde zo geniaal goed![]()
Overpowered curve shots![]()
Pace niet zo belangrijk
Had iedereen die curve was niet normaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Pace niet zo belangrijk
Enigequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Fer was echt een baas (enigste waar ik toen mee heb gespeeld).
Goede jongenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef quer het volgende:
[..]
Nee echt niet..heb ook nooit seks gehad. ik zeg heet eerlijk dan in tegenstelling tot Djeetje
Als je Fer hebt dan heb je inderdaad maar 1 speler nodig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Fer was echt een baas (enigste waar ik toen mee heb gespeeld).
Ja, dit is gewoon pech omdat Caulker zo'n baas is en nooit dit soort fouten maakt. Verder heb ik nog nooit tegen zo'n verdedigende speler gespeeld, ik kwam er gewoon niet doorheenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen risico nemen daar en beter timen..dit is gewoon zo'n standaard momentje waarbij je altijd denkt "had ik het maar anders gedaan". Maar jij noemt het pech..tja..
Best goed team tot ik Bouma zagquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Pace niet zo belangrijk
Elke jonge speler in career als je alles speelquote:
Die nieuwe strawberry mixquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef quer het volgende:
straks word ik nog dik 2 rollen mentos op in 1 topic
Bouma was echt goed toenquote:
Klopt vorig jaar was ik echt zon noob maar toch had ik en team met David Silva Iniesta etcquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef quer het volgende:
De oudere fut's waar iedereen if's kon betalen
Ja, die shit was echt leipquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dat bij Zodiac enzo want daar ben ik ook nog geweest in redelijk begaaide staat
Heb je ook al die kiddo's gezien met hun ouders?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flink hard staan gaan daar was echt genieten
stok in iets mag altijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Whahaha zon meisje die wilt fotos van me terwijl ze en vriend heeft zou ik stoken ?
Ik sta niet in de top 5johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |