Ik kan er toch ook weinig aan doen dat Castaignos ineens 99 strength heeft door zijn attributes kaart.quote:
Zit er lekker inquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/156499925
Hij maakt wel mooi af steeds tis wel een baasquote:
Geen risico nemen daar en beter timen..dit is gewoon zo'n standaard momentje waarbij je altijd denkt "had ik het maar anders gedaan". Maar jij noemt het pech..tja..quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook weinig aan doen dat Castaignos ineens 99 strength heeft door zijn attributes kaart.
Overkomt me dagelijks joh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niemand die dit bekijkt en denkt: wat een pechhttp://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/156499084
Fer was echt een baas (enigste waar ik toen mee heb gespeeld).quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis dit team, speelde zo geniaal goed![]()
Overpowered curve shots![]()
Pace niet zo belangrijk
Had iedereen die curve was niet normaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Pace niet zo belangrijk
Enigequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Fer was echt een baas (enigste waar ik toen mee heb gespeeld).
Goede jongenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef quer het volgende:
[..]
Nee echt niet..heb ook nooit seks gehad. ik zeg heet eerlijk dan in tegenstelling tot Djeetje
Als je Fer hebt dan heb je inderdaad maar 1 speler nodig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Fer was echt een baas (enigste waar ik toen mee heb gespeeld).
Ja, dit is gewoon pech omdat Caulker zo'n baas is en nooit dit soort fouten maakt. Verder heb ik nog nooit tegen zo'n verdedigende speler gespeeld, ik kwam er gewoon niet doorheenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen risico nemen daar en beter timen..dit is gewoon zo'n standaard momentje waarbij je altijd denkt "had ik het maar anders gedaan". Maar jij noemt het pech..tja..
Best goed team tot ik Bouma zagquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Pace niet zo belangrijk
Elke jonge speler in career als je alles speelquote:
Die nieuwe strawberry mixquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef quer het volgende:
straks word ik nog dik 2 rollen mentos op in 1 topic
Bouma was echt goed toenquote:
Klopt vorig jaar was ik echt zon noob maar toch had ik en team met David Silva Iniesta etcquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef quer het volgende:
De oudere fut's waar iedereen if's kon betalen
Ja, die shit was echt leipquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dat bij Zodiac enzo want daar ben ik ook nog geweest in redelijk begaaide staat
Heb je ook al die kiddo's gezien met hun ouders?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flink hard staan gaan daar was echt genieten
stok in iets mag altijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Whahaha zon meisje die wilt fotos van me terwijl ze en vriend heeft zou ik stoken ?
Ik sta niet in de top 5johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |