Slechte grappenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar had ik de vorige week ook last van. Nu is ze op vakantie.
in be4 slechte grappen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Nu we toch aan het liegen zijn.
Ik heb morgen een date met een jongen
Dat is voor jou geen leugenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Hoelaat haal je me op?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Ik vermoed dat dit gedeeltelijk waarheid isquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht dat we zouden meeten bij Pallazquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Jij weet jongenquote:
Weet ik, maar ik vind hem een toffe peer dus gun ik hem z'n momentjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Reemi, je bent erin getrapt. Hij wilde alleen maar aandacht met zijn naam in de TT en nu is het nog gelukt ook
Liever Rebecca:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:09 schreef quer het volgende:
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:09 schreef quer het volgende:
Nobody caresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |