abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 mei 2013 @ 00:03:53 #151
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126045544
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Oksel het volgende:
Waarom arme ik? Ik betaal dat niet, maar jij, als consument. Maar leuke verkapte troll, helaas mis.

Bovendien zijn de Chinezen allang productie aan het verplaatsten naar Europa, en zijn er meer producerende landen zoals Japan, Korea, Italie, Spanje, etc. etc. Zoals Sharp produceert nu weer veel meer in Engeland. Kortom; er is door een slimme ondernemer altijd wel een weg te vinden.

Ga je nu weer terug achter je bureau, ouwe loonslaaf?
Okkie, je bent een top zakenman als jij voor een 30% hogere inkoopprijs nog net zoveel van die dingen weet te slijten als zonder die importheffing. En zolang jij je nog druk loopt te maken over welke 2e hands BMW 3 serie je nu weer aan moet schaffen, doe ik dat alleen over de kleur van een nieuwe 5 serie die ze me iedere 3 jaar, omdat het bij de functie hoort, weer proberen aan te smeren. Terwijl ik dan moet lullen als brugman waarom een 320d voor mij voldoende is. Zie je het verschil?

Maar ik ken die handel vanuit de toelevering aan de productie kant in Europa en Azie redelijk goed. Ik zou maar vast gaan sparen voordat die handel over een paar jaar volledig op z'n kont ligt wanneer die domme consument er achter komt dat een ROI van 8 jaar toch wel een foute investering was en het voorgespiegelde rendement bij lange na niet gehaald werd. Weg vervangingsmarkt.

Morgen maar weer fietsen om on topic te blijven, en nu m'n mandje maar eens induiken. hoi!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_126045601
Lekker slapen ouwe zeurkous ;)
pi_126045628
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 00:02 schreef the_critic het volgende:

[..]

heb jij niet je zadel erg ver naar voren zitten? of lijkt dat zo doordat het geen rechte pen is? Verder mooi fietsje hoor.. wat is nu de eindopmaak qua gewicht nu hij zo helemaal af is?
Dat lijkt zo, is 60 frame vertekent erg. Maar een zerosetback had mooier gestaan.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_126045656
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef Tommeke het volgende:
Lekker slapen ouwe zeurkous ;)
Hij is de laatste dagen erg goed bezig trouwens. Begin hem zowaar lief te vinden.
pi_126045673
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 00:01 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik wil stiekem toch wat eerder. Morgen ff aan mevrouw vragen. Die ligt nu al te tukken ;)
Hou er rekening mee dat wij eerst een uur moeten fietsen.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 00:09:17 #156
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126045740
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 23:59 schreef eentwee het volgende:
@buzz: wat is er mis met een Elite Custom Race mat? Nog nooit een bidon gehad die niet past en blijft zitten ongeacht het wegdek. Is er iets speciaals aan die Tacx?
Die Elite zijn net even smaller dan die van Tacx. En Tacx en Rose bidons passen perfect in een Tacx houder maar niet in die van Elite. Pas nog bij Mantel uit staan te proberen. Maar zo rammelt een Elite bidon, en vele andere merken, ook zo uit een Tacx houder.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_126049828
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef eentwee het volgende:
Witte buitenkabels zijn lelijk vind ik. Kabels zijn een noodzakelijk kwaad, geen onderdeel om te laten opvallen vind ik.
Precies wat ik ook vind. Noodzakelijk kwaad en geen noodzaak om op te laten vallen :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:13:50 #158
397924 forty-two
Breinfiets
pi_126049832
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:44 schreef eentwee het volgende:

[..]

:'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Mooie fiets man :)
Enige minpuntje, uitstekende buis boven de stuurpen... :)
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:23:31 #159
397924 forty-two
Breinfiets
pi_126049882
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]

Vervangen? Heb er zo al 600+ km mee gereden...
Ik heb ook zo'n jaap op m'n achterband ziiten, ik heb er inmiddels al weer zonder problemen 3000km op gereden sinds ik het ontdekte. Kwestie van mazzel hebben dat het niet meer problemen geeft.
Ik check sowieso wel af en toe of er steentjes, schelpjes of glas ingenesteld zijn in m'n banden, die wip ik er dan met een scherp mesje uit.
M'n voorband gaat inmiddels al bijna 11000 km mee, nog niet 1x lek :) en het ziet er naar uit dat ie nog wel even heeft.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_126049948
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 08:13 schreef forty-two het volgende:

[..]

Mooie fiets man :)
Enige minpuntje, uitstekende buis boven de stuurpen... :)
Minpuntje? Die zaag je nooit direct af bij een nieuwe fiets om nog wat te kunnen stellen in de hoogte. Ik heb na 2 jaar net de overige buis eraf en nog 3mm ringetje erboven op.
pi_126049952
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 08:12 schreef PipodeOoi het volgende:

[..]

Precies wat ik ook vind. Noodzakelijk kwaad en geen noodzaak om op te laten vallen :)
Als frame en fiets meer wit is valt wit juist weer minder op dan zwart, volgens mij.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 09:20:28 #162
117107 MarcoD
.........
pi_126050232
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 08:36 schreef Patroon het volgende:

[..]

Minpuntje? Die zaag je nooit direct af bij een nieuwe fiets om nog wat te kunnen stellen in de hoogte. Ik heb na 2 jaar net de overige buis eraf en nog 3mm ringetje erboven op.
Een ringetje erboven wordt sowieso aangeraden (bij een carbon stuurbuis). Hoewel dat niet altijd gedaan wordt.
Ga die van mezelf ook eerdaags bijzagen.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:14:11 #163
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126050801
ik heb ook een 5mm ring op mijn stuurnok, boeit dat.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:32:17 #164
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126051043
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:14 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb ook een 5mm ring op mijn stuurnok, boeit dat.
Als je het hebt, boeit het waarschijnlijk niet, heb je het niet, dan blijkt het wel te storen. Ooit een prof met zo'n toren boven z'n stuurpen zien rondrijden?

Ik heb bij dat soort bovenstukjes altijd het idee van hij laat het maar zitten voor het geval dat die fiets ooit nog verkocht moet worden. Ik zou het er afzagen, en niet bijzagen zoals iemand hier meldde.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:33:46 #165
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126051064
Band al geplakt met superlijm muzas?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:35:05 #166
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126051077
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:32 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Als je het hebt, boeit het waarschijnlijk niet, heb je het niet, dan blijkt het wel te storen. Ooit een prof met zo'n toren boven z'n stuurpen zien rondrijden?

Ik heb bij dat soort bovenstukjes altijd het idee van hij laat het maar zitten voor het geval dat die fiets ooit nog verkocht moet worden. Ik zou het er afzagen, en niet bijzagen zoals iemand hier meldde.
Geen zin gewoon om die hele fiets uit elkaar te slopen voor 5mm te lange vorkbuis. Het zit mij best zo.
pi_126051215
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
Band al geplakt met superlijm muzas?
Jup. Heb 't in de scheur gedaan. en vannacht laten drogen. Scheur zit voor 90% op het loopvlak. dus moet maar even kijken hoe die andere 10% het uithoudt. Heb voor morgen wel even een nieuwe buitenband er om gelegd. De geplakte hangt nu als reserve.
pi_126051252
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Geen zin gewoon om die hele fiets uit elkaar te slopen voor 5mm te lange vorkbuis. Het zit mij best zo.
Afzagen is 5 minuten werk hoor... hoeft niet de hele fiets voor uit elkaar.
Als het niet stoort, lekker zo laten... maar voor het werk hoef je het niet te laten :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_126051300
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:32 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

nee een prof niet, maar het is hun werk om te fietsen. De gemiddelde fietser hier heeft geen paar honderd euro neergetikt voor allemaal metingen.. fietsen niet maar een half seizoen met een fiets voordat ze weer een nieuwe krijgen etc. Dus das een beetje een onzinnige vergelijking

ik zou het zelf laten zitten totdat je zeker weet dat je de ideale stand hebt.. afzagen kan altijd, terugzetten nooit meer. Dus als je zakt zeker even paar maanden aankijken.. maar daarna kun je best zagen.

(hoewel... op de leeftijd van buzz kun je ieder jaar iets minder diep zitten. Misschien toch maar laten zodat je volgend jaar weer iets omhoog kunt :) )
everyone's a critic...
even you ! !
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:03:24 #170
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126051503
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:51 schreef the_critic het volgende:

[..]

nee een prof niet, maar het is hun werk om te fietsen. De gemiddelde fietser hier heeft geen paar honderd euro neergetikt voor allemaal metingen.. fietsen niet maar een half seizoen met een fiets voordat ze weer een nieuwe krijgen etc. Dus das een beetje een onzinnige vergelijking

ik zou het zelf laten zitten totdat je zeker weet dat je de ideale stand hebt.. afzagen kan altijd, terugzetten nooit meer. Dus als je zakt zeker even paar maanden aankijken.. maar daarna kun je best zagen.

(hoewel... op de leeftijd van buzz kun je ieder jaar iets minder diep zitten. Misschien toch maar laten zodat je volgend jaar weer iets omhoog kunt :) )
Ja hoor! Maar Buzz komt door heel regelmatige oefeningen nog steeds met z'n handen bij de grond en rijdt met 1,5cm spacers ONDER z'n stuurpen. Dus qua lenigheid niets te klagen hoor. Gewoon een kwestie van ervaring en finetuning bij een fietsopbouw door een echte Duitse materiaal freak. Maar mocht het ooit zover komen, dan zou ik eerder een frame met een langer balhoofd aanschaffen dan met een spacertje boven m'n stuurpen te rijden. Ben ik een zeikerd in, weet ik, maar ik zou me er dood aan ergeren, op mijn eigen fiets dan.

Maar was jij ook al niet de veertig gepasseerd en spreek je nu uit eigen ervaring, of zit ik er volledig naast?
pi_126051551
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 11:03 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ja hoor! Maar Buzz komt door heel regelmatige oefeningen nog steeds met z'n handen bij de grond en rijdt met 1,5cm spacers ONDER z'n stuurpen. Dus qua lenigheid niets te klagen hoor. Gewoon een kwestie van ervaring en finetuning bij een fietsopbouw door een echte Duitse materiaal freak. Maar mocht het ooit zover komen, dan zou ik eerder een frame met een langer balhoofd aanschaffen dan met een spacertje boven m'n stuurpen te rijden. Ben ik een zeikerd in, weet ik, maar ik zou me er dood aan ergeren, op mijn eigen fiets dan.

Maar was jij ook al niet de veertig gepasseerd en spreek je nu uit eigen ervaring, of zit ik er volledig naast?
nou, ik herken het feit dat je eerder ander frame neemt dan spacers.. soignee staat voorop! Maar de 40 ben ik nog lang niet gepasseerd.. gaat nog 10 jaar duren Dus daar zit jij volledig naast
everyone's a critic...
even you ! !
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:18:47 #172
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126051793
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 11:06 schreef the_critic het volgende:

[..]

nou, ik herken het feit dat je eerder ander frame neemt dan spacers.. soignee staat voorop! Maar de 40 ben ik nog lang niet gepasseerd.. gaat nog 10 jaar duren Dus daar zit jij volledig naast
Nee, ik dacht slechts dat omdat je het zo stellig beweerde van die vermeende verstijving, dat je al uit ervaring sprak. Al kan dat natuurlijk op een goddelijk jonge leeftijd ook al gaan opspelen. Core stability training jonguh!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:21:05 #173
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126051835
kaas heeft 0mm spacer onder zijn stuurpen
pi_126052962
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 00:02 schreef the_critic het volgende:

[..]

heb jij niet je zadel erg ver naar voren zitten? of lijkt dat zo doordat het geen rechte pen is? Verder mooi fietsje hoor.. wat is nu de eindopmaak qua gewicht nu hij zo helemaal af is?
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat lijkt zo, is 60 frame vertekent erg. Maar een zerosetback had mooier gestaan.
Nope. Zadel staat gewoon normaal midden in de streepjes maar die optische vertekening was mij ook opgevallen. Die Regale wijkt in die zin in een beetje af van andere zadels dat de rails weer iets anders gepositioneerd zijn en de streepjes op de rails staan vrij ver naar achteren. De punt van het zadel komt dan ook erg ver naar voren uit, zo'n 2cm verder dan bij de Toupe die er nu op zit. Daardoor lijkt het zadel als geheel ver naar voren te staan, wordt nog versterkt door de zwarte rand achterop het zadel. Maar het gaat om de sweet spot bij het zitten. Bij de Toupe zit ik ook gewoon goed met montage midden tussen de streepjes (vorige week al een foto geplaatst) en dus een 2cm grotere afstand van de punt naar het stuur (ergo: een tricky maat om fietsen mee te vergelijken/afstellen).
Een zadelpen zonder setback zou een slecht idee zijn op deze fiets, met een 73.5graden zitbuishoek komt er dan te weinig druk op het achterwiel en dan kom je niet fatsoenlijk bochten door en cols af.

De stuurbuis wordt uiteraard nog afgezaagd, er zit nu een nog langere op omdat ik voor de zekerheid mijn vork heb vervangen. Ik laat 5mm spacer boven de stuurpen zitten voor de veiligheid en dit is ook voorgeschreven door de fabrikant. Onder de stuurpen zitten geen spacers. Ik overweeg zelfs om mijn balhoofdafdekkapje te vervangen door een plattere om nog dieper te kunnen zitten :)

Gewicht is rond de 6.50kg nu, als ik de stuurbuis afzaag komt-ie eronder denk ik. Echter, dat is met mijn lichte klimwielen van 1300g. Vorige week voor het eerst mee gereden. Het achterwiel heeft het zwaar (Tune Mag 180, American classic 350 velg en 32 DT Aerolites), kraken een beetje. Heb het idee dat de spaken te slap staan, dus dat ga ik even laten bekijken. Ook even uitsluiten dat het aan de snelspanners ligt. Als ik dat niet wegkrijg verkoop ik ze (aan een licht klimgeitje m/v ;) ). Misschien koop ik dan een keer Racing1/0/Shamal/Eurus als probleemloos en licht alternatief. Of niks, in de bergen rijd ik waarschijnlijk toch altijd met mijn Powertap.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Die Elite zijn net even smaller dan die van Tacx. En Tacx en Rose bidons passen perfect in een Tacx houder maar niet in die van Elite. Pas nog bij Mantel uit staan te proberen. Maar zo rammelt een Elite bidon, en vele andere merken, ook zo uit een Tacx houder.
Ik heb een aantal van die Tacx Source bidons, dat zijn de irritantste fietsgerelateerde dingen die ik ken. De dop zit gigastrak en krijg je met het 1mm lipje alleen open met heel veel duimkracht. Het plastic is te taai en knijpt niet lekker, de plasticsmaak is er na 10x wassen ook nog niet uit. Wat een kutdingen. Elite bidons zijn een stuk fijner vind ik. Het klopt wel dat die te klein zijn voor Tacx Tao's.

[ Bericht 1% gewijzigd door eentwee op 04-05-2013 12:24:44 ]
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:22:24 #175
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126053059
Ik heb nieuwe Tao achtige kruikohuders van Tacx maar 't zijn kutdingen, woensdag donderde op 2x toe een bidon eruit op wel naar de club op de klinkertjes, kon ik lekker in de berm gaan zoeken.

Dees
http://www.tacx.com/nl/products/bottles-bottlecages/foxy
pi_126053189
Ohja die vond ik mooi. Maar als de bidons eruit kletteren heb je er niks aan. Mijn Arundels houden de bidons juist weer erg strak vast, iets te strak (Elite bidons). De 9¤ kostende Elite Custom Race is derhalve nog altijd de beste houder die ik tot nu toe heb geprobeerd.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:29:33 #177
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126053227
Ik denk dat ik gewoon tacx uni of allure ga monteren, die kan ik bijbuigen.
pi_126053315
Die klassieke dingen doen idd hun werk maar mooi is anders.
pi_126053358
Kutdingen idd. Ik heb die elite Custom race.
pi_126054217
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:34 schreef Tommeke het volgende:
Kutdingen idd. Ik heb die elite Custom race.
Ik nu ook, had eerst van BBB die hielden de bidon goed vast, maar wanneer de bidon plakkerig werd van sportdrank te goed, kon ik ze soms er bijna niet uit krijgen :')
pi_126054351
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 11:03 schreef buzz1291 het volgende:

[..]
Maar mocht het ooit zover komen, dan zou ik eerder een frame met een langer balhoofd aanschaffen dan met een spacertje boven m'n stuurpen te rijden. Ben ik een zeikerd in, weet ik, maar ik zou me er dood aan ergeren, op mijn eigen fiets dan.

Ben het met je eens dat je bij het uitzoeken van een frame rekening moet houden hoeveel spacers je bij die geometry nodig hebt. Maar ook bij een frame met een hoger balhoofd, zonder spacers bovenop kan je niet hoger gaan zitten, als dat moet door een blessure of ouder worden :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 13:45:54 #182
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126055002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb nieuwe Tao achtige kruikohuders van Tacx maar 't zijn kutdingen, woensdag donderde op 2x toe een bidon eruit op wel naar de club op de klinkertjes, kon ik lekker in de berm gaan zoeken.

Dees
http://www.tacx.com/nl/products/bottles-bottlecages/foxy
Die Foxy heb ik bij Mantel pas ook nog even geprobeerd omdat de design wel strak is. Maar ik had al snel in de gaten dat die het niet gingen worden. Ik heb hier ook nog een setje Uma's liggen. Zelfde laken en pak. En die echte Tao's doen het al jaren prima, ook op mijn mountainbike. Maar ja, soms wil je wel eens een wat moderner design. BBB heeft ook wel een goede fiber houder, maar daar zit weer een hoogglans finish op, en dat staat echt niet op kaal carbon. Helaas.

Wat een pleuris wind vandaag trouwens. Te laat m'n nest uit om bij de Grupetto aan te sluiten. Morgen dus maar even straftraining bij een weercijfer 10!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:04:55 #183
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126055522
@eentwee,

Ik moet toegeven dat zo'n enkele top spacer er niet storend, maar strak uitziet. Ik doelde meer op combi van top en bottom spacers. Geeft me een gevoel van ik weet het nog niet.

Die Tacx Source bidons die jij bedoelt zijn ook waardeloze dingen. Als je niet uitkijkt kun je daar een aardige snee mee in je vingers oplopen als zo'n lipje afscheurt. Ik heb Tacx bidons met een schroefdop en die zijn weer wel goed. Geen idee welk type dat is. Maar die stonden pas bij Mantel in de knaken bak voor 2,10 euro, dus gelijk maar een aantal meegenomen, want net als die Rose bidons, lekken ze gegarandeerd niet.

Vraagje.... Is het je ook al opgevallen dat Shimano (ja ik rij met een 6700 cassette omdat die als enige een 18 tands kransje heeft) z'n prijzen recentelijk met zoiets als 10% verhoogd heeft? Cassette van 49 euro, kostte ineens 54 euro bij Rose vorige week. Ik zag daar overigens in de knakenbak wel PC1070 kettingen voor 19 euries liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door buzz1291 op 04-05-2013 14:12:41 ]
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:10:08 #184
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126055652
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:18 schreef Patroon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben het met je eens dat je bij het uitzoeken van een frame rekening moet houden hoeveel spacers je bij die geometry nodig hebt. Maar ook bij een frame met een hoger balhoofd, zonder spacers bovenop kan je niet hoger gaan zitten, als dat moet door een blessure of ouder worden :)
Mooi hè, die onderste. Maar als het zover komt dat je voor je gevoel wat hoger moet gaan zitten, kun je dat met een omgedraaide, halve centimeter langere stuurpen natuurlijk ook oplossen. Mogelijkheden te over tegenwoordig.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:27:34 #186
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126056211
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:10 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Mooi hè, die onderste. Maar als het zover komt dat je voor je gevoel wat hoger moet gaan zitten, kun je dat met een omgedraaide, halve centimeter langere stuurpen natuurlijk ook oplossen. Mogelijkheden te over tegenwoordig.
omgedraaide pen is toch geen gezicht ouwe gek
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:47:09 #187
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126056722
Jezus Buzz, wat ben jij een gefrustreerde ouwe lul zeg. Niet normaal. Wat een rare drang heb jij, helemaal voor iemand van die leeftijd. Ga lekker iemand anders irriteren met je jaloezie ofzo.

/ignore Buzz aan.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:55:08 #188
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126056914
Anyway, was vandaag de traagste van de groep :( Vond mezelf niet goed fietsen, maar kan ook aan het tempo hebben gelegen. Laatste 20km met slakkengangetje naar huis gesukkeld.. :X

http://app.strava.com/activities/52240065

Met z'n 8en. Keurig meegedraaid continue, alleen daardoor op de klimmetjes 3x nix over.
pi_126057225
Had bedacht vandaag m'n fiets naar mn schoonmoeder in hoofddorp te brengen. Hoef ik morgen minder ver te fietsen... En meteen de mogelijkheid om alvast een beetje los te trappen.

Windkracht 6 :') Ik zie er redelijk tegenop. Ken mezelf. Dat wordt niet rustig trappen (anders moet ik met 3km.h proberen mn fiets overeind te houden). Dus heerlijk met een HR van 180+ met 13 km/h :')

Hoop dat ik daar morgen geen last van ga krijgen :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:09:33 #190
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_126057227
Vandaag nog rust houden en morgen weer een stukje rondpeddelen, echt proberen mezelf in te houden en gewoon rustig aan doen. Ik moet echt leren dat ik niet altijd en overal minimaal 30km/h moet rijden..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_126057914
Morgen naar de Ardennen! Zeker weten dat ik daar niet altijd 30km/h ga rijden ;)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:47:44 #192
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126058238
Ja, veel wind vandaag.
pi_126058559
Heerlijk gebeukt tegen de harde wind. Vanochtend 2 karren modder uit de tuin geschept en nu bij zusje klussen.

http://app.strava.com/activities/52257304
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:25:56 #194
47399 nodisch18
Kutje! *)
pi_126059303
Ik was vandaag weer in limburg voor de oteren classic. Het viel daar reuze mee met de wind en wat een super zon zeg! De lijntjes tekenen weer duidelijk af 8-).

Prachtige tocht vanuit België door Nederlands limburg over voor mij bijna allemaal onbekende wegen. In totaal een kleine 140 km met dik 1000 hm. Lekkah :P

klikkerdeklik voor Strava
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:26:03 #195
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126059308
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef Oksel het volgende:
Jezus Buzz, wat ben jij een gefrustreerde ouwe lul zeg. Niet normaal. Wat een rare drang heb jij, helemaal voor iemand van die leeftijd. Ga lekker iemand anders irriteren met je jaloezie ofzo.

/ignore Buzz aan.
Okkie, je mag me van alles beschuldigen, maar ga niet lopen gillen dat ik hier enige mate van jaloezie aan de dag leg. Das ist keloel zo als ze dat daar in aaaaaammmuuuuuloohhh toch in het Nederlands proberen uut te spreken? Of nie soms? Of was mijn analyse een beetje te hard voor voor je tere zieltje, en moet je daar dan weer ongefundamenteerd op reageren?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:38:26 #196
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_126059643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:27 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

omgedraaide pen is toch geen gezicht ouwe gek
Nee, niet bij een 17 graden pen, maar bij een 6 graden pen kan het net. Niet dat ik het zou doen, maar ik schetste het slechts als een alternatief, lieverd.
pi_126060200
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:36 schreef cafca het volgende:
Morgen naar de Ardennen! Zeker weten dat ik daar niet altijd 30km/h ga rijden ;)
Ik ben net terug. Heerlijk weer gehad. Helaas door blessure niet veel kunnen fietsen, heb er maar een toeristisch midweekje van gemaakt.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:44:02 #198
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126061866
Ik heb trouwens pas een Felis Silvestris gezien tijdens het fietsen in Duitsland. Zegmaar uit de kluiten gegroeide kat.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:54:17 #199
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_126062197
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:38 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Nee, niet bij een 17 graden pen, maar bij een 6 graden pen kan het net. Niet dat ik het zou doen, maar ik schetste het slechts als een alternatief, lieverd.
:D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:02:44 #200
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126062457
Hey, het bestaat!

http://www.wiggle.co.uk/t(...)olo-outer-chainring/

11SP, Antraciet, 110 steek, 53 tands.

quote:
Special Order only - order today, and we will get it for you as fast as we can, usually 2-4 weeks
Uh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')