Ik nu ook, had eerst van BBB die hielden de bidon goed vast, maar wanneer de bidon plakkerig werd van sportdrank te goed, kon ik ze soms er bijna niet uit krijgenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:34 schreef Tommeke het volgende:
Kutdingen idd. Ik heb die elite Custom race.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar mocht het ooit zover komen, dan zou ik eerder een frame met een langer balhoofd aanschaffen dan met een spacertje boven m'n stuurpen te rijden. Ben ik een zeikerd in, weet ik, maar ik zou me er dood aan ergeren, op mijn eigen fiets dan.
Die Foxy heb ik bij Mantel pas ook nog even geprobeerd omdat de design wel strak is. Maar ik had al snel in de gaten dat die het niet gingen worden. Ik heb hier ook nog een setje Uma's liggen. Zelfde laken en pak. En die echte Tao's doen het al jaren prima, ook op mijn mountainbike. Maar ja, soms wil je wel eens een wat moderner design. BBB heeft ook wel een goede fiber houder, maar daar zit weer een hoogglans finish op, en dat staat echt niet op kaal carbon. Helaas.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb nieuwe Tao achtige kruikohuders van Tacx maar 't zijn kutdingen, woensdag donderde op 2x toe een bidon eruit op wel naar de club op de klinkertjes, kon ik lekker in de berm gaan zoeken.
Dees
http://www.tacx.com/nl/products/bottles-bottlecages/foxy
Mooi hè, die onderste. Maar als het zover komt dat je voor je gevoel wat hoger moet gaan zitten, kun je dat met een omgedraaide, halve centimeter langere stuurpen natuurlijk ook oplossen. Mogelijkheden te over tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben het met je eens dat je bij het uitzoeken van een frame rekening moet houden hoeveel spacers je bij die geometry nodig hebt. Maar ook bij een frame met een hoger balhoofd, zonder spacers bovenop kan je niet hoger gaan zitten, als dat moet door een blessure of ouder worden
omgedraaide pen is toch geen gezicht ouwe gekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mooi hè, die onderste. Maar als het zover komt dat je voor je gevoel wat hoger moet gaan zitten, kun je dat met een omgedraaide, halve centimeter langere stuurpen natuurlijk ook oplossen. Mogelijkheden te over tegenwoordig.
Okkie, je mag me van alles beschuldigen, maar ga niet lopen gillen dat ik hier enige mate van jaloezie aan de dag leg. Das ist keloel zo als ze dat daar in aaaaaammmuuuuuloohhh toch in het Nederlands proberen uut te spreken? Of nie soms? Of was mijn analyse een beetje te hard voor voor je tere zieltje, en moet je daar dan weer ongefundamenteerd op reageren?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef Oksel het volgende:
Jezus Buzz, wat ben jij een gefrustreerde ouwe lul zeg. Niet normaal. Wat een rare drang heb jij, helemaal voor iemand van die leeftijd. Ga lekker iemand anders irriteren met je jaloezie ofzo.
/ignore Buzz aan.
Nee, niet bij een 17 graden pen, maar bij een 6 graden pen kan het net. Niet dat ik het zou doen, maar ik schetste het slechts als een alternatief, lieverd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
omgedraaide pen is toch geen gezicht ouwe gek
Ik ben net terug. Heerlijk weer gehad. Helaas door blessure niet veel kunnen fietsen, heb er maar een toeristisch midweekje van gemaakt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:36 schreef cafca het volgende:
Morgen naar de Ardennen! Zeker weten dat ik daar niet altijd 30km/h ga rijden
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, niet bij een 17 graden pen, maar bij een 6 graden pen kan het net. Niet dat ik het zou doen, maar ik schetste het slechts als een alternatief, lieverd.
Uh.quote:Special Order only - order today, and we will get it for you as fast as we can, usually 2-4 weeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |