Ucciequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:40 schreef Uccie het volgende:
Hallo...na een paar hele drukke weken weer terug.
Ik durf hier niet te posten als ik chagro ben, jullie zijn
Nou het is niet zozeer vuurspuwen als andere mensen afzeikenquote:
Wij zijn ook van de opvrolijkservice.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:40 schreef Uccie het volgende:
Hallo...na een paar hele drukke weken weer terug.
Ik durf hier niet te posten als ik chagro ben, jullie zijn
oooh ambtenarijjjquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhhh... Er zijn collega's die al weekend hebben.. Snij ende kras
Ik heb ook al weekendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhhh... Er zijn collega's die al weekend hebben.. Snij ende kras
Nou ik ben vanaf vandaag 2 weken met studieverlof, moet wel wat aan het werk doen de eerste week. Maar de hoge werkdruk is wel minder. Vandaag ook vandaag het instortmoment.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Oververmoeid.Dit is niet goed. Kun je dit weekend wel goed rusten? En anders ergens op een rem trappen?
Ik heel lang door blijven lopen als ik weet dat er ergens een rustmoment is, maar op het moment dat dat rustmoment dan is, komt het wel heel hard binnen. En eigenlijk wel een paar uur te vroegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ja, dat moment is vaak onvermijdelijk. Moet je even doorheen, blij voor je dat het vooruitzicht ruimte tot uitrusten heeft.
Wow... lekker danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik ben vanaf vandaag 2 weken met studieverlof, moet wel wat aan het werk doen de eerste week. Maar de hoge werkdruk is wel minder. Vandaag ook vandaag het instortmoment.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:29 schreef iBenny het volgende:
Taylor Swift's I knew you were trouble kwam langs... ik kan dat nummer dus echt niet meer luisteren zonder er geiten in te horen
Ik kan ook enorm genieten van zelfgemaakte quiche...meerdere dagen vaak omdat ik in mijn eentje zo'n ding niet in één keer opeetquote:
Verrek...quote:
...precies een maand geledenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat nummer van Taylor Swift kan ik ook niet meer normaal horen
Dus dat.... dit is hier ook dagje 2quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan ook enorm genieten van zelfgemaakte quiche...meerdere dagen vaak omdat ik in mijn eentje zo'n ding niet in één keer opeet
Dan ga ik weer terug mijn kist inquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blij dat het klopt. Ik word nog niet oud.
dat is een nieuw appeldingetje toch?quote:
Een pebble.quote:
Aha. Ik zou niet zonder kunnen leven!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een pebble.
Een horloge die in verbinding staat met je telefoon, waardoor je horloges kan downloaden, kan zien wie je belt, muziek kan switchen, etc.
ja ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:55 schreef Kally het volgende:
En Uccie is lekker eigenwijs
Blij dat ze geslapen heeft
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ik ben steeds de topics kwijt als jij en Roos in bijna al de sc's posten waar ik ook post
Ja lach maar, dan zit ik in MyAt en zie ik jou wil ik posten denk ik oh TAL, ander verhaalquote:
Je kn nog naar de NWS komen dan heb je er nog eentje bijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lach maar, dan zit ik in MyAt en zie ik jou wil ik posten denk ik oh TAL, ander verhaal
Of Roos in GC en dan denk ik hellup geheel andere verhalen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ik ben steeds de topics kwijt als jij en Roos in bijna al de sc's posten waar ik ook post
Of F&Fquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kn nog naar de NWS komen dan heb je er nog eentje bij
Alleen gaat het daar maar over één ding of eigenlijk twee
Misschien welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kn nog naar de NWS komen dan heb je er nog eentje bij
Alleen gaat het daar maar over één ding of eigenlijk twee
Die staat nog in MyAt jaquote:
F&F lijkt mij stiekem wel leuk, ik heb veel beestjes (nou ja met die van mijn ouders meegerekend)quote:
F&F is erg gezelligquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
F&F lijkt mij stiekem wel leuk, ik heb veel beestjes (nou ja met die van mijn ouders meegerekend)
Zijn leuke mensen daar hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
F&F lijkt mij stiekem wel leuk, ik heb veel beestjes (nou ja met die van mijn ouders meegerekend)
Maar dan heb ik 4 SC's bij te houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |