Ook echt weer van die vragen van het niveau groep 7quote:1) Waar loop je stage?
2) Wat zijn je belangrijkste werkzaamheden?
3) Met wie heb je te maken?
a. Intern: Collega’s, leidinggevende
b. Extern: Klanten, etc.
4) Hoe begint je dag?
5) Wie vertelt je wat je moet doen?
a. Vaste taken
b. Variabele/incidentele taken
6) Hoe weet je of je het goed doet?
7) Hoe is de begeleiding in het bedrijf?
8) Hoe is de begeleiding vanuit school?
9) Zou je het BPV-adres aanraden voor een volgende leerling?
10) En verder.
Rawwwwrrrrrrrrrrrquote:
Oh my...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook echt weer van die vragen van het niveau groep 7
Simone, moon, mona, monatoetjequote:
Niet eens. Wel elke week een overzicht sturen van de gemaakte uren. En ik heb een Pop en daar moet ik bewijzen voor verzamelen.quote:
Ik zit op de laptop van m'n ouders dus kan niet googlen, moest wat googlen over abortus voor school en dat heb ik al maar op m'n iPod gedaan.quote:
En meedoen aan onderzoeken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
http://www.studentjob.nl/(...)ro-per-dag-verdienenVoor 25 euro 8 uur buiten in de kou staan proberen krantjes te verkopen
Als je er 100.000 verkoopt krijg je een bonus. Ik doe de moeite niet eens!
Plus, 1 dag werken, 6 dagen feesten. Pff.. 100 euro, is er in een uurtje doorheen, puuuuleeeeeeaaaaaaseeee!
Je hebt ook andere, moet je slapen in een MRI of drugs gebruiken onder toezicht of zo. Lachen man.quote:
Van die betaalmailtjes en GfK-meuk?quote:
Nee nee bij instituten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die betaalmailtjes en GfK-meuk?
Dan heb je na ene jaartje pas een leuk te noemen bedrag gespaard. In de tussentijd ben je die dingen al helemaal zat of vergeet ze.
Hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die betaalmailtjes en GfK-meuk?
Dan heb je na ene jaartje pas een leuk te noemen bedrag gespaard. In de tussentijd ben je die dingen al helemaal zat of vergeet ze.
Anoyinggggggquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef iBenny het volgende:
Reclamefilmpje voor filmpje wat ik wil kijken: 50 seconden
Filmpje wat ik wil kijken: 23 seconden
eentje die een bril nodig hebt waar wél glazen in zitten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Starbucksmevrouw schreeft een keertje Durny
Wie de dinges heet er nou weer Durny?
Het antwoord op deze vraag gegooglet....quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Starbucksmevrouw schreeft een keertje Durny
Wie de dinges heet er nou weer Durny?
Nah, beter luisterenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
eentje die een bril nodig hebt waar wél glazen in zitten.
Ghehequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het antwoord op deze vraag gegooglet....
Het is Pools voor "Dom, onbenullig, onnozel, simpel"
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het antwoord op deze vraag gegooglet....
Het is Pools voor "Dom, onbenullig, onnozel, simpel"
Ga mee Jilliannen, een of andere chick met work outs op YT, twintig minuutjes voor de computer en je wordt strak as hellquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef Kally het volgende:
En nu heb ik trek, tuurlijk want ik wil wat afvallen
Ik doe het niet [insert stampvoetsmiley]
70 liter water doet ook het kunstjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga mee Jilliannen, een of andere chick met work outs op YT, twintig minuutjes voor de computer en je wordt strak as hell
Ja ik weet het, kom het even niet laten na al dat gewisquote:
Zal ik voor jou eten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef Kally het volgende:
En nu heb ik trek, tuurlijk want ik wil wat afvallen
Ik doe het niet [insert stampvoetsmiley]
Link?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga mee Jilliannen, een of andere chick met work outs op YT, twintig minuutjes voor de computer en je wordt strak as hell
Mehhhh sorry, ik plaag niet (meer)quote:
quote:
Zit op iPod..quote:
Jajaquote:
Dittes?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zit op iPod..
Jillian Micheals 30 day shred level 1 t/m 3 of anders six week six pack. Weet niet wat je wilt
ik heb alleen een gelletje nodig en dan ben ik onweerstaanbaar!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe kan het dat er mensen... Nouja, jongenszijn die er gewoon sexy uitzien om half 7 sochtends. Ik lig verdomme eerst nog een uur of 3 in de kreukels
Uhuquote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:45 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb alleen een gelletje nodig en dan ben ik onweerstaanbaar!
Die staan half 4 op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe kan het dat er mensen... Nouja, jongenszijn die er gewoon sexy uitzien om half 7 sochtends. Ik lig verdomme eerst nog een uur of 3 in de kreukels
Als je klaar bent... mag ik dan je strijkbout ff lenen? Ik denk namelijk dat ik met hetzefde probleem zitquote:
ik zie er lekker uitttquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je klaar bent... mag ik dan je strijkbout ff lenen? Ik denk namelijk dat ik met hetzefde probleem zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |