Dat maakt niet uit je moet zielig zijn verdorie!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik
Ben
Niet
Gehandicapt
Maar wel geestelijk gehandicapt ivm. mijn levenswijze
Doe ik wel morgen. Met een hamer. En dan ook gelijk op je eikel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef Renesite het volgende:
Okeoke. Ik ga wel even op mijn fontanelletje slaan
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef Renesite het volgende:
gnignigniquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe ik wel morgen. Met een hamer. En dan ook gelijk op je eikel.
Sla d'r dan gelijk een staafje doorheenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe ik wel morgen. Met een hamer. En dan ook gelijk op je eikel.
ja. Gepest welquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Ben je nooit gepest of zo? Een vreemde gehad die vroeg of je poesjes kwam kijken?
horizontaal of verticaal? Of op zijn prins albèrquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sla d'r dan gelijk een staafje doorheen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben ook gepest op de basisschool. En moet je zien wat voor'n bloeiende en blakende persoonlijkheid ik nu heb!
Ik werd monatoetje genoemdquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben ook gepest op de basisschool. En moet je zien wat voor'n bloeiende en blakende persoonlijkheid ik nu heb!
een kale homo met een ego-probleem.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben je nu getraumatiseerd? Of kun je huilen op commando?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja. Gepest wel. Stomme basisschool.
Euhm ik zou 'm andersom zeg maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
horizontaal of verticaal? Of op zijn prins albèr
beide. In alle opzichten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben je nu getraumatiseerd? Of kun je huilen op commando?
Ook echt weer van die vragen van het niveau groep 7quote:1) Waar loop je stage?
2) Wat zijn je belangrijkste werkzaamheden?
3) Met wie heb je te maken?
a. Intern: Collega’s, leidinggevende
b. Extern: Klanten, etc.
4) Hoe begint je dag?
5) Wie vertelt je wat je moet doen?
a. Vaste taken
b. Variabele/incidentele taken
6) Hoe weet je of je het goed doet?
7) Hoe is de begeleiding in het bedrijf?
8) Hoe is de begeleiding vanuit school?
9) Zou je het BPV-adres aanraden voor een volgende leerling?
10) En verder.
Rawwwwrrrrrrrrrrrquote:
Oh my...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook echt weer van die vragen van het niveau groep 7
Simone, moon, mona, monatoetjequote:
Niet eens. Wel elke week een overzicht sturen van de gemaakte uren. En ik heb een Pop en daar moet ik bewijzen voor verzamelen.quote:
Ik zit op de laptop van m'n ouders dus kan niet googlen, moest wat googlen over abortus voor school en dat heb ik al maar op m'n iPod gedaan.quote:
En meedoen aan onderzoeken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
http://www.studentjob.nl/(...)ro-per-dag-verdienenVoor 25 euro 8 uur buiten in de kou staan proberen krantjes te verkopen
Als je er 100.000 verkoopt krijg je een bonus. Ik doe de moeite niet eens!
Plus, 1 dag werken, 6 dagen feesten. Pff.. 100 euro, is er in een uurtje doorheen, puuuuleeeeeeaaaaaaseeee!
Je hebt ook andere, moet je slapen in een MRI of drugs gebruiken onder toezicht of zo. Lachen man.quote:
Van die betaalmailtjes en GfK-meuk?quote:
Nee nee bij instituten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die betaalmailtjes en GfK-meuk?
Dan heb je na ene jaartje pas een leuk te noemen bedrag gespaard. In de tussentijd ben je die dingen al helemaal zat of vergeet ze.
Hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die betaalmailtjes en GfK-meuk?
Dan heb je na ene jaartje pas een leuk te noemen bedrag gespaard. In de tussentijd ben je die dingen al helemaal zat of vergeet ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |