quote:
Mwah ik zou het er wel op kunnen, maar game heeft hij niet.quote:
is 14:Squote:Op donderdag 2 mei 2013 19:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah ik zou het er wel op kunnen, maar game heeft hij niet.
Ik snap je niet?quote:
Ja al een tijd.quote:PS.heeft argo ban?
Mis hem
In werkelijkheid is het (weer) een schreeuw om aandacht van TS.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:14 schreef titta1992 het volgende:
Wat je beschrijft is gewoon een schreeuw om aandacht van dat meisje.
Zullen we wedden dat ze thuis netjes is.
Oke het is vervelend dat ze zo praten.
Probeer als je ze hebt of krijgt je eigen kinderen anders op te voeden
pedofiel ;rquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap je niet?
[..]
Ja al een tijd.
[..]
In werkelijkheid is het (weer) een schreeuw om aandacht van TS.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:
Heb haar gevolgd omdat het een vriendin van een vriend van mij is, en ze scheen goed eens wat muziek met mij op te willen nemen, maargoed.. hier heb ik dus van afgezien omdat ze mij nogal achterlijk over komt
Haal jij werk en prive altijd zo door elkaar?quote:Waarom ben jij zo mooi?
Hij komt toch naar de meet en jij toch ook? Kunnen jullie daar lekker ff bijk(l)etsen.quote:
Nee, doe maar niet, dat wordt een gevalletje Jeugdzorg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:14 schreef titta1992 het volgende:
Wat je beschrijft is gewoon een schreeuw om aandacht van dat meisje.
Zullen we wedden dat ze thuis netjes is.
Oke het is vervelend dat ze zo praten.
Probeer als je ze hebt of krijgt je eigen kinderen anders op te voeden
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
Haal jij werk en prive altijd zo door elkaar?
ik en argo zouden ooit nog een keer apart meeten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij komt toch naar de meet en jij toch ook? Kunnen jullie daar lekker ff bijk(l)etsen.
Je ziet er zelf ook uit alsof je 14 bent.quote:
99.999998% kans dat beiden niet komen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij komt toch naar de meet en jij toch ook? Kunnen jullie daar lekker ff bijk(l)etsen.
moet pas over 1.5 maand weer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee geen argo topics
Hoe was t bij de tandarts trouwens?
Oh oke dat je dat weet ??quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, dat wordt een gevalletje Jeugdzorg.
in mn pyjama misschien zo valt het wel meequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Je ziet er zelf ook uit alsof je 14 bent.Ik ook trouwens.
Braddie niet kennenquote:
Hahaha, je zei: "niet komen".quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
99.999998% kans dat beiden niet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja denk het wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik en argo zouden ooit nog een keer apart meeten.
Jij komt toch ook naar de meet ?
en een beebeeceequote:
Ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik jouw posts lees.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef titta1992 het volgende:
In werkelijkheid is het (weer) een schreeuw om aandacht van TS.
Ja daar heb je nog gelijk in ook haha
Maar vraag me nog steeds af of hij stiekem niet beetje leuk vind haar te volgen.
Als ik iemand vervelend vind ben ik snel klaar ermee.
Hij maakt er zelf een topic van
Laat dit een les zijn voor de minderjarige meisjes die kijken en een openbaar profiel hebben, dan hebben zulke gekken vrij spel.quote:
Alle pubers die niet zo waren zijn kutkinderen. Van die gepeste nerdjes die nu op internet heel trots gaan doen over het feit dat zij echt niet zo waren als de rest van hun generatie.quote:
Sowieso 1,87 masterrace.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
in mn pyjama misschien zo valt het wel meeja jij hebt wel beebifees maar jij bent wel lang dus dat zit dan wel weer mee.
Vertel waarom ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik jouw posts lees.
Damn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
Maar ik ken serieus wel meisjes die er op hun 14e net zo oud uit zagen als jij nu.
Komt de opper-pedo ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is een fissa? Is dat een afkorting voor fistfuck?
Ik zeg niet dat ik je van het ben en ultieme kennis bezit en beter dan alle andere ben en weet ik veel wat. Maar dingen posten zoals dit meisje, nee, nooit gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Alle pubers die niet zo waren zijn kutkinderen. Van die gepeste nerdjes die nu op internet heel trots gaan doen over het feit dat zij echt niet zo waren als de rest van hun generatie.Daar kots ik op.
ja langejan jyyyy.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Alle pubers die niet zo waren zijn kutkinderen. Van die gepeste nerdjes die nu op internet heel trots gaan doen over het feit dat zij echt niet zo waren als de rest van hun generatie.Daar kots ik op.
[..]
Sowieso 1,87 masterrace.
Maar ik ken serieus wel meisjes die er op hun 14e net zo oud uit zagen als jij nu.
quote:
Zal jij toch nooit te horen krijgenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is een fissa? Is dat een afkorting voor fistfuck?
Jeuj!quote:
jouw omschrijving altijd van meisjes..quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
2 jaar geleden toen ik voor school naar een gymlocatie moest waren we verdwaald. Zo gozer vroeg aan 2 langsfietsende jonge meisjes de weg. Een zo'n meisje was zo gruwelijk lekker maar ze was echt maar 12-14 jaar ofzo. 1.60 , grote ogen, spleetje tussen haar 2 voortander waar je zo'n muntje in kan stoppen , blauwe oogschaduw, blauwe spijkerbroek en een wit blous / colbert ofzo weet ik veel wat het wasmet decolletee. Shiiiiit ik voelde me zo schuldig en vies tegelijk omdat ik me zo erg aangetrokken tot haar voelde.
Tuurlijk, ik ga nooit naar feestjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:28 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Zal jij toch nooit te horen krijgen
Meisjes aantrekkelijk vinden die langer dan jij zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
2 jaar geleden toen ik voor school naar een gymlocatie moest waren we verdwaald. Zo gozer vroeg aan 2 langsfietsende jonge meisjes de weg. Een zo'n meisje was zo gruwelijk lekker maar ze was echt maar 12-14 jaar ofzo. 1.60 , grote ogen, spleetje tussen haar 2 voortander waar je zo'n muntje in kan stoppen , blauwe oogschaduw, blauwe spijkerbroek en een wit blous / colbert ofzo weet ik veel wat het wasmet decolletee. Shiiiiit ik voelde me zo schuldig en vies tegelijk omdat ik me zo erg aangetrokken tot haar voelde.
ben je me nou aan het trollenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jouw omschrijving altijd van meisjes..
More details pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |