De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aaahhh mijn pijn in m'n hart zou me dat nog best wel eens vet lijken te doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb laatst een piano mogen slopen, best bruut![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Vertel eens iets wat men nog niet weetquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb een voorliefde voor de prachtige klanken op de piano. Dit wil ik kunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel eens iets wat men nog niet weet![]()
Als er al een brand is steek jij je piemel daar in ja?quote:
Of zet je je piemel in brand?'
brankFuck the EBU.![]()
Piemels in de vuurkorf stoppen. Wie het eerst terugtrekt is een mietje. Mooie spellen zijn dat om te spelen![]()
![]()
Hallonquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel eens iets wat men nog niet weetWat doe jij hier? Ff gezelligheid opzoeken?
Fuck the EBU.![]()
Wie als laatste terugtrekt kan net zo goed een mietje zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Monopoly het volgende:
Piemels in de vuurkorf stoppen. Wie het eerst terugtrekt is een mietje. Mooie spellen zijn dat om te spelen
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Berenhap saté dat is pas stoner voedsel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vandaar dat gemutileerde uitzichtquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Monopoly het volgende:
Piemels in de vuurkorf stoppen. Wie het eerst terugtrekt is een mietje. Mooie spellen zijn dat om te spelen
Fuck the EBU.![]()
zeg watquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haat maar, je genoot anders wel vorige maand van mijn zwartgeblakerde penis met pusbultjes![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef Monopoly het volgende:
Je kijkt oh zo zuur naar mijn haute couture, maar mijn haute couture is oh zo duurFuck the EBU.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zit ik dit net allemaal te kijken, krijg ik te horen dat ik straks pannekoeken eet
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik kwamquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:58 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
zit ik dit net allemaal te kijken, krijg ik te horen dat ik straks pannekoeken eet![]()
We krijgen opeens een vak wat blijkbaar helemaal gericht is op de promotie en verkoop van 1 of ander boek wat net nieuw is over dierenrechten. Zo hatelijk hoe je verplicht wordt op een universiteit om bepaalde boeken aan te schaffenEn die auteur maar binnenlopen. Ik ga denk ik gewoon schijt hebben aan dit vak en proberen de opdrachten te maken zonder dat boek.
Oh ja.. hmm.. ja.. fuck ja..quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:58 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
zit ik dit net allemaal te kijken, krijg ik te horen dat ik straks pannekoeken eet
haten op dierenrechtenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef Studeur het volgende:
We krijgen opeens een vak wat blijkbaar helemaal gericht is op de promotie en verkoop van 1 of ander boek wat net nieuw is over dierenrechten. Zo hatelijk hoe je verplicht wordt op een universiteit om bepaalde boeken aan te schaffenEn die auteur maar binnenlopen. Ik ga denk ik gewoon schijt hebben aan dit vak en proberen de opdrachten te maken zonder dat boek.
Fuck the EBU.![]()
ff lkkr ffquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:09 schreef Trollscience het volgende:
lkkr kaneelsnoepjes geko0cht in een handig doosje waar ik mijn ganja in ga doenjFuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
Kutje, mijn gezicht zit onder de vrouwen meuk.
Zie facebook
Ik wil hem hier posten![]()
Fuck the EBU.![]()
rode zee, doet me niets.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
oh, ik ben ongesteld, vergeet het maar.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Mijn laatste beetje credit verspeeld bij mijn maten. Einde oefening dit![]()
Fuck the EBU.![]()
krijg je ervan met die gekke meid om je heen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik geef haar een kort pittig kapsel. Zal d'r leren. Dan vertel ik haar 450 keer hoe mooi ze wel niet is.quote:
Dat is echt fantastisch..![]()
Ik zal mijn blubber-vet-zwembandjes alvast laten groeien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geef haar een kort pittig kapsel. Zal d'r leren. Dan vertel ik haar 450 keer hoe mooi ze wel niet is.
Dat is echt fantastisch..Fuck the EBU.![]()
Dan staan jullie quitte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geef haar een kort pittig kapsel. Zal d'r leren.![]()
waaromquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Deze SC gaat snel zeg, zeker voor een groep stoners
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Vol toffe mensen, jeweetzelfquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Deze SC gaat snel zeg, zeker voor een groep stoners![]()
Fuck the EBU.![]()
Onze rare stonede hersenspinsels moeten eruitquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Deze SC gaat snel zeg, zeker voor een groep stoners![]()
#BBQPIZZA #omnomnom #omdathetkanquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen pizza BBQ chicken in de oven gooien.
Gewoon, omdat het kan.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
#Deenigeechte. #Ikhouvanmakeup #nattecloacas
Your beauty never ever scared me.![]()
Whut?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Monopoly het volgende:
Mijn laatste beetje credit verspeeld bij mijn maten. Einde oefening dit
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Lets spice it up a little.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij werkt dit heel therapeutisch voor mij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onze rare stonede hersenspinsels moeten eruit
Als Snape ? dat is wel een baas.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Goedemorgen......One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Zo, vandaag is onze collega's in Utrecht bezoeken. Geen liters spam van mij vandaag.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dit heel therapeutisch voor mij.![]()
![]()
iddquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh dat zeker, prachtig zonnetjemag het weekend wel zo blijven.
![]()
quote:quote:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:10 schreef Ugjerke het volgende:
Zo, vandaag is onze collega's in Utrecht bezoeken. Geen liters spam van mij vandaag.quote:Morguhhquote:![]()
Ik hoop dat jullie vandaag meer en nuttige dingen gaan doen dan ik op het werk
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Soberso t-rexquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:41 schreef Murdera het volgende:
Ik denk het niet. Missch een t rex animeren. Dat is wel cool
Zoo laatste mailtje vd week verstuurd....
Jointje dan maar...?
En dan straks in het zonnetje rondjes grasmaaien....
One good thing about music:
Ik zit de hele dag op het werk te FOK!kenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Morguhh![]()
Ik hoop dat jullie vandaag meer en nuttige dingen gaan doen dan ik op het werk___
![]()
Nou... Je hebt AL je werk van deze week af, dan mag je jezelf toch best belonenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:47 schreef Snowballed het volgende:
Zoo laatste mailtje vd week verstuurd....
Jointje dan maar...?
En dan straks in het zonnetje rondjes grasmaaien....![]()
![]()
En dan lekker skaffa grasmaaie strax
Lotgenootquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag op het werk te FOK!ken___
![]()
Nou ik kan je vertellen.... Het wordt best saai op den duur, zit al vanaf half januari zogoed als geen zak te doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verschil is dat ik het de komende maanden kan doenik heb geen zak te doen namelijk
Ik vanaf september vorig jaar, welkom bij de clubquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen.... Het wordt best saai op den duur, zit al vanaf half januari zogoed als geen zak te doen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vanaf september vorig jaar, welkom bij de club![]()
Precies....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou... Je hebt AL je werk van deze week af, dan mag je jezelf toch best belonen![]()
![]()
En dan lekker skaffa grasmaaie strax
Deze week lange uurtjes gehad, dus nu mag het...
Wat voor werk deed je ookalweer?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag op het werk te FOK!ken___
![]()
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:23 schreef LompeHork het volgende:
Een luie systeembeheerder is een goede systeembeheerder, true story.![]()
Hehe, gelukkig heb je nog enigszins wat te doen als mod zijnde.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Systeembeheer
Een luie systeembeheerder is een goede systeembeheerder, true story.![]()
![]()
Amen... Je zou een bijbel moeten schrijvenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Systeembeheer
Een luie systeembeheerder is een goede systeembeheerder, true story.
Alles automatiseren; hoef je niets meer te doen.quote:En redactie frontpage en designer. Ja, ik heb wel wat te doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig heb je nog enigszins wat te doen als mod zijnde.![]()
![]()
Ah zo, 1 keer goed fixen zodat je niets meer hoeft te doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles automatiseren; hoef je niets meer te doen.![]()
![]()
Exactquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah zo, 1 keer goed fixen zodat je niets meer hoeft te doen.
Op projecten heb ik het vaak de eerste week/2 weken relatief druk en daarna is het vaak een beetje uitzitten en kleine issues oppakken.![]()
![]()
Sweet. ben jellyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact
Op projecten heb ik het vaak de eerste week/2 weken relatief druk en daarna is het vaak een beetje uitzitten en kleine issues oppakken.![]()
Wie is er niet jelly op Hork ?
Die man is een neukmachine. Zag hem ooit eens een geit aaien. BAM pregnant.![]()
Ben beetje verliefd op zijn kindje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:38 schreef Monopoly het volgende:
Die man is een neukmachine. Zag hem ooit eens een geit aaien. BAM pregnant.![]()
![]()
Logisch wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben beetje verliefd op zijn kindje.
[ afbeelding ]![]()
Kan ik in komenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben beetje verliefd op zijn kindje.
[ afbeelding ]
M'n hand bezwangert gaarne geiten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:38 schreef Monopoly het volgende:
Zo herkenbaarquote:
Ik rook bij mijn ouders nog wel eens onder de afzuigkap, maar de laatste tijd heb ik gewoon schijt. Asbak op tafel, laptop erbij en lekker roken hoor. Schuifjes van de keukenramen open en paffen met die handel.![]()
Daarom nou lekker buiten zitten met lappyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Ik rook bij mijn ouders nog wel eens onder de afzuigkap, maar de laatste tijd heb ik gewoon schijt. Asbak op tafel, laptop erbij en lekker roken hoor. Schuifjes van de keukenramen open en paffen met die handel.
Ik heb vroeger maar een week stiekem gerookt ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Ik rook bij mijn ouders nog wel eens onder de afzuigkap, maar de laatste tijd heb ik gewoon schijt. Asbak op tafel, laptop erbij en lekker roken hoor. Schuifjes van de keukenramen open en paffen met die handel.allebij m'n ouders roken (m'n moeder is wel zwaar geminderd), dus de lucht maakte toch geen hoer uit.
![]()
![]()
Ja met het lekkere weer is het wel fijn om in de tuin te zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Daarom nou lekker buiten zitten met lappy
Gisteren ook uit de wind in de tuin gezeten. Zonnetje er bij, kop lekkere thee, peukie erbij. Heerlijk.![]()
Ik weet precies wat je bedoelt.. Vervang de peuk met een jonko af en toe, de thee met een glas wijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja met het lekkere weer is het wel fijn om in de tuin te zitten.
Gisteren ook uit de wind in de tuin gezeten. Zonnetje er bij, kop lekkere thee, peukie erbij. Heerlijk.![]()
![]()
![]()
Op z'n tijd jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt.. Vervang de peuk met een jonko af en toe, de thee met een glas wijn.![]()
![]()
![]()
Het leven kan zo mooi zijnEcto's weten.
![]()
Nog iets minder dan een uur treinen. Ben bijna langer onderweg met reizen dan zelf treinen rijden vandaag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:53 schreef Monopoly het volgende:
Nog iets minder dan een uur treinen. treinen
De treinleventjuh is zwaar Gquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:53 schreef Monopoly het volgende:
Nog iets minder dan een uur treinen. Ben bijna langer onderweg met reizen dan zelf treinen rijden vandaag![]()
Vanavond een beetje gamen, beetje bieren. Morgen geen flauw idee nog, klussen waarshijnlijk en zondag gewoon niets, filmpje kijken.quote:jeweet, lekker rustig.
![]()
Niet echt spannende dingen.. Kamer opruimen, jonko roken, film kijken denk ikquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Buslijn 78quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:32 schreef Monopoly het volgende:
Zo, laptopje klap ik dicht. Bijna in Groningen. Ik groet u vrinden
Ik heb nog wel een grashark...
Echt iedereen is vrolijk,door dit weer prachtig
Maar eens kijken of ik vanavond een barbecue kan houden.![]()
Waar moeten we aanschuivenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef Ro-ald het volgende:
Maar eens kijken of ik vanavond een barbecue kan houden.
1,5 uurtje met de trein, no biggie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je naar het oh zo mooie Almere wilt komen,doe je best.![]()
Hmm.. Das mij beetje te ver voor een bbqquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je naar het oh zo mooie Almere wilt komen,doe je best.
Ik niet, ik voel me schijtbelabberdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef Ro-ald het volgende:
Maar eens kijken of ik vanavond een barbecue kan houden..
![]()
late kater?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik voel me schijtbelabberd.
![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch die amnesia nog geprobeerd?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mehh.. heb je wel wat te doen nog of is het nu nog bored 5 uur niks doen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef Ro-ald het volgende:
Wachten tot 16:00 dat ik dan wiet kan halen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Zo kamer schoonmaken. Filmpje kijken,en even in de zon zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Mehh.. heb je wel wat te doen nog of is het nu nog bored 5 uur niks doen?![]()
IK HEB ZIN IN EEN LEKKER GOUD BRUIN KROKANT GEBAKKEN CORDON BLEUTJE OP EEN VERS WIT BOLLETJE![]()
Fuck the EBU.![]()
Okéquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Moira. het volgende:
IK HEB ZIN IN EEN LEKKER GOUD BRUIN KROKANT GEBAKKEN CORDON BLEUTJE OP EEN VERS WIT BOLLETJE![]()
.
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wat is dat, denk je dat ik actief ben ofzo?![]()
![]()
okquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja geen idee waarom dat dus wasWas denk ik erg moe
![]()
pmsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja geen idee waarom dat dus wasWas denk ik erg moe
Fuck the EBU.![]()
Lijken me normale vrouwen gedachten to be honestquote:
Doe eens niet seksistischquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Lijken me normale vrouwen gedachten to be honestIk ken meer mannen die zo reageren dan vrouwen
En zijn geen hommo's
Fuck the EBU.![]()
Stiekem welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe eens niet seksistischIk ken meer mannen die zo reageren dan vrouwen
En zijn geen hommo's![]()
![]()
Sommige mannen kunnen er ook wat van jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe eens niet seksistischIk ken meer mannen die zo reageren dan vrouwen
En zijn geen hommo's.
![]()
bedanktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen er ook wat van ja.
![]()
ag,, je weet wie het zegt hequote:
dat bedoelt hij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt mee, ben juist tegenovergesteld. Beetje kil soms.![]()
Ten behoeve van mijn eigen veiligheid doe ik hier verder geen uitspraken overquote:
Veiligheid op een internetforumquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Ten behoeve van mijn eigen veiligheid doe ik hier verder geen uitspraken over!
![]()
die youtube spul ervoor en erna hoeft niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Ro-ald het volgende:
Vas?
Wat vind(t)? je van deze DJ?
[youtube[/youtube]![]()
Doe ik niet expressquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
die youtube spul ervoor en erna hoeft niet.![]()
Beetje boringquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Ro-ald het volgende:
Vas?
Wat vind(t)? je van deze DJ?
[youtube[/youtube]![]()
![]()
Tis wat meid.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een beetje jammer van jou.![]()
Haha misschien wel, weet nog niet zo goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moira. Vannacht weer even tc'en?
Mijn laptop eindelijk weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha misschien wel, weet nog niet zo goedOke okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het stil hiero.. Iedereen al weekend aant vieren?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Waarschijnlijk veel saaier dan een t-rex animerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
nope. er is wat anders tussendoor gekomen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jep.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel saaier dan een t-rex animeren![]()
Zie je het aan mijn postgedrag?
had al een kuthumeur maar dit maakt het er niet beter op.![]()
Nou.. Dan speciaal voor jou..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep.![]()
Zie je het aan mijn postgedrag?
had al een kuthumeur maar dit maakt het er niet beter op.
Een(kerstman)
Gelukkig kun je een L-letje draaie van 2 korte of snel ff na de shopquote:
Dan maar shopquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Gelukkig kun je een L-letje draaie van 2 korte of snel ff na de shopDoe ik straks wel
Had iki ook gedaanquote:2 korte vloeitjes is zon gepriegel en mehh
(en maar een tijdelijke oplossing voor 1 jonko)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb sowieso geen korte rijstevloeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Had iki ook gedaan2 korte vloeitjes is zon gepriegel en mehh
(en maar een tijdelijke oplossing voor 1 jonko)
Wat boeit rijstevloei nouquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen korte rijstevloeiGaat toch om die THC JWZ
Ik ga toch niet met gewone vloei een joint draaien. Shit, zonde van mijn wietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat boeit rijstevloei nouGaat toch om die THC JWZ
QQ om niksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met gewone vloei een joint draaien. Shit, zonde van mijn wiet
Ik ken echt niemand die met gewone vloei zijn wiet wil rokenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die met gewone vloei zijn wiet wil roken![]()
Als ik geen lange vloei heb dan plak ik gewoon 2 korte aan elkaar. Boejend xDquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die met gewone vloei zijn wiet wil rokenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat brandt echt tering slecht en draait kut, zonde van je wiet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Als ik geen lange vloei heb dan plak ik gewoon 2 korte aan elkaar. Boejend xDHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
LOLquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
Geen doos lol vloei op voorraad hebben....
Ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat brandt echt tering slecht en draait kut, zonde van je wiet.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik kocht altijd wel vloei op voorraad. Volgende maand maar even weer doen. Meteen bongzeefjes en bongborsteltjes bestellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
Geen doos lol vloei op voorraad hebben....
jo heeft er iemand verstand van vakantie veiling heb net 2 kaarten voor paul elstak gewonnen![]()
voor 1 euro![]()
maar kan klikken op bekijk factuur en dan krijg ik zo'n pdf bestand , moet ik die uitprinten als kaartje voor dan ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
mag ik mee?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:18 schreef smitjew het volgende:
jo heeft er iemand verstand van vakantie veiling heb net 2 kaarten voor paul elstak gewonnen![]()
voor 1 euro![]()
maar kan klikken op bekijk factuur en dan krijg ik zo'n pdf bestand , moet ik die uitprinten als kaartje voor dan ?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik zit nog te kijken maar ik kan dan helemaal niet dus misschien dat ik je die kaarten wel kan doen.quote:
kijk eerst rond in mijn vriendenkring en als niemand kan of wil mag jij ze wel hebben.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:32 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik zit nog te kijken maar ik kan dan helemaal niet dus misschien dat ik je die kaarten wel kan doen.
kijk eerst rond in mijn vriendenkring en als niemand kan of wil mag jij ze wel hebben.![]()
![]()
![]()
ik zag hem staan en bood een euro dus niemand bieden win ik hem zie ik de datum , viert mijn beste kameraad zijn verjaardagquote:
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
wanneer is t dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik zag hem staan en bood een euro dus niemand bieden win ik hem zie ik de datum , viert mijn beste kameraad zijn verjaardagHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Jazeker, hele interessante gesprekken gehad en verdomme nog een paar rondjes in twee bussen gereden. Een daarvan was dubbelgeleed, die is zo'n 25 meter lang. Ik heb niet eens een rijbewijs voor een normale auto.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:39 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Morguhh![]()
Ik hoop dat jullie vandaag meer en nuttige dingen gaan doen dan ik op het werk
25 mei in zwollequote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ook leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker avondje gezopen en geblowed aan het kampvuur in eigen tuin met het allertofste meisje van de hele wereld![]()
![]()
![]()
Wie dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:09 schreef Monopoly het volgende:
Lekker avondje gezopen en geblowed aan het kampvuur in eigen tuin met het allertofste meisje van de hele wereld![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zit je nou tegen jezelf te praten dan?![]()
![]()
Goedemiddag.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
kut hequote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hallon negers.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Trek eens aan mijn piemel.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik kwam even melden dat WarmZaad is gebanned omdat ze denken dat hij een kloon is van Nestalgie.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:
En ik heb Magic Truffels gedaan maar daar schrijf ik later wel over.
whehe, ik de hele week stressen over een inleiding die ik moet schrijven, blijkt dat t maar 400 woorden hoeft te zijn, da's ongeveer 1 a4'tje. even wat uit mn duim zuigen over dierenrechten.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
hebben jullie ook een beetje zo'n katergevoel als je de vorige avond veel hebt geblowd, en daardoor veel hebt gegeten en gedronken?![]()
Hoe kan je nu posten dan? Er zit ook een FA in de BB-reeks trouwensquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik geunbanned ben, over een maandje ofzo want die FA's reageren toch niet op mijn PM's![]()
![]()
Dan wordt het tijd om het Guiness Book of Records eens te bellen.quote:
echt , heb nog niemand kunnen vinden die wou dus misschien heb je gelukquote:
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Nee hoor. Een micropenis is relatief normaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om het Guiness Book of Records eens te bellen.In elk geval geen record.
![]()
Ik post toch via murs accountquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe kan je nu posten dan? Er zit ook een FA in de BB-reeks trouwens![]()
![]()
Wat is het nou, een kleine penis of een enorme klit?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor. Een micropenis is relatief normaal.In elk geval geen record.
Poll: Wie vind jij de beste?
• Susteren
• The Game
• 50 Cent
• Tupac
• Snoop Dogg
• Ice Cube
• Kanye West
• Jay-Z
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
MC Hammer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:12 schreef Susteren het volgende:
Poll: Wie vind jij de beste?
• Susteren
• The Game
• 50 Cent
• Tupac
• Snoop Dogg
• Ice Cube
• Kanye West
• Jay-Z
[ afbeelding ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zeker wetenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:34 schreef Ceviche het volgende:
ik ben knetterstoned mag ik hier nu ook posten?
Ik ook. *bokst*hallonquote:
Fuck the EBU.![]()
Maakt ook niet uit, want mijn eerste gedachte voor dit topic was dat mensen hier alleen maar postten als ze stoned warenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als ik niet stoned kom ik hier waarschijnlijk nooit meer
Stonerpraat is gewoon chill
Fuck the EBU.![]()
preciesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, want mijn eerste gedachte voor dit topic was dat mensen hier alleen maar postten als ze stoned waren
Stonerpraat is gewoon chill
Godver ik zit Bassie en Adriaan te kijken en ik snap er geen kut van. Terwijl ik ken dit allang.![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
precies
Godver ik zit Bassie en Adriaan te kijken en ik snap er geen kut van. Terwijl ik ken dit allang.
Fuck the EBU.![]()
Whehehe, wij ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook prima. Tijd voor een biertje.
Vandaag even niet smoken,was gisteren goed stronken
Maar we zaten lekker aan het vuur dus wijlen heb ik je niet op TC kunnen aanschouwen
Fuck the EBU.![]()
Ik vind Moira een hele lieve naamquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was er ook niet op TCquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe, wij ook
Maar we zaten lekker aan het vuur dus wijlen heb ik je niet op TC kunnen aanschouwen
Buiten gezeten in de tuin vuurkorfje aan met huisgenoten.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind Moira een hele lieve naamAaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mijn echte naam though
Ja ik ook best wel
Tijd voor een peukje.Aaaah vergelijkbare avond gehad dusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik was er ook niet op TC
Buiten gezeten in de tuin vuurkorfje aan met huisgenoten.tof
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
AaahNiet mijn echte naam though
Ja ik ook best wel
Tijd voor een peukje.Dacht ik ook niet hoor, dat dat je echte naam was.
![]()
Ah, velen schijnen dat te denkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]Dacht ik ook niet hoor, dat dat je echte naam was.
Heet jij Ceviche?
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: