niet bekend meequote:
Zou tot mijn penis eraf valt om vervolgens nog een poging te wagen met het overgebleven bloederige stompjequote:
Bouwvakfiguur, net een vent qua hoofd en vooral gedrag, no thanks Jeff.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
inb4 onflatteuze foto
Jij houdt srs bij welke celebs wie daten?quote:
Je vodkaquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:40 schreef VeerEli het volgende:
Mensen help even, ben zo bang dat ik dingen vergeet.
Wat kan ik absoluut NIET vergeten voor een weekend weg?
Het kwam zelfs op de radio gek toen het uitging.... DWDD ook nog.....quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij houdt srs bij welke celebs wie daten?
Probs bothquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst die ene van Postmen
[ afbeelding ]
Toen Unorthadox![]()
[ afbeelding ]
Bij nader inzien, weet nou niet of ze valt op light skinned of big dicked.
WOW OP DE RADIO?!?!?! WOWquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het kwam zelfs op de radio gek toen het uitging.... DWDD ook nog.....
Dacht even wat heeft Vas hier nou mee te makenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Bouwvakfiguur, net een vent qua hoofd en vooral gedrag, no thanks Jeff.
OP DE RADIO?!quote:
Wel erg bleekquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst die ene van Postmen
[ afbeelding ]
Toen Unorthadox![]()
[ afbeelding ]
Bij nader inzien, weet nou niet of ze valt op light skinned of big dicked.
Daarom: Hollywood brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
arrested and then shit escalated quickly
lolquote:
Mi kanki @ deze trouwensquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou tot mijn penis eraf valt om vervolgens nog een poging te wagen met het overgebleven bloederige stompje.
Ryan Gosling still looks goodquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom: Hollywood brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |