Deze boy kan rijmenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan is dat geen jizz maar Ally's pis.
Is rugzak in deensquote:
Ze is best plat. Die blanken ook altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou geven met zak over haar hoofd.
quote:
Oh bedankt voor de info. Maar ik had het ook over een rugzak.quote:
Heb jij lekkere ass en hips?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze is best plat. Die blanken ook altijd.
Zou zelfs zonder zak als ze d'r kop houdt zoals op de 2e.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou geven met zak over haar hoofd.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou zelfs zonder zak als ze d'r kop houdt zoals op de 2e.
Hou je mond evenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de info. Maar ik had het ook over een rugzak.
Ik heb ze. Niet echt lekker vind ik. Te mollig nog.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb jij lekkere ass en hips?
Stuur pic.
Dat kunnen wij er samen afcardio'enquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb ze. Niet echt lekker vind ik. Te mollig nog.
Ik dacht een mix tussen Nicki Minaj en Jezus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda Bynes pyscho days
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht een mix tussen Nicki Minaj en Jezus.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht een mix tussen Nicki Minaj en Jezus.
Bronquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik Anouk was tegengekomen had ik d'r sowieso gefixt, aangezien niggaluvva is.
niet bekend meequote:
Zou tot mijn penis eraf valt om vervolgens nog een poging te wagen met het overgebleven bloederige stompjequote:
Bouwvakfiguur, net een vent qua hoofd en vooral gedrag, no thanks Jeff.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
inb4 onflatteuze foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |