PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
AJ
Ik ben er mee gestopt, zo saai na een tijdjequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga weer candy crushen. Kom nog steeds niet voorbij mijn level maar goed
Vooral als je maar niet voorbij dat ene level komtquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt, zo saai na een tijdje
Level 29 al 2 dagen mee bezigquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga weer candy crushen. Kom nog steeds niet voorbij mijn level maar goed
Hoe is ze voorbij 96 gekomen? Respectquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:28 schreef vandermar het volgende:
Mijn moeder is level 147 met candycrush
jaquote:
Geen ideequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe is ze voorbij 96 gekomen? Respect
Altijd al geweten dat jij een verwaarloosd kind bentquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ze doet het wel al een hele tijd
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij een verwaarloosd kind bent
Dan ben ik met school bezig en heb ik de laptop nodig. Zegt ze: mag ik even op facebook? Vervolgens zit ik de rest van de dag met dit gezichtquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij een verwaarloosd kind bent
Ik zie het ook gewoon voor mequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ben ik met school bezig en heb ik de laptop nodig. Zegt ze: mag ik even op facebook? Vervolgens zit ik de rest van de dag met dit gezicht
Dat doe ik nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie het ook gewoon voor me
Je moet stoppen met haar extra levens geven
Ik laat haar altijd achter mijn laptop. Wanneer ik een nieuwe heb dan mag ze deze altijd gebruiken.quote:
Ik heb mijn oude laptop ook aan mijn moeder gedoneerd jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat doe ik nietIk facebook niet
Ik hyve
[..]
Ik laat haar altijd achter mijn laptop. Wanneer ik een nieuwe heb dan mag ze deze altijd gebruiken.
Lukaku linksquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het beste pack only team dat ik zou kunnen maken
Jóh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Benteke en Lukaku scoren er tot nu toe lustig op los.![]()
Want streep richting de verre hoekquote:
Wat een choleraquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Disconnect in de finale van de silvercup terwijl ik 2-0 voor stond.Tegen dit team:
[ afbeelding ]
Benteke en Lukaku scoren er tot nu toe lustig op los.![]()
Ik ben er veel te laat achter gekomen.quote:
En hij deed alleen maar L1+driehoekquote:
Potje binnenkort? Nu kun je me dus aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben er veel te laat achter gekomen.Eigenlijk ging ik ze gebruiken omdat ik terugdacht aan mijn 7-1 verlies tegen jou.
Mooi zo ,quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:39 schreef Maver24 het volgende:
Net een bericht van Robb gekregen dat het maar een paar daagjes gaat duren voordat ik mijn SIF Silva ga krijgen, das wel beter ,
Is goed,quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:40 schreef Ajacied7 het volgende:
We zullen zien, morgen heb ik genoeg tijd,
quote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:47 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig ook autisme?
Geintje natuurlijk, het is algemeen bekend dat ik Tom heet.quote:
Nee ik doe onderzoek naar deze FOKkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus? Je hebt eindelijk iemand gevonden die minder stoer is dan jij?
Reemi toch ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk, het is algemeen bekend dat ik Tom heet.
Tom Deacon toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk, het is algemeen bekend dat ik Tom heet.
Reemi Gerrard heet hijquote:
Wil je dat alsjeblieft weghalen? Anders zie ik mij genoodzaakt een TR te machen.quote:
Ik postte enkel een foto,quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij postte zelf die video van jou en KSI in A'dam.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wil je dat alsjeblieft weghalen? Anders zie ik mij genoodzaakt een TR te machen.
Ja maar het ging over Gerardquote:
Ik weet niet waarom ik op die link heb gekliktquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:09 schreef Reemi het volgende:
http://tweakers.net/reviews/3027/grand-theft-auto-v.html
Altijd al geweten dat je een mafkees bent, maar dit slaat allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik op die link heb gekliktik was aan het bellen klikte maar terwijl het mij geen bal interesseert dat spel
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom zijn asperintjes wit ?
Zwarten werken niet
Die TS heeft een duitse herderquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:17 schreef Fuszy het volgende:
deze reactie![]()
F&F / Dieren maken elkaar af in Almere
die TS
Hahahhahhahahahahahahah.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Overeenkomst tussen een homo en een kanarie
Allebij zaad in hun bek en strond op hun stok
Zo oudquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Overeenkomst tussen een homo en een kanarie
Allebij zaad in hun bek en strond op hun stok
Nog ouderquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:22 schreef vandermar het volgende:
Wat is het verschil tussen een DUitser en een homo?
Een Duitser poept in het ruhrgebied en een homo roert in het poepgebied.
Niet iedereen is van voor de oorlogquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Komt man bij bakkert die zegt Jij Bent zeker justin bieber ?
Dr Dre : nee
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Je moet hem wel goed vertellen. Het is: komt Marco Borsato bij de bakker en hij vraagt: jij bent zeker Snoep Dogg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet hem wel goed vertellen. Het is: komt Marco Borsato bij de bakker en hij vraagt: jij bent zeker Snoep Dogg.
Dr Dre: nee
Ik kan nu niet, mijn moeder kijkt allerlei kookprogramma'squote:
Geen eigen tv?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan nu niet, mijn moeder kijkt allerlei kookprogramma's
Geen eigen TV nee, er staat er nog 1 waar de PS op kan, maar die reactietijd is zo traag, dat is instant lagg, ook al doet het internet het wel goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen eigen tv?
Maar 24kitchen is leuker dan fifa
nee, ps3.quote:
Waarom post hij hier amper vast?quote:
Ik ben een jongen. Ik kan dus niet jouw nichtje zijn.quote:
Misschien zit er dan wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben een jongen. Ik kan dus niet jouw nichtje zijn.
Dat zei je de vorige keer dat je hier vluchtig voorbijkwam ook al.
hele goeiequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben een jongen. Ik kan dus niet jouw nichtje zijn.
Dat zei je de vorige keer dat je hier vluchtig voorbijkwam ook al.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon een slecht geheugen.
quote:
yoyo lexa boyquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
Ah, Roy is er weer. Eindelijk wat kwaliteit vandaag
Mijn moeder is een debiel ja. Probleem?quote:
Altijd mooi als hij er is, zolang het niet te vaak is. Gelukkig heeft de inrichting een streng internetbeleidquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
Ah, Roy is er weer. Eindelijk wat kwaliteit vandaag
jij wel denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn moeder is een debiel ja. Probleem?
nerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:00 schreef Reemi het volgende:
Roy heeft mij een raspberry pi gefinancierd
no problem enjoy ur 20 bucksquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:00 schreef Reemi het volgende:
Roy heeft mij een raspberry pi gefinancierd
ja watquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
nerd
ik dacht dat is iets van pokemon maar zag eruit als iets computerachtigs
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Laat maar nooit meer iets horen als je weer coins nodig hebt
Moeten wij dit voor je besluitenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:06 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik naar mijn vriendin gaan of fifa vanavond ?
FIFA, lijkt me logisch toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:06 schreef Djeetje het volgende:
Kom op Djee, je posts nemen af in kwaliteitquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:06 schreef Djeetje het volgende:
Wat heb jij voor vriendin dat dit niet te combineren valt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:06 schreef Djeetje het volgende:
Of zal ik naar mijn vriendin gaan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang ik niet tegen Reemi hoef vind ik alles best
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang ik niet tegen Reemi hoef vind ik alles best
quote:
Gitaren, piano's en controllers gereedquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:16 schreef Revontulet het volgende:
Dan gaan we clubseniedereen verzamuluuhhh.
Vriendinquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:06 schreef Djeetje het volgende:
Controller in m'n handen, gitaar zoals altijd met fifa op schoot. Piano staat helaas in de andere kamer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gitaren, piano's en controllers gereed
Xbox ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:16 schreef Revontulet het volgende:
Dan gaan we clubseniedereen verzamuluuhhh.
is PS3.quote:
Speel je ook piano dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Controller in m'n handen, gitaar zoals altijd met fifa op schoot. Piano staat helaas in de andere kamer.
yupquote:
Een heul klein beetje. Kan wat akkoorden en wat riedeltjes, gebruik het vooral als ik aan een nummer werk als achtergrond ofzoquote:
Ouwe lampendraaiertquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef Roypsv het volgende:
Reemi of iemand anders hier die 25 euro accepteert op paypal voor 250k fut coins (ps3)
jwZZZZZZZZZZZZ
Ik vind je elke dag steeds meer een baas wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Een heul klein beetje. Kan wat akkoorden en wat riedeltjes, gebruik het vooral als ik aan een nummer werk als achtergrond ofzo
Too late, hij is alweer weg voor de komende wekenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ouwe lampendraaiert
Alles wel, maat?
Ik doe wel eens fifa met der hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vriendin dat dit niet te combineren valt?
[ afbeelding ]
Ja ik was even de hond aan het uitlatenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Too late, hij is alweer weg voor de komende weken
Maak jij nou niet veel verlies met die 10 teams per dag maken ?quote:
Dat heb ik al een paar weken niet meer gedaan, ik heb me BPL team en ben nu me Bundesliga team aan het verbeterenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maak jij nou niet veel verlies met die 10 teams per dag maken ?
Ja pfft echt niet lauw man.quote:
Xbox ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar weken niet meer gedaan, ik heb me BPL team en ben nu me Bundesliga team aan het verbeteren
Neuh. Soms speel ik een potje maar vaker CODquote:
Ik moet bijna alleen maar tegen 3-5-2 teams. Iedereen speelt defensief en wacht op een fout van mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
IF Alan staat meer op het middenveld dan in de spits
En dat zilver toernooi is ook maar schraal. Kom alleen maar tegen Agbonlahor/Mayuka/Lukaku
Dus je fut nooit meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh. Soms speel ik een potje maar vaker COD
Gamertag ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel zo nu en dan nog wel eens een potje
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er zijn zat futters op de xbox, ze moeten jou alleen niet.
waaronder bovengetekende
Bedanktquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waaronder bovengetekende
sssstquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waaronder bovengetekende
Een standaard potje fut is dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet bijna alleen maar tegen 3-5-2 teams. Iedereen speelt defensief en wacht op een fout van mijDan vind ik er niks aan.
Niet iedereen mag mij.quote:
ik mag je nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet iedereen mag mij.
Maar heb ook met niemand ruzie ofzo hier hoor.
als bijter heb je natuurlijk iedereen geproefdquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
StefAFCA
Ik ben tenminste niet zo zuur als sommige hier
Mooiquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
StefAFCA
Ik ben tenminste niet zo zuur als sommige hier
Ja en mijn voorkeur gaat uit naar donker vleesquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
als bijter heb je natuurlijk iedereen geproefd
Maar het is niet zo dat je me haat ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik mag je niet
is verder niet persoonlijk hoor
ik jou welquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik mag je niet
is verder niet persoonlijk hoor
De enige die gehaat word is GJEquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat je me haat ofzo.
nee precies dat klopt ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat je me haat ofzo.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niemand mag mij.
Maar heb ook niemand hier hoor.
Koop gewoon de normale Mandanda die is primaquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:10 schreef Lastpost het volgende:
Iemand hier SIF Mandanda al eens geprobeerd? Vond z'n normale kaart en z'n eerste IF ronduit beroerd maar Lloris was helemaal een foutenfestival en heb persé een Fransman nodig.
Mandanda is te kleinquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:10 schreef Lastpost het volgende:
Iemand hier SIF Mandanda al eens geprobeerd? Vond z'n normale kaart en z'n eerste IF ronduit beroerd maar Lloris was helemaal een foutenfestival en heb persé een Fransman nodig.
IF Lloris?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:10 schreef Lastpost het volgende:
Acc mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop gewoon de normale Mandanda die is prima
Is goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal ik straks doen, eerst even kopje koffie drinken enzo
Succesquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:22 schreef Djeetje het volgende:
1e keer deze fifa dat ik tegen Ronaldo moet
Zombies?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer beginnen met FUT en erachter komen dat alle prijzen minstens door de helft zijn
Nah.quote:
Dunno, nog maar 1x gedaan. Fucking doolhofquote:
Ik ga nu niet gamen. Ik ga zo denk ik even slapen. verkloot ritme door vakantie.quote:
Dan moet je juist niet gaan slapen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga nu niet gamen. Ik ga zo denk ik even slapen. verkloot ritme door vakantie.
Die shit met die lichamen verlaten vind ik er ook een beetje apart uitzienquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, nog maar 1x gedaan. Fucking doolhof
Ok Suarezquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je juist niet gaan slapen?
Welkom terug ouwe reusquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer beginnen met FUT en erachter komen dat alle prijzen minstens door de helft zijn
Ik heb alleen nog maar gewonnen van teams met Messi en/of Ronaldo (3x). Maar ach, ik verlies dan weer van een compleet Ligue1 team met alleen maar onbekende non-rares erinquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:22 schreef Djeetje het volgende:
1e keer deze fifa dat ik tegen Ronaldo moet
Oh dat is niet zo lastigquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die shit met die lichamen verlaten vind ik er ook een beetje apart uitzien
Accepteer me welevenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga nu niet gamen. Ik ga zo denk ik even slapen. verkloot ritme door vakantie.
Als ik dat ding ooit weer aan doe jaquote:
Neem aan dat je weer beetje normaal ritme wil... Dan kun je toch beter wakker blijven en om half 11 gaan pittenquote:
Ik ben 12 uur uit bed gegaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat je weer beetje normaal ritme wil... Dan kun je toch beter wakker blijven en om half 11 gaan pitten
quote:
timmyyyyyyyyquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vakantie jaquote:
Haaaaaaaaiquote:
Dat maak ik zelf wel even uit of het goed of slecht is.quote:
Ook, en druk met school. Ook ff geen zin meer in Fifaquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zoooo Timmy, had je een sociaal leven al die tijd?
quote:
Nog nieuwe pics van vanderhund?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel even uit of het goed of slecht is.
Okequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik dat ding ooit weer aan doe ja
Nee.quote:
Hij miste een penalty met Ronaldoquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar gewonnen van teams met Messi en/of Ronaldo (3x). Maar ach, ik verlies dan weer van een compleet Ligue1 team met alleen maar onbekende non-rares erin
quote:
"m'n handrem stuiterd op m'n achterruit"quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
"m'n handrem stuiterd op m'n achterruit"
Ik maak ook geen duur teamquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:35 schreef Thorb het volgende:
@TimmyT prijzen dalen doordat het TOTS eraan komt. TOTS Most Consistent is bekend en zal wel over 2 weken komen. Andere volgen daarna. Dit is niet het goede moment om een duur team te maken.
Het is erger gemaakt door youtubers enzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik maak ook geen duur team
Maar is het al bekend ja? Link?
En ik snap dat de prijzen daardoor dalen, maar alles door de helft vind ik toch wel bizar
Ja, het ging ineens heel hard. Beetje paniek bij mensen ofzo...quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik maak ook geen duur team
Maar is het al bekend ja? Link?
En ik snap dat de prijzen daardoor dalen, maar alles door de helft vind ik toch wel bizar
Is dat Lens? Als RW?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, het ging ineens heel hard. Beetje paniek bij mensen ofzo...
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2390442.page
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2382120.page
Nee van Bommelquote:
Thanksquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, het ging ineens heel hard. Beetje paniek bij mensen ofzo...
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2390442.page
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2382120.page
Als spits heeft ie bijna geen goal gemaaktquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
Zouden we Lens nog als striker kunnen fixen als we massaal gaan tweeten ofzo?
Maar wel de meeste wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als spits heeft ie bijna geen goal gemaakt
Doe maar RW.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
WIe is dat? Lukoki?quote:
Dat valt denk ik ook wel meequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar wel de meeste wedstrijden gespeeld.
Ik wil jullie best helpen, maar EA kennende...quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
Jawel, iemand hier (weet even niet meer wie) heeft dat laatst uitgezocht (en ook gepost op EA forum). Toen is het aangepast naar striker. En bij de volgende draft was hij ineens weer RW.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat valt denk ik ook wel mee
Helaas
TOTS Bony + TOTS Lens zou een geweldig duo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |