Ouwe lampendraaiertquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef Roypsv het volgende:
Reemi of iemand anders hier die 25 euro accepteert op paypal voor 250k fut coins (ps3)
jwZZZZZZZZZZZZ
Ik vind je elke dag steeds meer een baas wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Een heul klein beetje. Kan wat akkoorden en wat riedeltjes, gebruik het vooral als ik aan een nummer werk als achtergrond ofzo
Too late, hij is alweer weg voor de komende wekenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ouwe lampendraaiert
Alles wel, maat?
Ik doe wel eens fifa met der hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vriendin dat dit niet te combineren valt?
[ afbeelding ]
Ja ik was even de hond aan het uitlatenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Too late, hij is alweer weg voor de komende weken
Maak jij nou niet veel verlies met die 10 teams per dag maken ?quote:
Dat heb ik al een paar weken niet meer gedaan, ik heb me BPL team en ben nu me Bundesliga team aan het verbeterenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maak jij nou niet veel verlies met die 10 teams per dag maken ?
Ja pfft echt niet lauw man.quote:
Xbox ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar weken niet meer gedaan, ik heb me BPL team en ben nu me Bundesliga team aan het verbeteren
Neuh. Soms speel ik een potje maar vaker CODquote:
Ik moet bijna alleen maar tegen 3-5-2 teams. Iedereen speelt defensief en wacht op een fout van mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
IF Alan staat meer op het middenveld dan in de spits
En dat zilver toernooi is ook maar schraal. Kom alleen maar tegen Agbonlahor/Mayuka/Lukaku
Dus je fut nooit meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh. Soms speel ik een potje maar vaker COD
Gamertag ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel zo nu en dan nog wel eens een potje
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er zijn zat futters op de xbox, ze moeten jou alleen niet.
waaronder bovengetekende
Bedanktquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waaronder bovengetekende
sssstquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waaronder bovengetekende
Een standaard potje fut is dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet bijna alleen maar tegen 3-5-2 teams. Iedereen speelt defensief en wacht op een fout van mijDan vind ik er niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |