Mandanda is te kleinquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:10 schreef Lastpost het volgende:
Iemand hier SIF Mandanda al eens geprobeerd? Vond z'n normale kaart en z'n eerste IF ronduit beroerd maar Lloris was helemaal een foutenfestival en heb persé een Fransman nodig.
IF Lloris?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:10 schreef Lastpost het volgende:
Iemand hier SIF Mandanda al eens geprobeerd? Vond z'n normale kaart en z'n eerste IF ronduit beroerd maar Lloris was helemaal een foutenfestival en heb persé een Fransman nodig.
Acc mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop gewoon de normale Mandanda die is prima
Is goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal ik straks doen, eerst even kopje koffie drinken enzo
Succesquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:22 schreef Djeetje het volgende:
1e keer deze fifa dat ik tegen Ronaldo moet
Zombies?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer beginnen met FUT en erachter komen dat alle prijzen minstens door de helft zijn
Nah.quote:
Dunno, nog maar 1x gedaan. Fucking doolhofquote:
Ik ga nu niet gamen. Ik ga zo denk ik even slapen. verkloot ritme door vakantie.quote:
Dan moet je juist niet gaan slapen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga nu niet gamen. Ik ga zo denk ik even slapen. verkloot ritme door vakantie.
Die shit met die lichamen verlaten vind ik er ook een beetje apart uitzienquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, nog maar 1x gedaan. Fucking doolhof
Ok Suarezquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je juist niet gaan slapen?
Welkom terug ouwe reusquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer beginnen met FUT en erachter komen dat alle prijzen minstens door de helft zijn
Ik heb alleen nog maar gewonnen van teams met Messi en/of Ronaldo (3x). Maar ach, ik verlies dan weer van een compleet Ligue1 team met alleen maar onbekende non-rares erinquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:22 schreef Djeetje het volgende:
1e keer deze fifa dat ik tegen Ronaldo moet
Oh dat is niet zo lastigquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die shit met die lichamen verlaten vind ik er ook een beetje apart uitzien
Accepteer me welevenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga nu niet gamen. Ik ga zo denk ik even slapen. verkloot ritme door vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |