Mij maakt het ook niet uit, maar in ons vak worden we altijd nog wel aan onze jeugdzonden herinnerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat dat akkefietje al uit de wereld was en dus nu niet meer echt rullevant is.
Jouw UI is geniaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, maar in ons vak worden we altijd nog wel aan onze jeugdzonden herinnerd
Ah oke. Kom je nog wel eens in de VBL SC?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, maar in ons vak worden we altijd nog wel aan onze jeugdzonden herinnerd
Ik kom overalquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Kom je nog wel eens in de VBL SC?
Oh tof, welk landquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een half jaar in het buitenland gestudeerd telt dat ook?
bakkertje leuke youtube filmpjes heb je gemaaktquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee Johannes je bent er nog steeds.
Waar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bakkertje leuke youtube filmpjes heb je gemaakt
450 echt fantastischquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee Johannes je bent er nog steeds.
Wolfje, ventje van me, ga eens slapen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zie post #108 en verder TV / [3FM #4065] Most es sjen!
Hee schatquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Wolfje, ventje van me, ga eens slapen!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zie post #108 en verder TV / [3FM #4065] Most es sjen!
Hoi Dagoquote:
35quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
Ik krijg sinds kort een pm als er in mijn fotoboek is gepost. Zo kan ik alle kwaliteitsberichten van wolfje zien, het is fantastisch!
Hou je bek dan ook gewoon eens een keer dicht!!11quote:
Lul in je reetquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je bek dan ook gewoon eens een keer dicht!!11
Nee, ik kom melden dat ik naar België ben de rest van het weekend.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik kom melden dat ik naar België ben de rest van het weekend.
Texel is gewoon Nederland.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Dus, tot ziens en aju paraplu! De mazzel NederlandIk ga mijn 5e verschillende land bezoeken dit jaar!
Veel plezier, jong!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Dus, tot ziens en aju paraplu! De mazzel NederlandIk ga mijn 5e verschillende land bezoeken dit jaar!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Texel is gewoon Nederland.
En het 3landenpunt telt niet.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
- Nederland
- Duitsland
- Oostenrijk
- Tjechië
- Polen
-- België
De teller staat al weer mooi dit jaar!
Daar waren mijn buren érg blij meequote:
Hier ook denk ik zoquote:
Die van mij zijn al de hele dag hun kutbeats aan het draaien. Het was payback-timequote:
Hoax.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
geen zin om het hele topic terug te lezen, maar ik las dat Stenders een waarschuwing heeft gekregen van Powned omdat ie tijdens SR12 voor (r)oppas heeft gespeeld![]()
Stenders heeft dus gewoon schijt aan de omroep die overal schijt aan zegt te hebben
![]()
![]()
welterusten
Kan ik me voorstellen met die 2 melkflessen van jouquote:
Wat weet jij daar nou van? Misschien heb ik wel de meest sexy benen die je ooit hebt gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met die 2 melkflessen van jou
Ik bedoelde die andere 2quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Misschien heb ik wel de meest sexy benen die je ooit hebt gezien
Hier ook benen hoor, maar borsten zijn ook melkflessen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh...![]()
Regiodingetje, hier zijn dat de benen
Hmzzz... Ik heb grote melkflessen. Als ik dat zeg zou het dus maar zo kunnen zijn dat de een begint te walgen en de ander hitsig wordt...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier ook benen hoor, maar borsten zijn ook melkflessen...
beetje verwarrend af en toe
Maar een goede optie: de desbetreffende melkflessen laten zienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmzzz... Ik heb grote melkflessen. Als ik dat zeg zou het dus maar zo kunnen zijn dat de een begint te walgen en de ander hitsig wordt...
Verwarrend inderdaad!
Neu...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar een goede optie: de desbetreffende melkflessen laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |