Truste!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik zeg welterusten
Vrijdagavond bij Stenders.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Danny Vera is toch ook wel eens op 3fm?
Altijd na VI op vrijdagquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vooral na 0u covers, maar ook wat praten over VI enzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet hij dan ook wat onherstelbare covertjes of alleen praten?
Lijkt me eigenlijk een beetje overbodig want elke bigstar van Nederland heeft op dat moment al VI gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vooral na 0u covers, maar ook wat praten over VI enzo.
Hee Johannesquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
PEC gaat de EDV uitquote:
Welneen blijf gezelligquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi ik kom even buurten in het 3fm hok tenzij ik weg moet
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet alleen vrij weinig over 3fm hoop dat dat geen belemmering is.
'Hok'?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi ik kom even buurten in het 3fm hok tenzij ik weg moet
Neuh niet per definitie. En het is maar heel kort. Meestal alleen of er nog iets bijzonders was oid.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk een beetje overbodig want elke bigstar van Nederland heeft op dat moment al VI gezien.
Dat is dit ook welquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei zelf dat er een vbl hok was, dus dan dacht ik dat dit het 3fm hok was.
Dacht dat dat akkefietje al uit de wereld was en dus nu niet meer echt rullevant is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei zelf dat er een vbl hok was, dus dan dacht ik dat dit het 3fm hok was.
Klopt. Ik zou eigenlijk niet meer losgelaten moeten worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is dit ook welminthy heeft het ook al vaak zat geroepen
Mij maakt het ook niet uit, maar in ons vak worden we altijd nog wel aan onze jeugdzonden herinnerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat dat akkefietje al uit de wereld was en dus nu niet meer echt rullevant is.
Jouw UI is geniaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, maar in ons vak worden we altijd nog wel aan onze jeugdzonden herinnerd
Ah oke. Kom je nog wel eens in de VBL SC?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, maar in ons vak worden we altijd nog wel aan onze jeugdzonden herinnerd
Ik kom overalquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Kom je nog wel eens in de VBL SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |