Maar ik hou van wolfje. Met z'n kekke handdoekrekjequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef themauster het volgende:
Eindelijk eens een keer geen Wolf topic
Jammer van de Friese TT dat dan weer wel![]()
Nou en.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar ik hou van wolfje. Met z'n kekke handdoekrekje
Maar een keer een andere TS is wel eens een keer lekker. Verandering van spijs doet etenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar ik hou van wolfje. Met z'n kekke handdoekrekje
Fries is ook een tikje matig, boeiend ook. Het is maar een TTquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat die TT's van rolfjen altijd vrij matig zijn.
Niks mis met mijn topicsquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef themauster het volgende:
Eindelijk eens een keer geen Wolf topic
Jammer van de Friese TT dat dan weer wel![]()
Sowieso maakt hij ook alleen maar tv met mensen die eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Wees er maar trots op.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Ewout GenemansWat een WIDM-faalhaas is dat.
Bron?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat eerdere verhaal van Rob Stenders en PowNed mbt Serious Request blijkt een hoax te zijn van PowNed.
Bevriende journalist die er achteraan is gegaan. Verder kan ik het ook niet onderbouwen cq. bewijzen.quote:
Goooooooooooooooooooedemiddag!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag.
Michiel wordt morgen niet door Domien vervangen, maar door Paul.
Aber wolfrolf! Das kann sowieso nicht!quote:
Oke.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:43 schreef minthy het volgende:
Dus donder nou maar op, ik kan er niet meer tegen
Nou dan kunnen ze hun radiogedeelte wel helemaal opdoekenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef Evertjan het volgende:
weet niet of het al gepost geen zin om alles terug te lezen
http://www.radiofreak.nl/(...)schuwing-van-PowNed/
Zeg, nog even over dat rekje; doet ie het nog soepel? Blijft de boel hangen, zeg maar?quote:
Ik ben naar de kapper geweest jong!quote:
Yuck Fou!quote:
Nu alleen nog wat rood wil je zeggen?quote:
Zo lullig ben ik niet, je kent me voor geen meterquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu alleen nog wat rood wil je zeggen?
Nee klopt, wanneer gaan we eens ergens wat drinken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo lullig ben ik niet, je kent me voor geen meter
Jij hosselkoning!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee klopt, wanneer gaan we eens ergens wat drinken?
GILFquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij hosselkoning!!![]()
Je weet dat ik qua leeftijd je oma had kunnen zijn?
Pssst:quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan kunnen ze hun radiogedeelte wel helemaal opdoekenzonder Stenders is dat niks namelijk.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat eerdere verhaal van Rob Stenders en PowNed mbt Serious Request blijkt een hoax te zijn van PowNed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |