Maar ik hou van wolfje. Met z'n kekke handdoekrekjequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef themauster het volgende:
Eindelijk eens een keer geen Wolf topic
Jammer van de Friese TT dat dan weer wel![]()
Nou en.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar ik hou van wolfje. Met z'n kekke handdoekrekje
Maar een keer een andere TS is wel eens een keer lekker. Verandering van spijs doet etenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar ik hou van wolfje. Met z'n kekke handdoekrekje
Fries is ook een tikje matig, boeiend ook. Het is maar een TTquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat die TT's van rolfjen altijd vrij matig zijn.
Niks mis met mijn topicsquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef themauster het volgende:
Eindelijk eens een keer geen Wolf topic
Jammer van de Friese TT dat dan weer wel![]()
Sowieso maakt hij ook alleen maar tv met mensen die eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Wees er maar trots op.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Ewout GenemansWat een WIDM-faalhaas is dat.
Bron?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat eerdere verhaal van Rob Stenders en PowNed mbt Serious Request blijkt een hoax te zijn van PowNed.
Bevriende journalist die er achteraan is gegaan. Verder kan ik het ook niet onderbouwen cq. bewijzen.quote:
Goooooooooooooooooooedemiddag!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag.
Michiel wordt morgen niet door Domien vervangen, maar door Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |