quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef schizovreemd het volgende:
Hou ze in de gaten Coos![]()
Voor je het weet nemen die fucking kut-newbies hier de hele tent over
Heel scherpquote:
Gezien je opsomming snap je het nu al beter dan ik, maar wie heeft het hier over notes? The horror zeg, je zal maar notes hebben .....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Heel scherp
Maar serieus, ik heb geprobeerd me een beetje in te lezen, maar ik heb toch het idee dat ik iets mis... zoals daar zijn: tientallen logs, een aantal externe fora, screencaps, minstens 3 topics aan gedelete reacties en streams van opa's en oma's en Ans en Will niet te vergeten![]()
Dus hoe kan ik weten ik welk team ik zit en of ik uberhaupt genoeg notes heb om mee te mogen doen?
Een Nowliver?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:06 schreef Poezewoes het volgende:
Ben op een haar na 6 jaar lid van FOK!
En 1 jaar bij dat andere forum.
Tja wat ben je dan
Ha dit is een goedequote:
Wat doe je Gertquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef Gert het volgende:
Het wordt hier weer van slowchattenstijn. Dus de bezem staat weer in de aanslag. Graag uw onderlinge informatie-uitwisseling verplaatsen naar de SC.
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef Gert het volgende:
Het wordt hier weer van slowchattenstijn. Dus de bezem staat weer in de aanslag. Graag uw onderlinge informatie-uitwisseling verplaatsen naar de SC.
Kusjes op je 2 bolletjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat doe je Gert![]()
Je weet toch dat als FB-hoer dit mijn favo topic is
En als yvonne hier met iedereen een beschuitje wil eten kusjes op bolletje uitdeelt, dan wil ik er ook 1, want denk maar niet dat ik daar de verkapte seksafspraak niet in zie
Mijn rots in de 'ban-ding'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
[..]
Kusjes op je 2 bolletjes.
Ja chagrijnige users zullen het ook nooit snappenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm een beetje slijmen naar Rood en Blauw en húp ineens kusjes overal...
Schat, ik heb even wat posts verwijderd uit de SC, dan weet je datquote:
Vond je het contrast niet mooi danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schat, ik heb even wat posts verwijderd uit de SC, dan weet je dat
Teringquote:
Wat ik je in pm al zei:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:43 schreef Toverheks het volgende:
en weer 3 note`s erbij, wel vaag dat van degene die tegen mij begon te rellen alle posten zijn verdwenen of ze niet *aanwezig* is geweest vanmorgen en ik er 3 note`s bij heb gehad, klasse hoor
ga zo door
Misschien heeft een ander er wel 80 notes bij, wie zal het zeggen.quote:ja hallo, als ik posts verwijder zet ik ze ook in de notes, omdat mods niet terug kunnen zien wat ik verwijder, helemaal niks aan de hand dus.
Bak er een taart vanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag dit met een reden natuurlijk, om óf veilig slapjes mee te blijven lullen zo niet helemaal niet meer, óf om op de vertrouwde gezellige kritische wijze nog meer notes te verzamelen..
Het nut van die notes hé?
Over het algemeen zijn ze zoutloosquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vraag antwoorden, die taart past niet in mijn voedingspatroon helaas
De verwijderingsbijdrage is ontzettend hoog hier weten jullie dat? Graag de reacties beperken tot gerichte vragen.. voordat ik wéér geen antwoord krijg op mijn 2 normale FB-vragenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:17 schreef Laysa het volgende:
gelukkig maar van zoute koekjes zijn goor en zoete koekjes lekker
ik zat spot on de TTquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De verwijderingsbijdrage is ontzettend hoog hier weten jullie dat? Graag de reacties beperken tot gerichte vragen.. voordat ik wéér geen antwoord krijg op mijn 2 normale FB-vragen
Je weet het niet, het kunnen er weinig zijn, het kunnen er veel zijn, het is gewoon een beetje net als on deathrow, dat zwaard van Damocles hangt er en je weet niet wanneer het naar beneden komt, live with it.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
En in afwachting van de nieuwe SC dacht ik zo, waar blijven toch de antwoorden? Het is toch Feedback hier, het enige topic waar posters vrij en ongestraft hun vragen kwijt kunnen...
Nou??
Weghalen van posts lukt in een flits, met oeverloos uitweidende teksten over waarom en wel, maar antwoorden op normale vragen valt ze niet mee...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Je weet het niet het kunnen er weinig zijn, het kunnen er veel zijn, het is gewoon een beetje net als on deathrow, dat zwaard van Damocles hangt er en je weet niet wanneer het naar beneden komt, live with it.
Done.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan nu de FB maar weer even gebruiken waar hij voor bedoeld is: kan iemand even de tekst uit de TT van het nieuwe deel van het Opaatje-topic verwijderen? Deze mag gewoon zonder tekst.
Alvast bedankt!
Laysaquote:
Oh mens piep niet zo, ga breien.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:06 schreef 5thencounter het volgende:
De Service is geweldig hier zie ik, voor sommige...
Ik heb wel wat anders te doen hoor, de sjoelbak moet nog in de was en het is mijn beurt om de bingoballetjes te polijsten!quote:
Godverdomme bedankt hier! Zit ze sinds gisteren de hele dag op nowlive spelfoutjes te verbeteren en oma's te provoceren. Heb ik weer, kindaquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:58 schreef Copycat het volgende:
'Zolang users hier vooral zijn om het gezellig te hebben, is er weinig aan de hand.'
Voor mij persoonlijk is dat alweer een tijdje een gepasseerd station. Ik ben er heerlijk ouderwets klaar mee, geen zin meer in dat gepor en gedoe. Net als een paar jaar terug, voornamelijk andere spelers, zelfde negatieve spel. Het was ook nu 'fun' while it lasted. Kinda.
Tot elders op da wild web!
Waar kan ik de samenvatting terugvinden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Notes mag iedereen van de crew bij elke user zetten. In de praktijk komt het echter zelden voor dat mods notes zetten op fora van collega’s.
Notes zijn een hulpmiddel. Drie (of tien) notes leiden niet automatisch tot een ban.
Even persoonlijk: ik vind het knap waardeloos dat notes gedeeltelijk inzichtelijk zijn voor users, en dat die in principe bij elke note verhaal kunnen komen halen. Wat ik dan nog liever zou hebben, is dat ook de naam van het crewlid dat de note plaatst zichtbaar is. Dan kan ik tenminste nog op mijn éigen notes worden aangesproken en me daar e.v.t. voor verantwoorden.
Dan Bierqueen. Die had ik per DM al laten weten dat “zij” getolereerd werd mits het usericon aangepast werd. Anders was de gelijkenis m.i. té groot.
Wat ik dan wel weer wat minder vond, is dat de kloon werd gebruikt om degene die ermee gepersifleerd werd neer te zetten als een dronken lor. Vond ik al nét niet leuk meer, dat werd te veel persoontje bashen onder het mom van een gebbetje. En toen ik hier in de FB verzocht om on topic te gaan en Bierqueen daar opzichtig schijt aan had, vond ik het wel mooi geweest. Doei. Zo simpel is het. Een geintje prima, ga je m.i. over de rand dan grijp ik in. Dat vind ik een mod-taak namelijk.
Tenslotte, de zogenaamd “on FOK!-iaanse strengheid.” Volgens mij mag er nog steeds heel veel, alleen er is hier natuurlijk wel een en ander gebeurd. En om het niet compleet uit de hand te laten lopen (en misschien heel RLS wel gesloten te zien worden) moest de lat wat lager worden gelegd. Dat vonden de mods, en dat is ook simpelweg zo van “boven” aangegeven.
Zolang users hier vooral zijn om het gezellig te hebben, is er weinig aan de hand. En dat daar af en toe een beetje jennen en klieren bijhoort, en soms een rel, zeker. Dat is onvermijdelijk, en ruzietjes af en toe zijn voor velen ook krenten in de pap, laten we eerlijk wezen. Het gaat mis wanneer users, of kliekjes users, langdurig privé-oorlogjes gaan zitten uitvechten. En wanneer frustratie en venijn de boventoon gaan voeren.
Ik kan als mod weinig met wat er op andere fora of chats wordt geroepen. Ik kan wel beoordelen wat er hier gebeurt. Ik zie een herhaling van zetten, en verzoek zowel Scrutinizer als degenen tegen wie hij ten strijde trekt om elkaar met rust te laten. En op zijn minst: om elkaar niet te provoveren.
En deze FB wordt weer FB. Dus gekibbel gaat de prullenbak in. Graag on topic hier. Of ga buiten spelen. Ik ben ook nog gewoon aan het werk, en een half uur FB moeten bijlezen en een reactie geven gaat af van mijn koffiecorner/roddel-tijd.
Alsof je het niet aandachtig gelezen hebt jonguh.quote:
Wat de hoerige fok was er in de slowchat aan de hand?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:56 schreef Jian het volgende:
SC 1527 Whe two tribes .... moet zijn When two tribes ..... misschien wil een mod dit even aanpassen.
Het is liefde, allesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat de hoerige fok was er in de slowchat aan de hand?
Geen idee. Kom net thuis en zie dat er in nog geen half etmaal een heel SC-topic doorheen is gejaagd. Even teruglezen maar, misschien kom ik nog de restanten van een vette rel tegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat de hoerige fok was er in de slowchat aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |