Waarom heeft Utopia nu eigenlijk wel een eigen subforum en WIDM niet?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was voorstander van een eigen forum voor MOL. Maar ja, er is weinig aan te doen denk ik.

Boosterquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:31 schreef Pearlbitch het volgende:
RLS / Wie zetten als eersten de pruimen op sap? mag dicht. Was bedoeld voor UTO maar abusievelijk in RLS geplaatst.

Utopiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Komt hier ook wat over Utopia?

quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hm, is het dan niet vreemd om geen aparte widm groep te hebben? Utopia is toch ook gewoon een rls? Verder zijn er geen, toch?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FB / Tijdelijk Subforum gevraagd: WIDM!
FB / Tijdelijk Subforum gevraagd: WIDM! (de tussenstand)
RLS / [WIDM] Volgend jaar een eigen subforum?
Heeft allemaal toch geen zin.

SER dan? Is een week.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:23 schreef Copycat het volgende:
WIDM is een week of tien eens per week op tv. Utopia een jaar lang op diverse manieren dagelijks te volgen. Dit forum is verder op sterven na dood, dus is al zowat een dedicated forum voor WIDM.

SER is doorlopend te volgen. ESF vind ik persoonlijk ook overdreven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:25 schreef Pino112 het volgende:
SER dan? Is een week.
En 1x per week op TV betekent niet dat er de overige dagen niets wordt gepost.
ESF dan? Is ook maar een paar dagen.

Maar ik kan begrijpen dat mensen het widm topic niet snel kunnen vinden en daarnaast is het voor mensen die andere topics in RLS volgen wel heel irritant. Er is veel meer aan het programma dan een uur kijkplezierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
SER is doorlopend te volgen. ESF vind ik persoonlijk ook overdreven.
Begrijp me niet verkeerd, een eigen forum staat mij niet in de weg, maar vind het wel te veel eer voor zo'n relatief klein programma. Dus kan wel begrijpen dat het er niet komt.
En nogmaals, door je oogharen kijkend, is dit in feite een eigen, dedicated forum.

wat mij betreft wel, alleen is RLS niet het juiste forum daarvoor. Eerder iets voor TV.quote:Op zondag 20 april 2014 10:06 schreef Iwanius het volgende:
De aanmeldingen voor dat programma van Hollands Next top loser model zijn in volle gang en de vraag is of het al zin heeft een centraal topic alvast daarvoor aan te maken?

Alles onder controle.quote:

Nah, laat RLS maar lekker sluimeren. Gaan we straks opaatje weer volgen of zo, wanneer Utopia opgedoekt is. Want dat duurt niet oneindig. Toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wordt tijd dat er gemergd gaat worden

Ik gok zo eind 2016quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, laat RLS maar lekker sluimeren. Gaan we straks opaatje weer volgen of zo, wanneer Utopia opgedoekt is. Want dat duurt niet oneindig. Toch?

Het zet me wel aan het denken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik gok zo eind 2016
![]()
dat zou echt oprecht heel erg zijn

Zelfs dat ene Is This Love-topic loopt al nauwelijks, dus een heel subforum zou een veel te grote broek zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef cpu het volgende:
[..]
Hey
Waarom heeft Is this love geen eigen subforum?
zwaar onderschatte rls

Waarom is voor UTO wel meteen gekozen voor een heel subforum? Zo slecht is ITL toch niet, de marketing is gewoon slecht gedaan.quote:Op maandag 3 november 2014 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs dat ene Is This Love-topic loopt al nauwelijks, dus een heel subforum zou een veel te grote broek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |