Ik heb een hele goede band met de meeste medewerkers hier. En dat werkt twee kanten op. Ze staan (als ze tijd hebben) altijd voor mij klaar en ik ga tot het uiterste als zij wat van mij willen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef peter2671 het volgende:
[..]
[..]![]()
Altijd prettig als de TC net zo positief gemotiveerd is en ook op die manier zo zijn ploegje aanstuurt/onderhoudt.
Werkt alleen maar motiverend![]()
En staat het ploegje niet alleen voor de extra centjes klaar
zo zou iedere TC het ook moeten doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met de meeste medewerkers hier. En dat werkt twee kanten op. Ze staan (als ze tijd hebben) altijd voor mij klaar en ik ga tot het uiterste als zij wat van mij willen.
Dat werkt beter dan de verhalen die ik hier af en toe lees.
Fatsoensnormen? Volgens mij heb ik nog geen enkele keer meegemaakt dat er zo ver van tevoren werd aangegeven dat een contract niet werd verlengd. Ja, bij slecht functioneren, maar anders niet. Ze zeggen het hier vrijwel altijd pas op de laatste dag, als het echt meezit een dag eerder.. Zelfs wel eens collega's die dan na het voorbereiden nog zeiden "nou, tot morgen" en die er dan de volgende dag niet meer waren omdat ze 's middags nog even waren opgebeld dat ze niet meer terug hoefden te komen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:48 schreef peter2671 het volgende:
Overigens ene vraagje: van velen, ook de mijne, eindigt binnenkort het bepaald contract.
Nu wordt er gezegd ivm de versoepeling die er zijn omtrent de positie van PostNL dat men zich niet hoeft te houden aan de fatsoensnorm om bijtijds aan te geven dat je na beëindiging van het contract niet meer hoeft terug te komen.
Dit was even een gespreksonderwerp tijdens de koffiepauze.
Een collega opperde de 4-weken van te voren-standaard.
Mijn mening hier over was:
Je hebt een contract voor bepaalde tijd en die eindigt dan ook op die datum.
Dat je niet meer hoeft terug te komen kan dus op diezelfde laatste werkdag medegedeeld worden(dat is wel eens meer gebeurt).
Jijzelf hoeft niet op te zeggen en de werkgever zou eigenlijk niet eens hoeven mee te delen dat je na die datum terug hoeft te komen(fatsoens-normen daar gelaten dus zwart/wit gezien zou dit kunnen).
Of je wijk is blijven staan bij gebrek aan mensen. Want vandaag was officieel gewoon overal een piekdag. Overigens had ik wel het idee dat er nog aardig wat bladen misten, zo heb ik geen Donald Ducks gezien en verder was het ook duidelijk een stuk minder dan op een donderdag. Dus ik ben benieuwd of we er dan vrijdag nog van alles bij gaan krijgen, of dat ze het laten staan tot zaterdag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef Deezertje het volgende:
Geen post ontvangen, dus gewoon een daldag hier hoor...
Nee, kwam collega zelfs tegen toen ik ff naar supermarkt ging. Slechts 1 tasje meer dan daldag zei ie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Of je wijk is blijven staan bij gebrek aan mensen. Want vandaag was officieel gewoon overal een piekdag. Overigens had ik wel het idee dat er nog aardig wat bladen misten, zo heb ik geen Donald Ducks gezien en verder was het ook duidelijk een stuk minder dan op een donderdag. Dus ik ben benieuwd of we er dan vrijdag nog van alles bij gaan krijgen, of dat ze het laten staan tot zaterdag.
Ja, zoals ik al zei was er duidelijk minder dan op een normale donderdag. Had zelf ook maar de helft van wat ik normaal heb qua aantal tassen op een donderdag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, kwam collega zelfs tegen toen ik ff naar supermarkt ging. Slechts 1 tasje meer dan daldag zei ie.
klopt helemaal als je goed met elkaar omgaat, het is dan geven en nemen kom je echt een end.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met de meeste medewerkers hier. En dat werkt twee kanten op. Ze staan (als ze tijd hebben) altijd voor mij klaar en ik ga tot het uiterste als zij wat van mij willen.
alle do gidsen zaten er wel bij, evenals de libelle en margriet,quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Of je wijk is blijven staan bij gebrek aan mensen. Want vandaag was officieel gewoon overal een piekdag. Overigens had ik wel het idee dat er nog aardig wat bladen misten, zo heb ik geen Donald Ducks gezien en verder was het ook duidelijk een stuk minder dan op een donderdag. Dus ik ben benieuwd of we er dan vrijdag nog van alles bij gaan krijgen, of dat ze het laten staan tot zaterdag.
tot een uur of half zeven crossen sommigen wel rond,quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:31 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Ik verwacht vandaag een pakketje, dit zou geleverd worden tussen 11:30-13:30.
Helaas nog niet geleverd, er staat nu wel bij Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Maar toevallig zag ik rond half 2, een postnl busje uit mijn straat vertrekken, maar geen berichtje of iets dergelijks in de brievenbus.
Hoe groot/klein is de kans dat ik het pakketje alsnog vandaag geleverd krijg?
kan het zo zijn, dat er meerdere postnlbussen deze route eventueel rijden?
Ja, het is me eigenlijk, behalve de donald duck, niet opgevallen wat er ontbrak maar toch was het duidelijk stukken minder dan op een donderdag. We hadden een stuk of 5 mensen minder dan normaal in de voorbereiding, en toch waren we eerder klaar dan op een donderdag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
alle do gidsen zaten er wel bij, evenals de libelle en margriet,
donald ruk komt vrijdag
ik vond het een beetje 1,5 daldag vandaag, zat zal er wel weer het een en ander zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, het is me eigenlijk, behalve de donald duck, niet opgevallen wat er ontbrak maar toch was het duidelijk stukken minder dan op een donderdag. We hadden een stuk of 5 mensen minder dan normaal in de voorbereiding, en toch waren we eerder klaar dan op een donderdag.
Okay bedankt!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
tot een uur of half zeven crossen sommigen wel rond,
en ze willen graag afgeven, anders krijgen ze niks betaald
Maar dat geldt alleen voor mensen met een specifiek oproepcontract, niet voor mensen die af en toe wat meeruren maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:16 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dit heeft in diverse kranten gestaan onlangs
Ik meende ook dat de Elsevier ontbrak, evenals het restant Veronicagidsen. Dat wordt een drukke vrijdag......quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, het is me eigenlijk, behalve de donald duck, niet opgevallen wat er ontbrak maar toch was het duidelijk stukken minder dan op een donderdag. We hadden een stuk of 5 mensen minder dan normaal in de voorbereiding, en toch waren we eerder klaar dan op een donderdag.
Ik denk...weet op zeker dat als onze TC dezelfde instelling als de jouwe zou hebben, er veel meer voor elkaar werd gekregen. En er prettiger werd gewerkt(net zo als de TC niet aanwezig is, dan gaat werkelijk bijna alles op rolletjes zonder gezeik in je nek. Bijna omdat ie wel erg vaak verzuimd om iemand aan te wijzen als plaatsvervanger/postvoorbereider e.d., maar dan nog word er onderling elkaar goed geholpen).quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was nog een uitdaging voor de dame achter de balie en er moest hulp bij komen, maar toen ik boodschappen had gedaan en bij de balie terugkwam, was het geregeld. En inderdaad: zonder bijbetalingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef ikbenschipper het volgende:
Al krijgt het service punt alsnog gewoon een vergoeding voor jouw pakket.
Als het goed is hoefde je het extra bedrag ook niet bij te betalen.
Klopt, ook geen Donald Duck en Elsevier bij mij, vrijdag zal dus drukker worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Rel
[..]
Ik meende ook dat de Elsevier ontbrak, evenals het restant Veronicagidsen. Dat wordt een drukke vrijdag......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |