Fris imagoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Goedenavond! Hier denk ik ongeveer hetzelfde over eigenlijk. Het overhemd van TNT draagt goed als het warm is en er zit o.a. een dikke trui ben die erg handig is als het echt koud is. Ik zou ook wel het één en ander willen verstoppen, maar in de brief staat dat de 'leidinggevende een overzicht heeft van wat je in bezit hebt van deze oude kleding. Dat wordt een lastige zaak dan denk ik!![]()
Ook staat er dat 'het bedrijf het frisse imago van PostNL wil behouden' en daarom mag er straks niemand meer in de oude kleding lopen. Anders krijgt 'het bedrijf zelfs een boete'. Ja hoor, het zal wel!![]()
Bovendien, welk fris imago? Heeft PostNL ooit wel 'een fris imago' gekend?!?![]()
![]()
Al gaat die nieuwe tas niet stuk, het is een k** ding.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier ook Kampioenen, maar ondanks dat was het qua hoeveelheid post bij lange na niet wat ik verwacht had. En de tijdschrift folders waren ook niet zo dik als gevreesddus het viel mee
Kreeg die brief ook, ik heb alleen nog een oude schoudertas.. die ik eigenlijk graag wilde houden als backup, want die ander gaat waarschijnlijk zeer binnenkort stuk
Fris imago? En dan mogen wij ons straks kapot zweten in een kunststof polo die even ademend is als landbouwplastic, ondertussen kwalijk riekende dampen verspreidend?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Bovendien, welk fris imago? Heeft PostNL ooit wel 'een fris imago' gekend?!?![]()
![]()
Misschien het TNT logo verwijderen en/of het nieuwe PostNL embleem eroverheen stikken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Fris imago? En dan mogen wij ons straks kapot zweten in een kunststof polo die even ademend is als landbouwplastic, ondertussen kwalijk riekende dampen verspreidend?
Dat ze niet gaan controleren wat je allemaal inlevert geloof ik graag, maar als ik na 1 juli nog steeds dagelijks ostentatief met TNT-broek, TNT-overhemd en TNT-cap het gebouw binnen marcheer, zal toch zelfs de minst voorlijke TC gaan vermoeden dat ik iets achter heb gehouden..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Mirgeam op 05-05-2013 21:47:25 ]
Ik las te snel, ik las 'aidsbroek'...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Die nieuwe kleding bevalt mij ook niks, ik loop nu in eigen shirts. Qua broeken heb ik alleen ooit een afritsbroek gehad.. misschien dat ik die nog heb liggen ergens. Maar dat was een rotding
3 weken rondreisquote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef dud0r het volgende:
Dat klinkt wel heel gaaf. Hoe lang ga je naar de us?
Morgen na een lang weekend maar weer eens aan de slag. Hoop dat het een beetje lekker weer blijft.
Dan is er misschien nog een kansje dat ik er deze week wat training tussendoor kan knallen.
Vanochtend m'n vakantiegeld al uitgegeven wat deze maand binnen moet komen
Heb m'n eerste auto gekocht
klopt. Ken het van vroeger en nu zijn de hoeveelheden alleen maar minder geworden.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ben vanochtend nog even wezen werken. Ik werd gebeld of ik even kon helpen voorbereiden. Kwam ik daar, zaten er maar een stuk of 5 man voor te bereiden!Ik vind op maandag voorbereiden altijd wel grappig. Je roetst zo door alle wijken heen!
Was dramatisch gesorteerd bij mij vandaag in ieder geval. Niet iedereen kan goed roetsjen blijkbaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ben vanochtend nog even wezen werken. Ik werd gebeld of ik even kon helpen voorbereiden. Kwam ik daar, zaten er maar een stuk of 5 man voor te bereiden!Ik vind op maandag voorbereiden altijd wel grappig. Je roetst zo door alle wijken heen!
Nice nice. Ben zelf een aantal jaar terug 2,5 week in San Francisco geweest. Was echt geweldig.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:12 schreef superkimmi het volgende:
[..]
3 weken rondreis
en wat voor auto heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |