Ook zon rus toch ? Vroeger die 99 werd en nu ergens in de laagste divisie in rusland speeltquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik had een paar Afrikaantjes aangetrokken die ook bazig waren. Een Nigeriaan volgens mij
Welke tas ga je kopen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, ik moet een nieuwe hebben.
Je ziet het verschil tussen Pellè en Janmaat toch welquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dacht weer dat vandermar op zichzelf reageerdeKut UI's
Die ken ik dan weer niet. Toch zaten zo ook geregeld heel goed met hun voorspelling vwb talentjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ook zon rus toch ? Vroeger die 99 werd en nu ergens in de laagste divisie in rusland speelt
http://www.plutosport.nl/(...)ugtas-069109-11.htmlquote:
e: te laatquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar halen denk ik. 15 euro maar
Messi o.a en Ronaldoquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Toch zaten zo ook geregeld heel goed met hun voorspelling vwb talentjes
Nog steeds geen tas ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.plutosport.nl/(...)ugtas-069109-11.html
Ik moet er ook nog iets anders bestellen dus even kijken of de verzendkosten dan weg zijn
Gister ging ik niet meer bestellen.quote:
DUO is sowieso konko. Ze zeiden eerst dat ik vandaag of morgen terug gebeld zou worden. Nu alweer 5 werkdagenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
Sindskort is het niet meer mogelijk je OCW-nummer te zien in Studielink
Lekker slim, aangezien je het wel nodig hebt om je aan te melden bij sommige universiteiten. Nu moet iedereen hun gaan mailen voor die code
Ze hebben hem nu opgezocht en zodra je staat ingeschreven is het wel zichtbaar.
*henquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
Lekker slim, aangezien je het wel nodig hebt om je aan te melden bij sommige universiteiten. Nu moet iedereen hun gaan mailen voor die code
Ze hebben hem nu opgezocht en zodra je staat ingeschreven is het wel zichtbaar op brieven (niet in studielink).
Waar heb je je ingeschreven?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
Ze hebben hem nu opgezocht en zodra je staat ingeschreven is het wel zichtbaar op brieven (niet in studielink).
Ik heb net taart opquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
Lekker broodje pittige kip eten na een hele lange dag uni
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gister ging ik niet meer bestellen.
Silly me xP
Bedrijfskunde en waarschijnlijk niet meteen op kamers.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Welke studie?
Vertel gewoon wat meer erover ! Waarom, wat, op kamers ja/nee etc
Ah leuk. Bedrijfskunde schijnt wel een vrij eenvoudige studie te zijn, ik denk dat jij meer kunt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedrijfskunde en waarschijnlijk niet meteen op kamers.
54% haalt het eerste jaar dus ik weet niet of het echt eenvoudig isquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah leuk. Bedrijfskunde schijnt wel een vrij eenvoudige studie te zijn, ik denk dat jij meer kunt.
DUO heeft mij voor 400 euro geflashedquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
DUO is sowieso konko. Ze zeiden eerst dat ik vandaag of morgen terug gebeld zou worden. Nu alweer 5 werkdagen
Ja omdat 100% van de studenten belachelijk lui is en geen inzet heeft.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
54% haalt het eerste jaar dus ik weet niet of het echt eenvoudig is
Numerus fixus toch ook die studie? Dan zal het wel pittiger zijn dan dat het lijkt, als er zoveel maar slagen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn zus voor meer dan 1000quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DUO heeft mij voor 400 euro geflashed
Dat is bij heel veel studies zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Erasmus niet. Zou kunnen dat Groningen dat wel heeft... al zou ik een 8 gemiddeld nog wel kunnen halen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Numerus fixus toch ook die studie? Dan zal het wel pittiger zijn dan dat het lijkt, als er zoveel maar slagen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DUO heeft mij voor 400 euro geflashed
Een kerel die vrouwen floot? Ik ben blij dat ik met de speelsters van het team dat ik fluit wel kan opschieten. Of in ieder geval met de meesten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Gaat weer lekker. Scheidsrechter van 20 jaar met de dood bedreigd in de rust van een bekerwedstrijd in het vrouwenvoetbal. Is natuurlijk ook weer in de buurt. Hell, kom er bijna dagelijks langs
Ben er meer dan een jaar mee bezig geweest om het terug te krijgen maar heb het uiteindelijk opgegeven van mij mogen ze het hebbenquote:
Ok, aan de RUG wel maar daar zijn veel studies met numerus fixusquote:
Van de 46% afvallers, valt meer dan de helft al af, omdat ze het niks aan blijken te vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat percentage nog wel hoger ligt. Ken ook wel wat mensen die totaal geen idee hadden en dat zijn gaan doen/gaan doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Van de 46% afvallers, valt meer dan de helft al af, omdat ze het niks aan blijken te vinden.
Ja was een man en de bedreiger ook. Alleen is de laatste nog onbekend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Een kerel die vrouwen floot? Ik ben blij dat ik met de speelsters van het team dat ik fluit wel kan opschieten. Of in ieder geval met de meesten.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja was een man en de bedreiger ook. Alleen is de laatste nog onbekend.
Tijdens de rust van de voetbalwedstrijd kwam een man de kleedkamer binnen met de boodschap: 'Op het veld maken ze elkaar af, als je zo doorgaat maak ik jou af.' De bedreiger nam daarna de benen.
Stouterd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:48 schreef Maver24 het volgende:
Nieuwe game gehaald voor tussendoor. Eigenlijk komt tie pas 17mei uit maar hij lag er al. Metro Last Night
Golven?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik laat soms ook wel eens teveel doorgaanMaar ik wil eerst kijken of er voordeel uit komt en veel lichte overtredingen fluit ik niet voor. Het is een contactsport, anders moet je maar gaan tennissen ofzo
Dat doe jij toch? Ik heb het ook wel eens gedaan maar met de afslag raakte ik de bal nooitquote:
ik kende richard van nieuwenhuizen persoonlijk ik zat in dat teamquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Gaat weer lekker. Scheidsrechter van 20 jaar met de dood bedreigd in de rust van een bekerwedstrijd in het vrouwenvoetbal. Is natuurlijk ook weer in de buurt. Hell, kom er bijna dagelijks langs
Bedoel je die waar de trein altijd langs komt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat doe jij toch? Ik heb het ook wel eens gedaan maar met de afslag raakte ik de bal nooitFamilie van mij geeft les op een golfbaan vlak bij Leeuwarden.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je die waar de trein altijd langs komt?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij hetbruine sterretje (Groene rondje)
Enkele reis met ov 2 uur, met de fiets is het 1.5/2 uur en scooter/auto iets van een uur... twijfel dus nog een beetje hoe het zal gaan.quote:
Allemaal homo's daarquote:
Dat is kapot langquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enkele reis met ov 2 uur, met de fiets is het 1.5/2 uur en scooter/auto iets van een uur... twijfel dus nog een beetje hoe het zal gaan.
Ja want al die homo's zullen echt wel op jou gaan zitten geilenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal homo's daarvroeger ging ik daar nog wel zwemmen maar dat doe ik nooit meer
Gevaar voor eigen kringspier of niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal homo's daarvroeger ging ik daar nog wel zwemmen maar dat doe ik nooit meer
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want al die homo's zullen echt wel op jou gaan zitten geilen
Is Leiden R'dam een directe verbinding?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Gezellig samen met thorb treinen naar roffa volgend jaar
Toen was ik 10 en was er nog geen homo ontmoetingsplaats. Die zat altijd bij Appelscha maar daar controleren ze heel streng.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gevaar voor eigen kringspier of niet?
Hoezo, krijg je een keer van iemand anders aandacht dan de diëtistequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoezo, krijg je een keer van iemand anders aandacht dan de diëtiste
quote:
Ik fiets nu 10-12 km ofzo dus ben 35-45 wel gewend mja 2 uur lijkt me ook wel lang jaquote:
Vandaag nog deze trein gepakt. Gewoon intercityquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is Leiden R'dam een directe verbinding?
De trein naar Leiden valt alleen 3x per week uit ofzoquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaag nog deze trein gepakt. Gewoon intercityMet Wifi
Als er maar 3 treinen per week uitvallen is er toch heel weinig kans dat het uitgerekend jouw trein is?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
De trein naar Leiden valt alleen 3x per week uit ofzo
(in een goede week)
Nja niet de trein valt uit, maar de hele verbinding door een storing. Dat duurt dan steeds een paar uurquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er maar 3 treinen per week uitvallen is er toch heel weinig kans dat het uitgerekend jouw trein is?
wordt ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:03 schreef vandermar het volgende:
Ik merk het alweer. Omdat ik homo's vies vind, beledig ik enkelen hier en wordt ik weer denigrerend behandeld. Beetje mensen aanspreken op corpulentie, jullie durven wel
Op ze Rotterdams.quote:
Wij hebben al twee auto's, dat is voldoendequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Doosopwielen het volgende:
Hey jongens wat denken jullie over AutoBuyers?
Irritant. Wat als iemand nu een AB gebruikt op Turinaquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Doosopwielen het volgende:
Vertel je geheimquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:10 schreef Doosopwielen het volgende:
nee serieus jongens ik heb net een autobuyer gevonden die werkt ik gebruik een 2e account daarvoor en ik heb al 3 valencia voor onder de 1000 jullie mogen het ook testen hoor
Ik heb al een paar account die los van elkaar staanquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:12 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ik stuur zo wel link maar maak nieuwe account aan zet daar 2k op ofzo
heb ik niet nodig want ik heb 1.900.000 en toty falcao loser met je autobuyer hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Doosopwielen het volgende:
haha mij loser noemen haha ik heb 1,5m kom potje ik neuk jou met mijn skill teampjequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik niet nodig want ik heb 1.900.000 en toty falcao loser met je autobuyer haha
Ik ook niet maar is altijd lache toch als je zoiets hebtquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik niet nodig want ik heb 1.900.000 en toty falcao loser met je autobuyer haha
Ik wil geen voorvocht in mijn PSN lijst, sorry.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:16 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
haha mij loser noemen haha ik heb 1,5m kom potje ik neuk jou met mijn skill teampje
Stuur nou maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:16 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
haha mij loser noemen haha ik heb 1,5m kom potje ik neuk jou met mijn skill teampje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |